muut foorumit

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei tämä on ensimmäinen viestini, ja jää myös viimeiseksi.

Eli onko teillä tiedossa muita tiedefoorumeita, tämä mesta on peikkojen leikkikenttä.

Kommentit (11)

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
Pahkula

Eli onko teillä tiedossa muita tiedefoorumeita, tämä mesta on peikkojen leikkikenttä.

?

Vierailija
Pahkula

Ei täällä peikkoja ole. On vain kylähulluja ja väärinkohdeltuja neroja!

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005
Pahkula

Ensimmäinen ja viimeinen viesti???

Pahkula
Hehee
Minä elän valtion kustannuksella, mutta en ole kylläkään anarkisti. Moiset pellet käyvät lähinnä oksettamaan, muka sossun luukulla käynti on jotenkin kapinallista. Eivät vain kykene myöntämään omaa epäonnistumista tässä "julmassa maassa".
PHTYI moisten palikoidn päälle.
Pahkula
lapatossu
sänkykamarisilmät
silmäpuoli
Pahkula
Kyllä se evoluutio-oppi nyt vie selvästi voiton näistä jutuista.
Syy, se nyt vaan on niin.
Pahkula
Minun on hieman vaikea uskoa että näitä kreatonisteja on oikeasti olemassa, siis ei ainakaan suomessa.
Ei saa olla näin.

Ja niin edelleen...

Olethan varma ettet vain ole luovuttanut salasanaasi kenellekkään muulle?

Vierailija

Joo kylläpä minun viestini on saanut paljon vastakaikua. No ei se nyt sitten jäänytkään viimeiseksi viestiksi, ajattelin vastata tyhmiin kysymyksiin tyhmillä vastauksilla. Mutta kyllä multa on jotain asiallisiakin viestejä tullut.... kait.

Vierailija
Finlandes
Pahkula

Ensimmäinen ja viimeinen viesti???

Pahkula
Hehee
Minä elän valtion kustannuksella, mutta en ole kylläkään anarkisti. Moiset pellet käyvät lähinnä oksettamaan, muka sossun luukulla käynti on jotenkin kapinallista. Eivät vain kykene myöntämään omaa epäonnistumista tässä "julmassa maassa".
PHTYI moisten palikoidn päälle.
Pahkula
lapatossu
sänkykamarisilmät
silmäpuoli
Pahkula
Kyllä se evoluutio-oppi nyt vie selvästi voiton näistä jutuista.
Syy, se nyt vaan on niin.
Pahkula
Minun on hieman vaikea uskoa että näitä kreatonisteja on oikeasti olemassa, siis ei ainakaan suomessa.
Ei saa olla näin.

Ja niin edelleen...

Olethan varma ettet vain ole luovuttanut salasanaasi kenellekkään muulle?

Ohoh, jopas kävi hävettämään kun luin noin ulkopuolisen silmillä noita postauksia . Kuulostaa pelkältä trollaukselta, ehkä seura tekee kaltaisekseen.

Vierailija
DreamSeeker
http://tiedeforum.net/ on asiallinen, joskin ollut hiljainen viime aikoina.

Joge on ollut intissä, mikä ei tietysti olisi/ ole estänyt muita kirjoittelemasta sinne, tarkoitus olisi saada foorumi toimimaan ilman savorin, vastaaja24:n ja uskonnontuputtajien apua.
Avatkaa uusia ketjuja sinne,,, jos täällä ei ole mitään järkevää keskustelua kannattaa pistäytyä siellä.

Uusimmat

Suosituimmat