Big Brother helvetti

Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Aivan liikaa, aivan liikaa huomiota saa tämä BB ja sen haisevassa läävässä dokaavat uuspissikset. Tavoilleni uskollisena, ole hyvä, kysyn silti että kuka teistä katsoo tätä säälittävää perversiota, eiku performanssia?

Itse en ole katsonut sekuntiakaan, mutta en pääse niin helpolla. Luen kerran viikossa iltalehdet paikallisessa ravintolassa. Niistä tyhjiin ammennettu asiantuntemukseni on juuri sitä mitä pyytämättäni olen tilannut. Parasta mahdollista tasoa.

No. Nyt on ilmesesti yks sinne ängennyt korostetun helvetin joku jäänyt kiinni nuoruutensa rikoksista.

Eikö tässä pitänyt olla mukana ammatti-identiteettinsä ja etikkaansa myynyt psykologi jonka tehtävä oli huolehtia akvaarion naurettavasta dynamiikasta.

En uskonut että se on niin myyty.

On kai annettava olla. Hymyn tai Seiskan mukaan on sellaisiakin jotka syö omia lapsiaan. Noille medioille leimallista on ettei niitä tarvitse erottaa toisistaan. Se on niiden brändi. Lapsen syönti on kevyttä BB:n yltiönarsististen pissisten moniongelmaisuuteen verrattuna. Tekisi mieli sanoa.

Mistä hitosta löytyy hoitajat niille seuraavaksi viideksikymmeneksi vuodeksi jos kaikki auttavat resurssit ohjataan vanhustenhoitoon?

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Sivut

Kommentit (105)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

No niinpä onkin.

Pahoittelen.

Siirtyisin sinne jos olisi vielä jotain sanottavaa aiheesta, mutta unohdin jo sen, ja koska jo vastasit tarvitaan puuttuva mode poistamaan tämä aloitus.

Tekisin muuten sen.

Aiheelle leimallista muuten: turhaa huomiota.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Sinäkin, Vaariseni

Olenko mä palstan ainoa tosikovis, ketä ei katso pikproteria ,aidolseja eikä naikaajokua. Ja uskaltaa kirjoittaa yhdys sanoja.

Banzai ja Geronimo

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Mummo
Sinäkin, Vaariseni

Minäkin mummoseni, mutta Banzai ja Geronimo ovat, tai oikeammin on yhdyssana. Ne vain kirjoitetaan ulkomaalaisina erikseen .-?

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Enpä ole ikuna katsellut, en koti- taikka ulkomaalaismaista. Ihmetyttää, että mikä pakko Vaarin on lukea niitä iltapäivälehtiä, kun kaikki kökkö kovasti kuvottaa? Sonta ärsyttää minuakin, joten en lue ilta- taikka aamupäivälehtiä enää edes parturissa. Olen silti aika hyvin perillä, mitä BB:ssä tapahtuu, koska kuuntelen jonkin verran radiota ja iltapäivälehtien lööpit painuu verkkokalvolle ennen kuin sellaista tajuaa katsovansa ja ehtii kääntää katsettaan sivummalle. Sano.

mskomu
Seuraa 
Viestejä672
Liittynyt10.10.2005

Kerran olen ollut huoneessa, jossa kyseistä ohjelmaa katsottiin, mutta muuten en ole ikinä katsonut. Useita vuosia sitten katsoin Survivorsin (vai mikä olikaan) ensimmäisen kauden lähes kokonaan, mutta muuten en ole ikinä tosi-tv:tä katsellut. Enkä kyllä muutenkaan telkkaria useaan vuoteen, mikäli dvd:n katsomista television kautta ei oteta huomioon.

Vierailija

Olen asentanut foliokypärääni lierit. Kauas, kavala maailma.

Lopetin Hesarin ja tilaan Hussista. ne ei periaatteesta katso kuin FST:tä.

Telkkarista katson vain Monty Pythonia. Niillä on kuulkaa monta tsurnalistista profetiaa niissä sketseissä.*näkee valon (ei sitä kajalista)*

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
asdf
Ihmetyttää, että mikä pakko Vaarin on lukea niitä iltapäivälehtiä, kun kaikki kökkö kovasti kuvottaa?

Mukavaa viikonloppua sinullekin asdf.

Miksikö luen aamulla ilmestyvät iltapäivälehdet ravintolassa viikottain (yleensä perjantaina)?

Koska työviikko on ohi, koska en osta noita lehtiä, koska Lehtola kirjoittaa perjantaisin Iltalehden kolumnin, koska jotain on tehtävä että saa yhden tuopin nieltyä, koska en hae seuraa, koska siitä on tullut tapa, koska olen tapaani tyytyväinen.

Miksikö luen vaikka kökkö kuvottaa?

Koska sitä ei voi välttää, koska olen juonut sen tuopin, koska kiusaan itseäni ihmisten typeryydellä, koska olen tällainen kääkkä, koska en lakkaa ihmettelemästä sitä mikä saa ihmiset lukemaan aamulla ilmestyviä iltapäivälehtiä, ja koska minulla on kampanja BB:n tapaisten ohjelmien lakkauttamiseksi rikoksena ihmisyyttä vastaan sellaisena kuin se, ihmisyys, mielessäni on.

BB-turhakkeet voivat puolestani kärvistellä lopun elämänsä tiellä jonka ovat kenties tahtomattaan, mutta edellytystensä sanelemana valinneet, niin kuin minäkin.

Meidän eromme paljastuu iltapäivälehdissä. Sitä minä siis vain, että kumpien häpeäksi vaikka niitä näintein luenkin.

DerMack
Seuraa 
Viestejä1839
Liittynyt16.3.2005
Sigmund
Enpä ole katsonut kertaakaan, ei kiinnosta.
Ei kiinnostanut aikaisemmin mutta sitten vahingossa katselin jotain viis minuuttia ja nyt ei kiinnosta senkään vertaan, aika karseeta kökköpaskaa. Ei pysty ymmärtämään tuommoista tositeeveetä...

Vierailija

Suomalaisversiot milloin mistäkin ovat aina pelkkää kuivakkaa p...skaa enkä usko alkuperäisten yhtään sen paremmaksi laittavan.
Se, mitä olen tv:stä mainoksena nähnyt, riittää vallan mainiosti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat