Zimbabwen etniset puhdistukset

Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007

Tyranni Robert Mugaben hallitsemassa Zimbabwessa on meneillään etninen puhdistus valkoisia kohtaan, tämä sorto on jatkunut jo useita vuosia.

Valkoihoisia häädetään kodeistaan ja tapetaan, kun neekereille raivataan elintilaa. Mielestäni YK:n ja NATOn pitäisi välittömästi aloittaa vastaava kampanja kuin Kosovossa ja ajaa neekerilaumat (aivan, etnisyyden perusteella kuten kosovossakin) pois valkoisten kimpusta. Neekereille voitaisiin jättää noin 10% maan pinta-alasta ja loput valkoisten hallintaan, YK:n alaisuudessa.

Rypälepommien ja elintarvikesaarron jälkeen maan mustia riuduttava AIDS (33% mustasta aikuisväestöstä kantaa virusta) hoitelisi loput ja inhimillisyys palaisi tuohon Afrikan kolkkaan.

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Mitä valkoiset tekevät tumma ihoisille muualla maailmassa? Jos ulkomaalaisilla ei ole oikeutta sinun mielestäsi asua meidän maassamme, niin onko valkoisilla oikeutta asua tumma ihoisten maassa? Tämä on alunperin ihan valkoisten syytä, valkoiset ne niitä tummaihoisia alkoivat pahoin kohdella. Että mietippä ensiksi vähän sinä kiihkomielinen natsi sika ( anteeksi kielenkäyttöni, mutta natsismis on sairaus.)

Eivätkö sinun mielestäsi valkoiset ole koskaan mitään väkivaltaista tai vastaavaa tehnyt tummille?

-T.A.Harmann

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007
BigTalkingMan
...sinä kiihkomielinen natsi sika

Millä oikeudella sinä kutsut minua natsisiaksi????!!!!

Vaadin välittömästi moderaattoreita bannaamaan sinut, senkin yhdyssanoja taitamaton taulapää.

- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007
BigTalkingMan
Jos ulkomaalaisilla ei ole oikeutta sinun mielestäsi asua meidän maassamme, niin onko valkoisilla oikeutta asua tumma ihoisten maassa?

Kysymys on yhtä järkevä kuin: " Jos Zimbabwelaisilla on oikeus tappaa valkoihoisia, niin onko meillä oikeus teurastaa mustia maahanmuuttajia? "

- Vastaaja_s24fi

- Cargo

Vierailija

Varmaankin kirjoituksistasi päätteli..
Kuulostat kyllä juuri sellaiselta. Ei millään pahalla. Jos haluat tuoda omia mielipiteitäsi esiin niin kannattaisi miettiä miten niitä ilmaisee.. Neekerit ym pois tekstistä..

Itse olen sitä mieltä että valkoihoiset kuuseen.

Vierailija
Cargo
BigTalkingMan
Jos ulkomaalaisilla ei ole oikeutta sinun mielestäsi asua meidän maassamme, niin onko valkoisilla oikeutta asua tumma ihoisten maassa?

Kysymys on yhtä järkevä kuin: " Jos Zimbabwelaisilla on oikeus tappaa valkoihoisia, niin onko meillä oikeus teurastaa mustia maahanmuuttajia? "
Juuri noita oman maansa teurastuksia ne mustat ovat maanpakoon lähteneet. Monesti kuolisivat jos jäisivät kotimaahansa.

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007
Jupeli
Itse olen sitä mieltä että valkoihoiset kuuseen.

Rasisti!!!!!!!!! :evil:

- Vastaaja_s24fi

- Cargo

Vierailija
Cargo
BigTalkingMan
...sinä kiihkomielinen natsi sika

Millä oikeudella sinä kutsut minua natsisiaksi????!!!!

Vaadin välittömästi moderaattoreita bannaamaan sinut, senkin yhdyssanoja taitamaton taulapää.

Eikö keskustelukuvasi ole Kansallissosialismin yksi tunnusmerkeistä?

Bannin hankinta minulle, vastustajallenne voisi ollakkin ainut suoritus mihin kansallissosialistit suomen maalla voivat vaikuttaa. Suomessa ei koskaan natsit asioihin vaikuta!

PS. Kirjoitusvirheet johtuvat siitä syystä, että kirjoitin viestin raivoissani.

-T.A.Harmann

Vierailija

Olen rasisti enkä häpeä sitä.
Tuntuisiko kivalta kun joku haluaisi sinut hirteen.
Rasismi ei ole niin mukavaa sen rasismin kohteen silmin.

Vierailija
Jupeli

Tavoite tässä nyt on että kaikki ihmiset tulisivat toimeen keskenään, ei raisimin kääntäminen valkoisia kohtaan.

Vierailija

Olehan Olli Suomalainen jo hiljaa, käytöksesi on lapsellista ja lapsen kuvan sinusta olen saanut. Taino sanotaan että näitä ns. Amis natseja : )

-T.A.Harmann

Vierailija
BigTalkingMan
Jupeli

Tavoite tässä nyt on että kaikki ihmiset tulisivat toimeen keskenään, ei raisimin kääntäminen valkoisia kohtaan.
Tätä minäkin haen, mutta jotkut ihmiset eivät vain tajua miltä rasismi tuntuu ennenkuin ovat itse rasismin kohteena. Tuo oli vain lähinnä esimerkki. Kun alkoi minua rasistiksi haukkumaan kun olin sitä mieltä että valkoiset voivat suksia kuuseen tuolla asenteella..
Varsinkin kun nykyään nuoret perivät vanhemmiltaan tätä kielteistä asennetta "neekereitä" kohtaan. Eivät itse osaa edes mitenkään perustella vihaansa heitä kohtaan "muTgu Ne neGrut on vAAn nIIn pasgOi".

(Itse valkoinen mutta silti monia mustia ystäviä.. )

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007

Jos älykkyys ei korreloi rotuun, niin miten te selitätte Afrikan mantereen ongelmat, vetoamalla valkoisten rasismiin?

Lisää uutisia Zimbabwesta: http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id71193.html

Toisaalta olisi hyvä, jos kaikki valkoiset vedettäisiin pois Afrikasta ja odoteltaisiin 200 vuotta. Siihen mennessä alhainen älykkyys, agressiivisuus ja AIDS olisivat tyhjentäneet asuinalueet uudisasukkaita varten.
Kysehän on normaalista evoluutiosta: eihän neandertalin ihmisiäkään ole enää olemassa.

- Vastaaja_s24fi

- Cargo

Vierailija
Cargo
Jos älykkyys ei korreloi rotuun, niin miten te selitätte Afrikan mantereen ongelmat, vetoamalla valkoisten rasismiin?

Lisää uutisia Zimbabwesta: http://www.yle.fi/uutiset/ulkomaat/oikea/id71193.html

Toisaalta olisi hyvä, jos kaikki valkoiset vedettäisiin pois Afrikasta ja odoteltaisiin 200 vuotta. Siihen mennessä alhainen älykkyys, agressiivisuus ja AIDS olisivat tyhjentäneet asuinalueet uudisasukkaita varten.
Kysehän on normaalista evoluutiosta: eihän neandertalin ihmisiäkään ole enää olemassa.

Vetoan siihen että kaikki maat eivät kehity samaan tahtiin. Aivan kuten lapset. Jollakin voi olla karvaa kummallisissa paikoissa jo 13v kun taas joillakin samat karvat tulevat "vasta" viientoista vuoden iässä..

Sama juttu siellä, ei kaikki kehity samaan tahtiin. Ja ne jotka kehittyvät nopeammin ovat sitten niitä joita arvostetaan. Mutta 200 vuoden päästä olemme samalla viivalla afrikkalaisten kanssa. (Kuin näkisit kaksi täysin eripituista 15 vuotiasta lasta/nuorta, kaikkihan sen tietävät että varmasti se ero siitä pienenee ajan mittaan.)

Olemme vain hetkellisesti "edellä".
Ennen valkoisien tuloa afrikassakin osattiin elää sovussa luonnon kanssa eikä sitä rasitettu liikaa. Valkoisten tulon jälkeen asiat hieman eritavalla? Eli mitä hyvää me osaamme levittää? Saasteita ja demokratiaa? Aseita ja tauteja?

Oletko samoilla linjoilla myös aasialaisten suhteen?
Olivathan hekin paaljon meitä edellä joskus "muutama" vuosisata sitten.. Ja onhan Japani elektroniikan ihmemaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat