Xenu

Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Mitäs meidän tavallisten ihmisten nyt sitten pitäisi tehdä, kun Xenu on päättänyt hyökätä? Ainakaan minulla ei ole seitsemää miljoonaa euroa suojatakseni itseni ja perheeni. Paperipussi päähän vai mitä?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1441992

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Kommentit (7)

Vierailija
Aweb
Mitäs meidän tavallisten ihmisten nyt sitten pitäisi tehdä, kun Xenu on päättänyt hyökätä? Ainakaan minulla ei ole seitsemää miljoonaa euroa suojatakseni itseni ja perheeni. Paperipussi päähän vai mitä?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1441992

Miksi se noita piirustuksia julkaisee, nythän Xenu a) tietää missä Tomppa on b) sillä on bunkkerin piirustuksetkin.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005

Ehkä Tomppa on ollut ovela ja julkaissut hämäykseksi väärät piirustukset. Ehkä ovi on oikeasti toisella seinällä.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Vierailija

Onneksi minulla rahan puute estää moisen rakentamisen, muuten minäkin rakentaisin itselleni tuollaisen Tosin en Xenun takia, vaan SIriuslaisten.

Elmeri
Seuraa 
Viestejä99
Liittynyt19.2.2007

Im In!

EDIT:

Tainnu jäädä Tompalla vähän toi maailmojen sodan rooli päälle!...

"I'm not in jail for committing murder. I'm in jail partly because I'm a black man in America,where the powers that be will only allow a black man to be an entertainer or a criminal." - Rubin Carter, Penthouse Interview, 1975.

Vierailija

Helppohan se olisi maapallolle hyökätä, kenen tahansa, kun ihminen nauraisi itsensä hengiltä pelkästä tiedosta että joku aikoo hyökkäyksen toteuttaa.

Puhumattakaan jos kyseessä olisi joku maapallon ulkopuolinen taho.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Toivottavasti joku kertoo pian risteily-tompalle, että olisi aika mennä jo maan alle - humanoideja on jo täällä!

Jos ette usko, niin tiäremiäheltä löytyy lisää perusteita.

Uusimmat

Suosituimmat