Paljon teillä on naisia?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Jos oot nainen voit vasta paljonko miehiä. Tämmönen kysymys, että paljon pidätte varalla naisia tai miehiä.

Niin kuin, esimerkiksi parisuhteessa.

Sivut

Kommentit (32)

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Kuule, mä nyt ajattelin ihan esittää sulle muutaman vastakyssärin.
Kuis kauan sää viittisit olla jonkun likan varahellu?
Eiks se olis jotenkin noloo, jos se likka ei sit koskaan oliskaan sun kans ja sä vaan venaisit vuoroos?

Miksi sinä luulet, että naiset tai miehet olisivat niin hassuja, että suostuisivat olemaan jotain varakappaleita?

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
En mää oo missän varasijalla. Ei kai noita kerrota kellekkään jos on naisia tai miehiä varalla.

Mä nyt antasin ihan tällasen äidin neuvon sulle: arvosta itsees, äläkä suostu kenenkään kynnysmatoksi. Mutta älä myöskään pidä muita kynnysmattona, se on rumaa ja siitä seuraa vain itselle ikävyyksiä.

Suhteeseen kannattaa osallistua silleen 100 prosenttisesti ja aika näyttää sit riittääkö se vai ei. Ja jos ei riitä, niin aina voi hieman tutkailla peilistä mikä meni pieleen ja yrittää paremmalla onnella uudelleen.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Yksi mies kerrallaan riittää. En siis taida harrastaa monisuhteisuutta yhtä aikaa monen miehen kanssa, enkä myöskään haaveile moniavioisuudesta, siis monesta miehestä kerrallaan.
Olen siis yhden miehen nainen, siis kerrallaan.

Ehkä olen hieman vanhanaikainen kun kulje yhtä aikaa monen miehen "kainalossa".
Mutta flirttailla voin, leikilläni.

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
tiäremiäs
Jos oot nainen voit vasta paljonko miehiä. Tämmönen kysymys, että paljon pidätte varalla naisia tai miehiä.

Niin kuin, esimerkiksi parisuhteessa.

Monesko itse olet jonossa?

Vierailija

Menee vähän offina, mut kato, mitä mä löysin "sumeri ja uralilaiset kielet"-keskustelusta!

Voguleilla Numi-Tarem (highest god). Virolaisillahan tunnetaan Taara-jumala. Saamelaisilla Tiermes.

Tost puuttuu vaan pieni johdatus ja saadaan tamperelaisilleki jumala.

Vierailija
DedMoroz
äläkä suostu kenenkään kynnysmatoksi. Mutta älä myöskään pidä muita kynnysmattona

Käsittääkseni ketjun aiheena eivät ole kynnysmatot vaan panopuut. Kai nekin kynteennyppäämisen tai vibraattorin voittaa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat