Ehimpäs ensiksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Joko olet käynyt tämän vuoden jouluostoksilla?

Kommentit (14)

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Sinäkin mummo. Saatanan Pakana.

Joulu on juhla jona koko läntinen ja eteläinen maailma, ja osin itäinenkin juhlii vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen syntymää. Joulu kirkastaa mieliimme käsittämättömän armon, jota Isämme Kolmiyhteinen Jumala ihmisiä kohtaan tuntee. Hän antoi ainokaisen Poikansa tulla ihmiseksi, kaltaiseksemme tuona Pyhänä Yönä, ei vain tuodakseen luoksemme Joulun Lapsen, vaan ennen kaikkea tulevan, täydellisen Sovituksen hänen kauttaan ja Hänessä. Joulu, joka sitä juhlii, on jylhä alkusoitto juhlijoidensa yllistykselle Jumalaansa kohtaan ja kiitollisuuden osoitus Hänen rakkaudestaan maailmaa kohtaan. Tiesithän sen, Joka juhlit. Ensimmäisten joukossa. Ei niissä lahjoissa mitään muuta symboliikkaa Ole.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Mitäs hupajat, Vaari-polo

Joka joulu on laitettava kystää pöytään ja pötyä kyllä, uhrattava värikkäitä kortteja ja korruptoitava lapsia vain ja ainoastaan siksi, ettei Musta aukko imaisisi lopullisesti aurinkoa ahnaisiin sisuksiinsa.

Juhlapyhien jälkeen visa vonkuu ja murisee postilaatikossa, isän lompsassa ujeltaa tuuli. Jonkun pitää heittää pois homehtunut rosolli, joka omin käsin tehtiin, kuten aina on tehty, vaikkei kukaan sitä syö. Sukulaiset on riidoissa keskenään, lapset villiintyneet ja rikkoneet kaikki lelunsa. Väpäleuka, harmaahapsi äiti jonottaa mielenterveystoimistosta kriisiaikaa, muttei saa kun siellä on ruuhkaa.

Arkihuolesi kaikki heitä, hanki jouluhysteria ajoissa.

p.s. Olen Papan pakana en saatanan-

Vierailija

Aloin jouluostokseni poikkeuksellisen aikaisin.
Syy löytynee seuraavasta.
Olemme pääasiassa vävyni kanssa pilkinneet talvisin merellä mökkirannan lähivesillä. Minulla on ollut käytössä jonkin aikaa jo kelluntahaalarit, mutta vävy ei ole suostunut hankkimaan semmoisia itselleen. Päätimme tyttäreni kanssa ostaa sellaiset eräästä halpamyyntiketjun myymälästä.
Kun näytimme ostoksemme vävylle, hän tuumasi, että tämä on sitten hänen joululahjansa. Ja muistakaa sitten.

Vierailija

Joulun aika on perheväkivallan vuotuinen huipentuma Suomessa. Silloin kristityt istuvat vihaamiensa perheenjäsenten kanssa neljän seinän sisällä juoden alkoholipitoisia joulujuomia. Kyllähän sen tietää mihin se johtaa, kun laitetaan yhtä useampi suomalainen samaan tilaan, ja lisätään yhtälöön alkoholi.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Tuo oli itselleni aikoinaan melkoinen yllätys, sillä ei meillä vaan koskaan juotu viinaa humaltumistarkoituksessa jouluna (eikä kyllä muutenkaan). Glögi, akvaviitti, punkku ja valkkari oli kyllä tarjolla, mutta ei niitä ikään ryypätty.

Mä en voi edelleenkään käsittää, mitä tekemistä ryyppäämisellä on joulun kanssa. Saaplari, lasten ja lastenmieleisten juhlahan se on.

Vaan niin sitä on saanut monen muunkin asian kohdalla nakella noita vaaleenpunasii aurinkolasei kaseikkoon.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Olen huomannut, että ihmisillä on ihan liikaa tavaroita ja vähän tilaa. Ensi jouluksi aion paketoida läheisilleni avaruutta. Tämän avaruuden he voivat laittaa vaikka lipastoonsa ja hyödyntää uuden tyhjiönsä täyttämällä sen omilla tavaroillaan.

Vierailija

Olen jo muutaman paketin muksulle kääräissyt.
On kaihoisasti jotain tärkeäksi kokemaansa haikaillut mutta koska joulusesongin tietää, ei ko. tavaroita enää tuolloin ole ja jos, niin todella korkein hinnoin.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Kuukkeli
Olen jo muutaman paketin muksulle kääräissyt.
On kaihoisasti jotain tärkeäksi kokemaansa haikaillut mutta koska joulusesongin tietää, ei ko. tavaroita enää tuolloin ole ja jos, niin todella korkein hinnoin.

CE-hyväksytty
Joulu on ahdistavaa aikaa. Suorastaan pelotttaa, miten taas selviää hengissä.

NÄETTEKÖ?! Todiste samasta henkilöstä! Saakelin trolli mene sinä ostamaan ittelles lahjaksi elämä. Juuri noin kaikki naiset ajattelee...

Itse en ole ostanut lahjoja, mutta voipi olla että ostan itelleni jonkun lahjan kun samalla käyn työhaastattelussa treella.

Olen fiksu ja älykäs!

Piru Naiseksi
Seuraa 
Viestejä3164
Liittynyt16.3.2005

Ähäkutti, etpäs tainnut ehtiä! Ostin jo vuosia sitten langat, joista nyt neulon sukkia lahjoittaakseni ne eri järjestöjen joulukeräyksiin. Muutoinhan lähinnä vältän kyseisten juhlapyhien aikaistumistaan aikaistuvana airuena ilmaantuvaa osto- ja tohinahössötystä niin paljon, kuin voin.

Vierailija

Kyllä. Ostan aina lahjat hyvissä ajoin, ettei tarvitse sietää kauppojen tekopirteää joulumuzakia enempää kuin ruokaostosten verran.

Uusimmat

Suosituimmat