Seuraa 
Viestejä45973

ilmeisesti Suomen poliisikin osaa pahoinpitelyn jalon taidon Kuolkoon hitaasti jokainen em. asiaan omistautunut, siellä oli vartijoitakin mukana kekkereissä. Natsisiat.

Sivut

Kommentit (117)

Jokainen ulkomaalainen tietää että tuo on aivan normaali proseduuri Suomessa. Mulla on monta tuttua ulkomaalaista Suomessa, ja he ovat aiemmin selittäneet että tällainen väkivalta on yleistä poliisin osalta.
En uskonut että se olisi mahdollista ja sanoinkin aina niin. Hävettää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Taitaa olla...harvemmin vain nousee julkisuuteen kun ei ole videovaltonta kameraa eikä uhri uskalla kertoa, nyt kysymys kuuluukin: kuinka usein näitä on kaikenkaikkiaan tapahtunut ja tulee tapahtumaan samaan aikaan kun poliiseja pidetään puhtoisina pulmusina, meikä kattoo ainankin kieroon tästälähin noita "lainvalvojia". Toivottavasti jokainen saa potkut tuohon asiaan liittyen.

Miksi Pourak yritti estää vartijoita tekemästä työtään? Vaikka tässä onkin käytetty turhaa väkivaltaa, niin Pourak voi myös katsoa peiliin. Olen itsekkin saanut osumaa virkavallalta yrittäessäni estää heitä tekemästä työtään.

päkäpää
Tuota väkivaltaa ei voi mikään oikeuttaa jos virkavaltaa kohtaan ei kohdisteta väkivaltaa.

Niinkö pitää mielestäsi tehdä?

Kyllä tässä on nyt selvästi sellainen yksityistapaus, joita ei voi yleistää!

Camocar
Miksi Pourak yritti estää vartijoita tekemästä työtään? Vaikka tässä onkin käytetty turhaa väkivaltaa, niin Pourak voi myös katsoa peiliin. Olen itsekkin saanut osumaa virkavallalta yrittäessäni estää heitä tekemästä työtään.

Haista kukkanen, jonka...

Tuon kuvauksen perusteella se oli selvä kostoksi tehty joukkopahoinpitely. Se miten pitkät juuret tuolla tapauksella on, ei kerrottu, mutta mies on näkemykseni mukaan tuon joukon silmätikku ja provottu tuohon tilanteeseen.

tietää
Camocar

Tuon kuvauksen perusteella se oli selvä kostoksi tehty joukkopahoinpitely. Se miten pitkät juuret tuolla tapauksella on, ei kerrottu, mutta mies on näkemykseni mukaan tuon joukon silmätikku ja provottu tuohon tilanteeseen.

Aivan. Jos toinen vartija on jo taltuttanut pidätetyn lattiaan ja pitelee häntä siellä, en keksi mitään järkisyytä miksi toisen vartijan pitää vielä lyödä häntä nyrkillä päähän.

Eihän tässä ole mitään ihmeellistä. Poliisit ovat aina pamputtaneet epämiellyttäviksi kokemiaan asiakkaita. Jäävät vain todella harvoin kiinni näistä.

Tässäkin tapauksessa teko täyttää törkeän pahoinpitelyn merkistön. Lyödäänkö vetoa ettei häkki heilu?

Tuota minäkin pelkään, ottakaa huomioon, että tämä sattui jo vuosi sitten ja:

"Sisäministeriön poliisiylijohto sai tietää Pasilan putkassa sattuneesta pahoinpitelystä tänä aamuna Iltalehden uutisen pohjalta."

Ilmeisesti tämä pahoinpitely poliiseiltakin on ihan jokapäivästä kauraa.

kalmankenkku
päkäpää
Tuota väkivaltaa ei voi mikään oikeuttaa jos virkavaltaa kohtaan ei kohdisteta väkivaltaa.

Niinkö pitää mielestäsi tehdä?

Kyllä tässä on nyt selvästi sellainen yksityistapaus, joita ei voi yleistää!

Yleistetään niin paljon kun on tarve...

tietää
Camocar

Uutisessa luki näin; "Pourak yrittää kysyä poliisilta, miksi hänet on tuotu putkaan ja mistä häntä epäillään. Hän haluaisi esitellä poliiseille kipeän jalkansa, mutta nämä haluavat ottaa hänestä kasvokuvan.

- En halunnut mihinkään kuvaan ennen kuin minulle kerrottaisiin, miksi minut oli tuotu putkaan.
Kun kuvaaminen ei onnistu, vartijat lähtevät raahaamaan Pourakia poliisitalon kellariin.
Naisvartija avaa portin, miesvartijat pakottavat Pourakin polvilleen alkaen repiä irti tämän vyötä ja solmiota.
- En saanut itse irrottaa niitä. He kaatoivat minut lattialle.
Pourak yrittää päästä vartijoiden alta. Toinen pitää Pourakista kiinni, kun toinen lyö häntä kahdesti nyrkillä. Ainakin toinen iskuista osuu Pourakia päähän.
Nyrkillä lyönyt vartija pyytää naiskollegaansa tuomaan yläkerrasta pampun asiakkaan rauhoittamiseksi."

Eli kyseessä oli virkavallan vastustus...

Camocar
tietää
Camocar

Uutisessa luki näin; "Pourak yrittää kysyä poliisilta, miksi hänet on tuotu putkaan ja mistä häntä epäillään. Hän haluaisi esitellä poliiseille kipeän jalkansa, mutta nämä haluavat ottaa hänestä kasvokuvan.

- En halunnut mihinkään kuvaan ennen kuin minulle kerrottaisiin, miksi minut oli tuotu putkaan.
Kun kuvaaminen ei onnistu, vartijat lähtevät raahaamaan Pourakia poliisitalon kellariin.
Naisvartija avaa portin, miesvartijat pakottavat Pourakin polvilleen alkaen repiä irti tämän vyötä ja solmiota.
Pourak yrittää päästä vartijoiden alta. Toinen pitää Pourakista kiinni, kun toinen lyö häntä kahdesti nyrkillä. Ainakin toinen iskuista osuu Pourakia päähän.
Nyrkillä lyönyt vartija pyytää naiskollegaansa tuomaan yläkerrasta pampun asiakkaan rauhoittamiseksi."

Lähde sama: /.../
Lopulta Pourakin rimpuilu vaimenee. Mies jää makaamaan liikkumattomana verilammikon levitessä hänen kasvojensa viereen betonilattialle.

Vartijat poistuvat sellistä.

Kuvanauha paljastaa, että pamppua hakemaan mennyt naisvartija palaakin muutaman minuutin kuluttua selliin mies- ja naispoliisin kanssa. Pian sellissä on kaksi poliisia ja kolme vartijaa. Puolitajuttomaan Pourakiin käydään nyt käsiksi joukolla.

Valvontakameran tallentamat tapahtumat ovat yhtä myllerrystä, jossa alimmaisena on loukkaantunut Pourak.
-En tiedä, mitä he minulle tekivät. Olin välillä tajuttomana. Olen nähnyt tapahtumat vain kuvanauhalta jälkeenpäin.

Ambulanssi vei sairaalaan

Pahoin loukkaantunut Pourak pääsee ryömimään sellin nurkkaan. Hän käpertyy sikiöasentoon ja oksentaa verta. Poliisit ja vartijat jättävät nyt Pourakin rauhaan. He kiistelevät siitä, pitäisikö paikalle hälyttää ambulanssi.

Lopulta ambulanssi tilataan. Ensihoitajat katsovat, että Pourak on vietävä välittömästi sairaalaan.

Miestä lähdetään kuljettamaan Mariaan ambulanssilla poliisien saattamana. Hänellä on ruhjeita eri puolilla kehoa, vasen silmäkulma auki ja silmäpohjassa kallonmurtuma./.../

Heitteillejättö ja tappo vielä puuttuivat. Ei tuossa ole mitään tulkinnanvaraa.

Camocar
tietää
Camocar

Jos poliisi käskee hypätä järveen tai hakata päätä seinään ja siitä kieltäytyy onko se virkavallan vastustamista?

Jos väistelee poliisin pamppua ja nyrkkiä, onko se virkavallan vastustamista?

kalmankenkku
päkäpää

Yleistetään niin paljon kun on tarve...

Selvästi laumasielun tekstiä?

Minkä ihmeen laumasielun.... tarkoitin vain, että nämä ihmiset pitäisi saada vastuuseen välinpitämättömyydestään tms. Jos tämäkin tapaus painetaan villaisella, ei hyvää seuraa.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat