Selaajien luonteiden kartoitus

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin eli tosi vakavahenkinen äänestys.
Jos äänestät kissaa olet luultavasti autonomisempi henkilö
Jos koiraa asetat enemmän arvoa relationaalisemmalle puolelle

Homo sosiologicus vai homo economicus

eh eh taisi olla pohjanoteeraus

toisaalta voihan olla että jos olet hyvin autonominen henkilö haluat relationaalisempaa elämää tai päinvastoin...

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mikä ihmeen äänestys se tämä oikein on??? Voin kuitenkin kertoa että pidän kissoista paljon
enemmän mitä koirista, jotta tuon nojalla voin kutsua itseäni kissa-ihmiseksi.
Kissat on ihania ja itsenäisiä. Kissoja ei noin vain määräillä, ne menee omia menojaan.
Kuten minäkin joskun menen, siis omia menojani, omia teitäni, omia polkujani, poljen.
Mutta olen erittäin sociaalinen ihminen.

Vierailija

En äänestänyt, koska olen totaalieläin. Lähes kaikki menee, paitsi ehkä gorkotiilit. Ayla, gissa vai goira, gissa..

Vierailija
Miss Baker
En äänestänyt, koska olen totaalieläin. Lähes kaikki menee, paitsi ehkä gorkotiilit. Ayla, gissa vai goira, gissa..

Hehheee, behöver inte gissas, för det är katt.
En äänestänyt minäkään.
Kissa sanotaan täällä päin kun pissataan /(k-setaan).

Vierailija

Joo, sekin on kiva tunne kun 'kissaa' pitkästä aikaa. Aivojen huoltoa parhaimmillaan, urean hapot kun ehkä liuottavat harmaita aivosoluja.

[size=75:3c9qmbdj]On taas perjantai, takki tyhjä... ja hölötys päällä[/size:3c9qmbdj]

Vierailija
Miss Baker
Joo, sekin on kiva tunne kun 'kissaa' pitkästä aikaa. Aivojen huoltoa parhaimmillaan, urean hapot kun ehkä liuottavat harmaita aivosoluja.

[size=75:39mm6ltf]On taas perjantai, takki tyhjä... ja hölötys päällä[/size:39mm6ltf]

Parin päivän vapaus töistä on kivaa. Työ voi olla mukavaa ja kiinnostavaa, mutta oma vapaus
silloin tällöin on parhainta. Jotta hölötellään vaan "puuta ja heinää". Ei aina tarvitse olla
niin vakava. Huumoria peliin mukaan. Kissata täytyy kaikkien tehdä, jopa huumorittomienkin
(tuliko huumori sana oikein taivutettua?).

Vierailija
Joker

Laittakaa kuvia siitä mikä kissaeläin kuvaa teitä kaikista eniten.

Tuollaiset pitkäkarvaiset on minun suosikkeja.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Koiralle sopii mausteeksi valkosipuli, oregano, mustapippuri ja korianteri.

Mäyräkoiria kannattaa välttää.

Kissaa voi käyttää apuna saalistuksessa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat