Positiivisia juttuja käyttäjistä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kertokaa yksi positiivinen juttu tuntemistanne käyttäjistä.

Neutroni

- Hyvä huumorintaju

Snaut
- Tietoviisas kaveri

Neonomide

- Osaa kirjottaa pitkiä juttuja

Ayla
- Osaa olla hauska

Tieremiäs
- Ainutlaatuinen persoonallisuus

Mummo
- Mukava ihminen

Stinger
- Luonteen omaava kaveri, pysyy kannassaan.

Fiisas
- Jotenkin jännä tyyppi

Mestariampuja pipi
- Erikoisella tavalla hauska tyyppi

Sivut

Kommentit (143)

Vierailija

Fiisas....herkkä, ihana ja "syvempää" kirjoittava.

DedMoroz....foorumin huumori"rikkain" nikki. miellyttävä tuttavuus tavallaan.

Jatkuu ehkä myöhemmin....

Jatkoa edelliseen.

Joker....ketjun aloittaja, positiivinen melkein aina.

Markent, palstan "mummeli", "daami", ymmärtäväinen ihminen melkein aina.

PIPI....siis MestariampujaPIPi, kaikkien köyhien huolia harteillaan "kantava" daami.

jatkuu ehkä taas joskus myöhemmin.

iisakka
Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005

Joker: on hyvää tahtova ihminen, koska haluaa parantaa palstan ilmapiiriä tällaisilla avauksilla. Suuttuu nähdessään vääryyttä eikä peittele sitä.

Markent: yrittää myös pitää yllä hyvää henkeä ja tuo palstalle kiihkoilematonta kypsynyttä elämänkokemusta, jossa on usein tilkka hiljaista huumoria.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

NallePuh [size=150:1183suvy]:[/size:1183suvy] Komea, älykäs, viisas, nappisilmä, pehmolelu, söpöliini, suloinenhanipunipallero, supermalli, täydellinen ihminen, täydelliset hienot ja isot lihakset, upea kroppa, mielettömän hauska, aivan käsittämättömän mukavat ja mielenkiintoiset jutut, palomies, paperimies, poliisi vapaaaikana, antaa naisille joka kerta vähintään tupla orgasmit, rikas kuin mikäkin, romanttinen, hellä, nopea, vahva, ketterä.. Siinä vasta muutama asia mainittaessa ihanasta Nalle Puhista.

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

CE-hyväksytty Kuukkelin toinen accountti. Eli multi account troll. Myöskin DedMoroz kuuluu samaan multiaccount ryhmään.. mikä on positiivinen asia koska tiedetään niiden aitous.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Vai niin... Mistäs moinen paranoia?
Eivätkö hekään pidä kirjoittelustasi Nalle Puhina?
Positiivista sinussa on se, että olet kirjoittanut hyvin vähän.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Kuukkeli
Vai niin... Mistäs moinen paranoia?
Eivätkö hekään pidä kirjoittelustasi Nalle Puhina?
Positiivista sinussa on se, että olet kirjoittanut hyvin vähän.

No sehän on sanomattakin selvää että te ootte yksi ja sama..esim morte ja sinä käytätte pullenahia ja sitten muutenkin teidän puheenne vaikuttaa samaiselta..älykkyyskin on sitä samaatasoa..eli hyvin alhaista. Mut eipäkai komukoilta paljoo voi odottaakkaan.

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Myös mummo on kuukkelin salaalias accountti! Todiste on että hän sanoi minua myöskin täysin samanlailla kuin kuukkeli eli pulle nah.. Eli kuukkelilla on jo 4 eri accounttia.

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Kuukkeli
Ahaa, Pulle Nahjusta loukkaa siis Pulle Nah...
No, miltä kuulostaisi vaikka... Pullo Perse?

Ei..ei mua se ärsytä..vaan eipä ole kovinkaan paljoo arvostusta multi acc käyttäjiä kohtaan..kuten olen sanonut joskus aiemmin tällä palstalla.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Elä Kuukkeli kiusaa vanhaa miestä. Sillä, jos sillä, lakkaa seisomasta niin Santahaminan eukot käyvät vihaisiksi. Se taas tietää alkoholisoitumista, avioeroja, päihdeongelmia, välkivaltaa ja kaikkea ties'mitä STAKES kesiikin. Huumeita virtaa maahan Torniojokea pitkin. Laivat ajautuvat ulos väyliltä täydessä ford seebring lastissa. Ryssät hyökkää boing 747 koneillaan. Virolaiset vittuilevat. Ongenkoukut suoristuvat. Kuolemme EPA3 puutteeseen. SKDL ja LHD kolesterooli tappaa meidät. Kuu kääntää mustan puolensa maahan päin. Ameeriikka uppoaa mereen. Tuhannen tuhatta vuotta sen jälkeen joku alkaa etsimään sitä. Osamaa vituttaa. Aurinko sanoo solong ja lähtee. Kääpiöt nousevat valtaan ja sokeuttavat kaikki paitsi kykloopit, koska ne ovat kuninkaita yksisilmäisten maassa. Sateenkaarioppi tulee voimaan matojen valtakunnassa. Hummerit syövät dieseliä. Tasavallan Presidentti julkaisee taas sen saatanallisen proge levytyksen. Tarja käy Venäjän presidenttiin kiinni.

Tämmöstä voi tapahtua heleposti, jos kiusaa vanhaa miestä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat