Laiton uhkaus?

Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

author="<a href="http://www.vaestoliitto.fi/parisuhdetietoa_ammattilaisille/asiakastyon_lakitietoa/laiton_uhkaus/">Väestöliitto - Mitä tarkoitetaan laittomalla uhkauksella?</a>" kirjoitti:
Laiton uhkaus voidaan toteuttaa paitsi omalla teolla myös toisen henkilön kautta. Kun selvitetään, voidaanko tietty teko katsoa laittomaksi uhkaukseksi, on olennaista se, miten uhkauksen kohde on käsittänyt asian niissä olosuhteissa, jossa uhkaus on esitetty. Sillä ei ole merkitystä, onko uhkaaja itse ymmärtänyt tekevänsä laittoman uhkauksen tai tosissaan tarkoittanut sitä.

Nimimerkki Lassi kirjoitti kaksi päivää sitten seuraavaa:

Onko kyseessä mahdollisesti laiton uhkaus?

Itse koen ainakin Lassin enemmän tai vähemmän piilevät uhkaukset vähitellen pelottaviksi. Kyseinen henkilö tuntuu olevan pahemman kerran vieraantunut todellisuudesta:

ja on toistuvasti uhkaillut ihmisiä oikeudenkäynneillä, esim:

Ilmeisesti oikeuslaitos ei ole ottanut hänen kanteitaan todesta, koska on niiden sijaan siirtynyt omituiseen vihjailuun oman käden oikeuden käytöstä, esim. yksi monista:

Kysyin tuon toissapäiväisen uhkauksen jälkeen Lassin tarkoitusta viestissäni Tampiolta on mopo karannut täysin käsistä, mutta hän ei suvainnut vastata. Sen sijaan hän vaihtoi palvelimellaan olleen kuvan toiseen; ilmeisesti aikoo usuttaa kimppuuni myös Tico-koiransa (alias Ape), joka omistaa Suomen toisen suoran Honda-kuutosmoottoripyörän.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Voisitko kysäistä Lassilta, voisko hän lainata tota prätkä-jätkäänsä (tässä tapauksessa Hondakin käy..)?? Olis yx keikka.

Vierailija
tiäremiäs
Heh, ihme vitsi tämäkin.
Jotkut ovat niin tosikkoja. Sitä saa, mitä tilaa. Sitä paitti en edes tiedä onko salai mies, vai nainen, eikä ole aavistustakaan hänen asuinpaikastaan. Arvelen kylläkin naiseksi.

Vierailija
Armitage
Pikku vinkki: Hankkikaa elämät!

Niinpä.

P.S. Tuli revettyä tuolle aloitusviestissä esiintyneelle kääpiön näköiselle ukkelille.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005
Lassi
Jotkut ovat niin tosikkoja. Sitä saa, mitä tilaa. Sitä paitti en edes tiedä onko salai mies, vai nainen, eikä ole aavistustakaan hänen asuinpaikastaan. Arvelen kylläkin naiseksi.
author="<a href="http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtopic.php?p=422531#422531">Lassi: 2007-03-24 4:17</a>" kirjoitti:
Tusby är en livaktig företags- och industrikommun. Inte minst närheten till flygplatsen har gjort att många internationella företag valt Tusby till hemort. Välkända namn är Amer-Tupakka Oy (avslutade sin verksamhet i Tuusula våren 2004), Instrumentarium Oy Imaging och Steris Finn Aqua Oy. Tusby är en idealisk handelsplats även med tanke på den finländska marknaden.
----
Haaa
Tuon viestin jälkeen poistin kotipaikkatietoni.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Neuvokaa tyhmää; Mikä on laillinen uhkaus?

Voi hyvät ihmiset sentään... Helppoa on netin kautta uhkailla, joskus ilman tarkoitustakin. Ei täällä varmaan kenenkään juttuja ole pakko lueskella jos ei halua ja ainahan voi uhkailla takaisin?

Kaippa tuon voi "laittomaksi uhkaukseksi" lukea jos haluaa, mutta rehellisesti, mitä v*tun väliä?

Vierailija

Eihän toi partaläski ole edes pelottavan näköinen.
Näyttää niin huonokuntoiseltakin, että taitaa olla tupakoitsija.

Tulkoon tänne, niin saa oppia miltä tuntuu kun tämä poika rankaisee. Otan tukasta kiinni ja heittelen kaveria vähän aikaa ympäri pihaa. Ja potkin mopon tuhannen palasiksi.

Vierailija
kalmankenkku
Voisitko kysäistä Lassilta, voisko hän lainata tota prätkä-jätkäänsä (tässä tapauksessa Hondakin käy..)?? Olis yx keikka.

Olis yx, mullakin.

kalmankenkku, sinulla on ilmeisesti herkkä ja hellä sydän!

"Se majatalo mieleen usein palaa
Siellä istuin illat hämärät
Ei tarvinnut siellä juoda salaa
Siell’ kaikki keskenään ol’ ystävät

Oi niitä aikoja, oi niitä aikoja
Ne tahtoisin niin elää uudelleen!"

<><><><><><><><><><><><><><><><>
Nykyään monet kyseenalaistavat oikeusvaltiotamme,

sen eräitä toimenpiteitä!
<><><><><><><><><><><><><><><><>

Kuinka meistä tuli kirjailijoita:

»Niin paha palkan saapi
jo täällä mailmassa:
Kun kuolo saavuttaapi
on toinen Kakola!
Siks’ pitäis meidän tietää
niin täällä vaeltaa,
ettemme sitten viettää
saa tuskaa kauhiaa.»

Vierailija
Lassi
tiäremiäs
Heh, ihme vitsi tämäkin.

Miksi sotkit minut asiaan, olen kerran kertonut sinulle "hauskin kuva" ketjussa että sinun kuvasi sopivat paremmin siihen toiseen ketjuun missä on normaaleja kuvia, sekö riittää syyksi.
Kannattaa leikkiä aika varovasti tällaisilla asioilla, leikki loppuu tarvittaessa aika nopeasti.
Olen aina ollut sitä mieltä että olet idiootti (lassi) ja juttusi sopisivat paremmin johonkin muuhun foorumiin.
Älä liitä minua jatkossa sekoiluihisi v*tun maalaispelle.

Vierailija

Tiedevitsit kiertoon ollut ketju nimeltä Hauskin kuva. Siellähän vitsaillaan.
Siellä kukaan tosissaan ketään uhkaile. Kirjoittihan "Lassi" minullekkin että varo autoasi,
siellä on alligaattoreja (jotain sinne päin hän kirjoitti). Pitäisikö minunkin ottaa tuo uhkauksena
että alligaattorit on hajottanut autoni hänen toimestaan?? Ei nyt sentään.
Otetaanpa vitsit vitseinä, ainakin edes siellä "Tiedevitsit kiertoon". Jooko???

EDIT
korjasin kirjoitusvirheitäni

Vierailija
HSTa
kalmankenkku

Olis yx, mullakin.

kalmankenkku, sinulla on ilmeisesti herkkä ja hellä sydän!

Yhdet vielä ja sitten lasku?

Tämän biisin avulla dosentti (=desantti?) Jouko Jokisalo muistelee nuoruutensa Berliinin-muuria, jonka varjossa hän palveli Stasin agenttina:

Oi Berliini muistojen kaupunki
alla lehmustes kun asteltiin
se on vieläkin mulle kuin eilinen
meille kuiskaili Kurfürsterdam

Oi Berliini muistojen kaupunki
sotaa kaksikin mennyt jo on
enkä katujes hohdetta vieläkään näe
sadekuurojen huuhtelemaa
näin silmäs, koin kevään ja rakkauden
vain kaipuu on jäljellä nyt
niin koskee ne muistot
ne kauneimmatkin
ei mennyttä takaisin saa

jokin ainiaan vie minut luotasi pois
aina haaveet jää haaveiksi vain
Mutta niin paljon enemmän ihminen on
kuin sanoilla kertoa voi

Sua vielä jos on minut muistat kai
ja rakkauden ja Berliinin
enkä minäkään milloinkaan unohda en
miten kukkivat lehmukset sen
oi Berliini kaipuuni kaupunki
ken vartioi teitäsi nyt
kuin eilisen muistan sen maailman taas
joka iäksi kadonnut on

suom. sanat. Pentti Saaritsa

Vierailija
jukteri?
Olen aina ollut sitä mieltä että olet idiootti (lassi) ja juttusi sopisivat paremmin johonkin muuhun foorumiin. Älä liitä minua jatkossa sekoiluihisi v*tun maalaispelle.
Olen ihan kiltti, mutta minuun nikkinä, eikä persoonana käydä kiinni

jukteri?
Tämähän on uhkaavaa *nauraa kippurassa*

Vierailija
Lassi
jukteri?
Olen aina ollut sitä mieltä että olet idiootti (lassi) ja juttusi sopisivat paremmin johonkin muuhun foorumiin. Älä liitä minua jatkossa sekoiluihisi v*tun maalaispelle.
Olen ihan kiltti, mutta minuun nikkinä, eikä persoonana käydä kiinni

jukteri?
Tämähän on uhkaavaa *nauraa kippurassa*

Ei kukaan ole niin tehnytkään, sinulla on vain niin heikko itseluottamus että luulet joka asian olevan vittuilua ja sitten alat turhaan riehumaan.
Mene terapiaan..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat