Sukupuussa mielenkiintoisia henkilöitä

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Nythän on sukututkimus ollut jo jonkin aikaa tavis-ihmistenkin harrastuksena. Kokonaisia, hyvinkin laajoja sukukirjoja tehdään ja teetetään.

Onko palstalaisilla kuuluisia tai muuten mielenkiintoisia sukulaisia, nykyisiä tai esi-isissä.

Itselläni löytyy yhteinen esi-isä näiden Paasilinnan veljesten kanssa. Itse en ole tavannut, mutta äitini oli Reinoa jututtanut jossain tilaisuudessa.

Löytyykö täältä sukulaisia?

Sivut

Kommentit (95)

Vierailija

Aatami ja EEva lienevät ainoat kuuluisat minun suvussa. Hekin ovat vain yksi henkilö koska eeva putkahti aatamin kyljyksestä.

Vierailija
Enpäs
Aatami ja EEva lienevät ainoat kuuluisat minun suvussa. Hekin ovat vain yksi henkilö koska eeva putkahti aatamin kyljyksestä.

Sama täällä. Tämä myös selittää, miksi olemme nih pimeitä ja vastustamme evoluutiota (vai oliko se ovuluutio). Olemme itsesaastutuksen tuote.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Minä olen yhden demariministerin kummipoika, mutta lähiverisukulaisissani ei ole ketään erityisen kuuluisaa.

Tilasin juuri yhden geenitestin, jonka kautta parissa kuukaudessa saan selville, mistä isoisäni suku on kotoisin. Jännittävää, ehkä saan sitä kautta uuden kansallisen tai etnisen identiteetin.

Vierailija
Pikku Gen
Tylsä suku, 1700-luvulla yksi hirtetty hevosvaras. Tylsää.

Tylsää on.

Minulla sentään yksi rahanväärentäjänä tuomittu. Oli kuulemma niin taitava seppä tuolla tornion puolessa, ettei sellaisia taalereita olisi kukaan muu voinut tehdä. Tekovälineitä ei löydetty, arveltiin, että oli jokeen viskannut.

Vaasan Hovioikeus sitten tuomitsi 20 paria raippoja ja muistaakseni kymmenen vuotta kuritushuonetta.

Nyt ei taitaisi noilla todisteilla tuomiota tulla.

Vierailija

Jaakko Ilkka...jotenkin jonkin väärän koivun takaa niin sanotusti.

Ja koko liuta muita varkaita ja murhamiehiä sekä heikkomielisiä.

Niin ja Janne Ahonen, kun vähän lähempää katsellaan...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat