Mikä tekee miehestä komean?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Aloitin naiskauneuskeskustelua vastaavan ketjun naisille.. Puhtaat vaatteet ja hyvä tuoksu tekevät miehestä miellyttävän, likainen paita ja mustat kynnenaluset, yök. Kauniit silmät kiinnittää eniten huomiota, pieni parta voi olla hauska, pitkät sormet mutta ei kuitenkaan liian naiselliset kädet ovat myös hienot. Sopusuhtainen vartalo on paras, pituus tietysti plussaa. Kävelytyyli ja tapa pidellä kynää kädessään kertovat myös jotain persoonasta.

Sivut

Kommentit (170)

Vierailija

Voimakaspiirteiset kasvot, siis korkeat poskipäät, kapeahkot posket ja voimakas leuka, hieman kyömy nenä. Voimakkaat kulmakaaret ja tummat kulmakarvat, mielellään siniset tai vihreät silmät yhdistettyinä tummiin hiuksiin ja leukaa kehystävä lyhyt, hyvin trimmattu tumma parta. Tosin samat piirteet ovat komeita myös vaaleilla miehillä - pidän myös "viikingeistä" Hyvin hoidetut, mielellään pitkät hiukset ja olemus josta näkee, että mies on sinut sekä fyysisen että henkisen itsensä ja ympäristönsä kanssa. Pitkäsormiset, taitavat kädet kädet ovat myös mielestäni "komeat", samoin pitkän, voimakkaan miehen tapa liikkua (en osaa selittää paremmin...). Ylimielisyys on aina miinusta, ja huono käytös on täydellinen turn off vaikka ulkokuori olisi kuinka korea tahansa. Älyä pitää olla sen verran ettei mies lähde kenen tahansa lompakon tyhjentäjän ja tossun alle painajan kyytiin, ja että hän hallitsee elämänsä niin hyvin kuin se nyt yleensä on mahdollista. Tahdon pitää olla voimakas vaikka olisikin valmis kompromisseihin. Kiltteys ja miehisyys eivät sulje toisiaan pois, joten jos ne löytyvät samasta miehestä paketti on miltei täydellinen.

Tämän lisäksi miehen pitäisi olla tyytyväinen itseensä, elämäänsä ja suunnitelmiinsa. Se kaikki nimittäin näkyy ulospäin.

Vierailija

Puhtaus ja yleissiisteys onkin jo mainittu.
Olemukseen tulee ensinmäisenä huomio kiinnitettyä, samoin silmiin kuin ääneenkin. Ratkaisevana tekijänä pidän kuitenkin ajatusmaailmaa.
On yhdentekevää, jos komean ulkokuoren sisällä onkin urpo. Komeus sinällään on suhteellinen käsite, joka määräytyy persoonan mukaan.

Selkärankaa pitää olla eli jämptiyttä ja ehkä ripaus karskiutta.
Siinä se.

Vierailija
Kuukkeli
No sittenhän kelpuuttaisit tällaisenkin .

En oikeasti ymmärrä miten ne naikkoset voivat juosta tuon pellen perässä.

Vierailija
Kuukkeli
No sittenhän kelpuuttaisit tällaisenkin

Sivuhuomautuksena vaan, kun näytti unohtuneen se tärkein asia. Mihin tuo pitäisi kelpuuttaa? Itse miehenä en ole kiinnostunut miesten komeudesta, mutta kyllä rahalla saa kavereitakin.

Edit. Vahingossa tuhosin viestin, kun piti muokata.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Sellainen mies on komea jolla on valkomustahiukset, joka on hieman femiininen, jolla ei ole boxleukoja, joka pukeutuu mustaan, jolla on vihreät silmät, joka osaa ajatella aivoilla, jolla on sopivankokoinen pippeli. Eli kaikki noi löytyy minusta. Olen kaikkien unelmien mies. Ja vielä sinkku. aatelkaa.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija
bena
Mihin tuo pitäisi kelpuuttaa?

Hyvä kysymys. Erittäin hyvä kysymys sillä itse en keksi vieläkään vastausta. Kaikkea ei siis rahalla saa .

bena
Itse miehenä en ole kiinnostunut miesten komeudesta, mutta kyllä rahalla saa kavereitakin.

Edit. Vahingossa tuhosin viestin, kun piti muokata.

Kyllä jo nimimerkistäsi kuin vastauksestakin uumoilin sinun olevan miespuolinen ja meinasin kirjoittaa "sukupuolesta piittaamatta" mutta sama kai tuo on.
Rahalla saa kavereita, mutta vain "kavereita".

Vierailija
Leuka
bena olen vain oma itseni: avoimena, itsenäni, vikoineni, hyvine puolineni. Tosin ei oo akkkoja pyöriny ympärillä

Heh. No viittasin vaan tuohon otsikon kysymykseen, johon vastauksesi ei oikein sovi, ellet ole plastiikkakirurgi tai jonkin sortin stailisti. Minäkin olen vain oma itseni, komein tuntemani mies.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Fiisas

Jännä tuo miten pitää kynää kädessä, onkohan siitä tehty tutkimuksia.. Mutta luulen että minun mielestä komea mies "vispaa" kynällä silloin kun ei sillä kirjoita..

Mä vispaan aina kynääni kun en kirjoita.

Olen fiksu ja älykäs!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat