Mitkä asiat tekevät naisesta kauniin?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eli ideana on se, että mitkä asiat tekevät naisesta kauniin.

Oma mielipide on pitkälle tullut tiede-lehtien perusteella eli isot silmät, sopivan isot rinnat(ei mitään jalkapallon kokosta eikä mitään pyykkilautaa, sopivan iso perse (ei mitään kauheen isoo ja ei mitään pientä), hoikka, symmetriset kasvot, hyvä iho ja hyvät sääret (ei mitään todella isoa kuin jollain lihavilla eikä mitään käsivarren paksusta). Tais olla vielä muita, mutta ei tullu nyt mieleen.

Kertokaa teidän mielipiteet asiasta.

Sivut

Kommentit (251)

Vierailija
tiäremiäs
EI voi määritellä mitenkään, riippuu ihan yksilöstä.

Niin yksilöstä eli oletan, että tarkoitat riippuu itestään tai siitä minkälainen nainen on.

No en tiedä tarkalleen kumpaa noista tarkoitit, mutta vastaan noihin molempiin. Eli sanoin tuola alussa, että kertokaa omat mielipiteet eli teidän. Se mun kauneis ihanne juttu oli mun mielipide vaan. Ja toi toinen niin on pakko olla jotain asioita mitä pidät naisesta, mikä tekee naisesta kauniin. Tarkoitus oli, että yleisesti ottaen.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Piirtäjänä ja valokuvaajana olen joskus tutkinut tuollaisia juttuja.

Uskon että ihmiset jotka etsivät toisiaan etsivät tavallaan itseään.
Tarkoitan että ehkä feministit löytävät sovinistit, älykkäät löytävät älykkäät, seksuaaliset tutkiskelijat toisensa jne...

Jos naisella on selkeä visio siitä kuka on, ja on itsevarmarmasti oma itsensä on kyllä kaunis ainakin samalla tavalla ajattelevien miesten silmissä tai miksei muittenkin.

Tuo kauneusihanne on keskiarvo siitä millaisena useimmat ihmiset näkevät kauniin naisen. Miehille sillä on usein vain teoreettista arvoa mutta luulen että kauneuskäsitys naisille on henkilökohtaisempi ja siksi vääristynyt.

Juuri tällä hetkellä jolloin osa naisista käyttäytyy aika huonosti, luulen että sisäinen kauneus on tullut tärkeämmäksi tekijäksi mitä ulkoinen.
Filosofisesti ajateltuna sisäinen kauneus on oikeastaan ainoa asia mitä toiselta ihmiseltä voi ja pitääkin pyytää.

Itse olen ihastunut vain brunetteihin, klassisiin kaunottariin, "naapurintyttöihin". Tavallaan vain persooniin ei mitään isoja rintoja tai takamusta tai muuta sellaista. Sinäänsä aika typerää...[/img]

Vierailija

Kyllä se sieltä älykkyyspuolelta löytyy se kauneus, siksi vain harva nainen on kaunis. Kaikenmaailmaan Bimboja löytyy kyllä joka lähtöön.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Mä rupeen oleen jo sen ikänen, että kaikki nuoret alkaa näyttää kauniilta.

Jos vielä on iloinen ja positiivisen oloinen, niin siin onki jo enkeli.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija
Aski42
Eli ideana on se, että mitkä asiat tekevät naisesta kauniin.

Oma mielipide on pitkälle tullut tiede-lehtien perusteella eli isot silmät, sopivan isot rinnat(ei mitään jalkapallon kokosta eikä mitään pyykkilautaa, sopivan iso perse (ei mitään kauheen isoo ja ei mitään pientä), hoikka, symmetriset kasvot, hyvä iho ja hyvät sääret (ei mitään todella isoa kuin jollain lihavilla eikä mitään käsivarren paksusta). Tais olla vielä muita, mutta ei tullu nyt mieleen.

Kertokaa teidän mielipiteet asiasta.

myös korkeat poskipäät ja kapeahkot kasvot.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14020
Liittynyt23.6.2005

Hymy oikeaan aikaan.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Niille jotka välttämättä haluavat tietää mitä kauneus on katsokaa seuraava linkki. Suttuinen komposiittikuva joka on tosin väärin tehty mutta se antaa oikeaa suuntaa niille jotka haluavat tietää materiaalisesti mitä kauneus on.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ou2121.jpg

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005

Jos nyt tarkoitetaan visuaalista kauneutta, se on suhteellisen helppo määritellä. Pyöreälinjaiset ja pehmeät kasvonpiirteet, vyötärölle ulottuva pitkä tukka (värillä ei väliä), korostuneen naisellinen vartalonmuoto (isot rinnat (D tai E), leveä takamus, kohtuudella jenkkakahvaa, kunhan on selkeä vyötärö, käsittääkseni tuollaiset ovat yleensä nykyluokituksella ylipainon rajoilla tai lievästi ylipainoisia). Kun tuohon lisää vielä värikkään ja naisellisuutta korostavan (yleisten tyylivaatimusten mukaan mauttoman rajalla), olevan pukeutumisen, niin ollaan lähellä minun täydellisyyttä.

Miellyttävien luonteenpiirteiden listaaminen on paljon vaikeampaa. Kyllä naisen pitää olla jonkin verran epäsosiaalinen, rauhallinen, vaatimaton ja asioita järjellä ajatteleva, niin kuin olen itsekin, jotta hän jaksaisi minua katsella. Luulen kuitenkin, että luonteeltaan oman mielen mukaan geenimanipuloitu rouva täydellisyys ei sitten tosielämässä olisikaan niin miellyttävä. Kyllä osa yhteiselämän viehätyksestä tulee erilaisten luonteenpiirteiden halujen sovittamisesta arkielämään.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
EI voi määritellä mitenkään, riippuu ihan yksilöstä.

Tässä kysyttiinkin yksilön mielipidettä, eikä fysikaalista määritelmää suureelle "kauneus".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat