Ehdotuksia viski- ja sherrylaseiksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin, pitäisi tässä ostaa jostain viskilasit ja sherrylasit. Olisiko ihmisillä ehdotuksia että mitkä lasit sopisivat hyvin tarkoitukseen, ja mistä niitä saa?

Kommentit (15)

Vierailija

"Olisiko ihmisillä ehdotuksia että mitkä lasit sopisivat hyvin tarkoitukseen..."

Mikä olikaan tarkoitus? Monasti, jos otan yksin, juon suoraan pullon suusta!

Vierailija
taiteilijatyyppi
Se oli parasta viskiä mitä ikinä olen juonut, pehmeää ja täyteläistä. Maiskis!

Pitänee sitten koittaa saada käsiin (tai siis kitusiin) jälleen.

Vierailija
taiteilijatyyppi
Se oli parasta viskiä mitä ikinä olen juonut, pehmeää ja täyteläistä. Maiskis!

Oletko maistanut skottlantilaisia single malt whisky'jä? Ne ne vasta maukkaita, pehmeitä, kovia ja täyteläisi onkin.

Vierailija

Viskilasi ja samaan tyyliin kuuluva vesilasi kuuluvat yhteen. Mallit kannattaa valita samantyyppisiksi, viskilasi n. 4 cl, matala ja jalaton. Vesilasi samaa tyyppiä, voi olla kulmikas, että loppuillasta erottaa. Olen kuullut, että isot pojat juovat viskin raakana, ilman jäitä ja vesi erillään.

Sherrylle käy kertakäyttömuki

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005
TPa
Olen kuullut, että isot pojat juovat viskin raakana, ilman jäitä ja vesi erillään.
Minulle on puolestaan kerrottu että whisky harrastajat lisäisivät hieman vettä viskinsä sekaan, kuulemma 'avaa' makua paremmin. Mutta tierä häntä...

Huomasin muuten juuri että itse olen nauttinut viskini kaikilla neljällä eri tavalla, raakana ilman vettä, raakana vesi erillään, jäiden kanssa ja vedellä ohennettuna.. Kaikki kelpaa kyllä

edit: Tyylikäs whisky lasi runon kanssa

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005
Joku
Volitans
Selkeitä, puhdaslinjaisia laseja ilman mitään koristuksia. Hyvälaatuista ohutta kristallia. Lasista on tarkoitus juoda ja jos yhtään parempia meinaa tarjota, niin on syytä valita lasi, jossa juoma pääsee oikeuksiinsa.

Esim. sherrylle:

http://www.cooking.com/products/shprodde.asp?SKU=194578

Tuo on kyllä vähän turhan hintava..

30 $/4 kpl. Johan pullollinen hyvää sherryä maksaa enemmän! Lasit eivät ole kertakäyttöisiä

Vierailija
installer
Voiko viinaakin juoda lasista,kaikkea uutta sitä oppii...

Niin, sanos muuta. Olen luullut, että kultivoitunut ihminen juo aina pullosta koska silloin pitää varmisti kiinni etiketistä.

Uusimmat

Suosituimmat