Happovakio

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Hei, voisiko joku selittää mulle miten sitä happovakioarvoa sovelletaan? Katoin wikipediasta mut en ymmärtänyt sitä yhtään. Siis kun siinä on niitä kaavoja vaan, niin mitä oikeita lukuja siihen oikeen tulee? Opettaja ei osaa opettaa, siispä kysyn täältä. Kiitos

Kommentit (8)

Vierailija

Sun pitää kysyy lähikulmien vakiohapoilta, niitä hengailee siinä Ale pubin lähettyvillä, puistoissa jne.

Vierailija
SAMAEL
Sun pitää kysyy lähikulmien vakiohapoilta, niitä hengailee siinä Ale pubin lähettyvillä, puistoissa jne.

Kylläpäs sä kirjottelet aktiivisesti bullshittiä täällä. Sinulta ei ole kysytty mitään.

Vierailija
Dingading
Hei, voisiko joku selittää mulle miten sitä happovakioarvoa sovelletaan? Katoin wikipediasta mut en ymmärtänyt sitä yhtään. Siis kun siinä on niitä kaavoja vaan, niin mitä oikeita lukuja siihen oikeen tulee? Opettaja ei osaa opettaa, siispä kysyn täältä. Kiitos

Kerro opettajalle että tulee kysymään tiedefoorumista neuvoa, asiasta oli aikaisemmin jo aihe http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... happovakio

Vierailija
jukteri?
Dingading

Kerro opettajalle että tulee kysymään tiedefoorumista neuvoa, asiasta oli aikaisemmin jo aihe http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... happovakio

Kiitos

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
Liittynyt27.8.2007

Tulin vain kertomaan, että omat pakolliset yliopistokemiat on tulleet suoritetuiksi, eikä mun tarvitse sillä paskatieteellä enää ikinä päätäni vaivata!!!!!

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

Vierailija
Cargo
Tulin vain kertomaan, että omat pakolliset yliopistokemiat on tulleet suoritetuiksi, eikä mun tarvitse sillä paskatieteellä enää ikinä päätäni vaivata!!!!!

Taisi olla vaativaa jos jouduit vaivaamaan päätäsi?

Vierailija

Pakko kyllä sanoo, että tällä foorumilla on ihmeen nihkeetä porukkaa. En oo toiseen mokomaan törmänny ennen. Onko tiede pehmittänyt pään?

Vierailija
Dingading
Pakko kyllä sanoo, että tällä foorumilla on ihmeen nihkeetä porukkaa. En oo toiseen mokomaan törmänny ennen. Onko tiede pehmittänyt pään?

Foorumin pehmeepäät eivät paljon tieteistä ymmärrä, ko. ominaisuus on ollut luultavasti heillä syntymästä lähtien, ei syytä tieteistä kannata etsiä.

Uusimmat

Suosituimmat