Kumpi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Naisen ei tarvitse valita, kun omistaa ne jo. Muodot tietenkin vaihtelee itse kullakin, mutta siitä huolimatta ne on jo naisilla.

Vierailija

Ja mitenkäs pojat valitsee jomman kumman noista kahdesta? Tarkoittanet kaiketi vain noita kuvia, ei siis luonnossa?

Vierailija
Joker
Se on just sitä mihin keskittää enemmän huomiota. Ayla kyllä sun pitäis jo tietää!

Joo, tiedetään, tiedän, kunhan tässä vitsailen vain.

Vierailija
Ayla
Naisen ei tarvitse valita, kun omistaa ne jo. Muodot tietenkin vaihtelee itse kullakin, mutta siitä huolimatta ne on jo naisilla.

Ellei sitten ole kyse miehen vastaavista

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

Asia on äärimmäsen tärkeä jokaisen olisi syytä pohtia tätä. Itse olisin kymmenen vuotta sitten vastannut tissit, mutta mieltymykseni on kääntynyt siihen suuntaan, että vastaan perse. Tai vastaan mieluummin pakarat, perse-sanassa on vähän halventava sävy.

Ellei tällä tarkoiteta sitten itseäni, jolloin on todettava, että minulla on vain perse. Miestissejä ei ole ja rintalihaksetkaan eivät ole niin isot, että niitä voisi kunnolla tisseiksi nimittää.

Entäs naiset, kumman te valitsisitte: yläkroppa vai pakarat?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
asdf
persus, ilman muuta. Tissikäs mies - voi yrjö!

Näin naisena sellaset miehet, jotka on tissifriikkejä tuntuu lähinnä iljettäviltä. "Näytä sun tissis", voi pertsana. Harva peppumies nyt kuiten pyytää sitä erikseen nähdä ja on yleensä siis käytökseltään sivistyneempi. Paitsi tietty ne, jotka saa tost kankusta niin kovii kiksei, et niillä alkaa seisoksiin julkisilla paikoilla.

ps.tärkee jos tää aihe ois, niin mitä tää täällä vapaasanaviemärissä tekee

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
DedMoroz
Näin naisena sellaset miehet, jotka on tissifriikkejä tuntuu lähinnä iljettäviltä. "Näytä sun tissis", voi pertsana. Harva peppumies nyt kuiten pyytää sitä erikseen nähdä ja on yleensä siis käytökseltään sivistyneempi.
ps.

Niin, miehen täytyy vaikuttaa sensuellilta rakastajalta eikä pervertikolta, jolla on limaset näpit. Tässä onkin haaste miten näyttää ensimmäiseltä ja välttää olemasta toinen.

[tärkee jos tää aihe ois, niin mitä tää täällä vapaasanaviemärissä tekee

Hyst hyst tästä ei saa puhua!

Vierailija
DedMoroz
asdf
persus, ilman muuta. Tissikäs mies - voi yrjö!

quote]

Sanoisin että kokonaisuus, eli molemmat viehättävät. En ole vielä tavannut ketään jolla olisi vain toiset. Mielestäni miehen rinta on omalla tavallan hyvin viehättävä, jos siis sattuu olemaan makuuni. Onhan naisellakin tissit, vaikkei rintava olisikaan ?

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Sanoisimpa että perse. Pitkän ajan pähkäiltyäni tulin siihen tulokseen että perse näyttää aina hyvältä jos se on hyvän näköinen katsoipa sivusta tai takaa. Ja se on muutenkin seksikäs, kun taas jonkin tyyppiset rinnat sopii paremmin sivuilta katseltavat ja toiset edestä. Isot rinnat näyttää paremmilta edestä päin ja pienemmät sivulta.

Olen fiksu ja älykäs!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat