Solvaajat kuriin!

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen huomannut että nimimerkit Asimov ja Armitage rupeavat solvaamaan kirjoittajia jotka esittävät eriäviä mielipiteitä. Kaikki varmasti ovat huomanneet kuinka Armitage nimittelee muita skineiksi, uusnatseiksi, sioiksi, paskahousiksi, trolleiksi yms....

Asimov taas nimitteli minua trollipelleksi koska huomautin yksipuolisesta saarmaamisesta.

Eikö näitä solvaajia saada kuriin? missä ovat moderaattorit?

Kyseisistä henkilöistä tulee tämä kuva mieleen.

Kommentit (8)

Vierailija
Darkstar

Moderaattoreista on kuulemma joskus havaittu merkkejä...

Vierailija
DreamSeeker
Darkstar

Moderaattoreista on kuulemma joskus havaittu merkkejä...

Ei urbaaneihin legendoihin kannata uskoa. Vai että moderaattoreita, pyh, sehän on täysin absurdi ajatus!

Vierailija
Darkstar
Olen huomannut että nimimerkit Asimov ja Armitage rupeavat solvaamaan kirjoittajia jotka esittävät eriäviä mielipiteitä. Kaikki varmasti ovat huomanneet kuinka Armitage nimittelee muita skineiksi, uusnatseiksi, sioiksi, paskahousiksi, trolleiksi yms....

Asimov taas nimitteli minua trollipelleksi koska huomautin yksipuolisesta saarmaamisesta.

Kyseisistä henkilöistä tulee tämä kuva mieleen.

Haista kukkanen, senkin trollipelle. Senkin skini,uusnatsi, sika, ja paskahousu !
Ottaako kupoliin?

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Darkstar

Kyseisistä henkilöistä tulee tämä kuva mieleen...

Äitii..!

Tyyppi on tuore kun vaippa ja ryhtyy soittaa suutaan palstakonkareille, jotka on kiskonu tollasii ruikuttajii aamupalaks viimeset monta vuotta. Kiitos siitä heille!

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
DedMoroz

Tyyppi on tuore kun vaippa

Vaippakin voi olla muuta kuin tuore. Muttei se ole sille eduksi.

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Vierailija
Darkstar

Minä olen jo tottunut siihen.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Kosh
DedMoroz

Äijä on helmi

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Kosh
Seuraa 
Viestejä21228
Liittynyt16.3.2005
DedMoroz
Kosh
DedMoroz

Äijä on helmi

Taisin olla kännissä. Mutta ehkä nämät seikat kulkevat käsi kädessä. -joku sopiva hymiö tähän-

Se oli kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

Uusimmat

Suosituimmat