Vihaatko homoja?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin vihaatko homoja?

Itse en vihaa homoja ainakaan silloin, jotka ovat syntymästä lähtien homoja, kun silloin ei ole heidän syy vaan korkeintaan vanhempien.

Eli vihaatko homoja vai et ja miksi vihaat tai miksi et vihaa?
Niin mieluiten hyviä perusteluita eikä semmoisia esim. "no ku ne on homoi".

(homo= tykkää samasta sukupuolesta)

Taitaa olla tän kaltainen keskustelu meneillään, mutta tässä kysytään omia mielipiteitä enimmäkseen. Voi kyllä kertoa yleisen syyn miksi homoja vihataan.

Sivut

Kommentit (58)

Vierailija

En todellakaan enkä lesbojakaan sen puoleen. Sukupuolinen suuntautuminen on vain yksi ominaisuus, ei sen enempää tai vähempää.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14026
Liittynyt23.6.2005

En vihaa.

Miksi pitäisi?

Miksi vitussa homoja tosiaan vihataan?

En minä vaan tiedä, kai jotkut ovat vain niin idiootteja että vihaavat.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija

En vihaa. Ainut vaara, mikä homojen kanssa veljeilystä voi aiheutua, on se, että voi joutua itse leimatuksi.
Sitä olen joskus ihmetellyt, miksi homonaiset vihaavat miehiä. Luulisi, että miehet ovat heille vain yhdentekeviä.

PeterH
Seuraa 
Viestejä2875
Liittynyt20.9.2005

Nuo vihaajat vihaavat homoja tietenkin sen takia että homot vievät heiltä naiset. Nämä samaiset vihaajat kuitenkin saunaillassa luovat pitkiä ja hartaita katseita toistensa muniin, jopa toisilleen puhuessaan. *kröhöm*KÖH*latentti*khröh*homo*khröhm*

Okei, yhtä homoa vihaan, myönnän tässä. Mutta se johtuu siitä että hän on kusipää, ei siitä että hän on homo.

Ertsu
Sitä olen joskus ihmetellyt, miksi homonaiset vihaavat miehiä. Luulisi, että miehet ovat heille vain yhdentekeviä.

Johtuu siitä että miehet tekevät aloitteita. (ks. se toinen ketju)

Sarjakuvaeepos aiheesta:
http://www.purplepussy.net/

Vierailija

En vihaa homoja, lesboja tai muita vähemmistöjä. Olen ikävä kyllä huomannut itsestäni piirteen aikoja sitten että "vierastan" noita ihmisryhmiä, vaikkei minulla ole mitään niitä vastaan. Johtuu todnäk. siitä että ne ovat minulle vieraita ja tuntemattomia, siten vähän outoja ja ehkä pelottavia. Mutta eiköhän se siitä.

Sitävastoin, en nyt suoranaisesti vihaa mutta en katso täysin 100% hyväksyvästi niitä putipuhdas-heteroita, etenkin jotka hyihyittelevät näiden vähemmistöjen perään.

Vierailija
taiteilijatyyppi
Homojen olemassaolo meinaa enemmän naisia heteromiehille.

Mutta sehän tietää ongelmia: Lain mukaan ei saa pitää, kuin yhtä vaimoa kerrallaan. Vai - saako niitä olla enemmänkin?

Vierailija
taiteilijatyyppi
Homojen olemassaolo meinaa enemmän naisia heteromiehille.

se meinaa myös vähemmän naisia heteromiehille
( huomioi lesbot )

Vierailija

Ei ole minulta pois jos joku on homo, joten siitä vaan. Eli en vihaa homoseksuaaleja.

Pakko muuten sanoa, että kaikenmaailman homojutut ovat ehkä yleistyneet täällä... Saa busse vettä myllyynsä vielä lisää. Eipä sekään toisaalta haittaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat