Wc ja ruokavalio

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Olin tossa kusella eräässä vessassa, niin huomasin että joku ei ilmeisesti ollut tarpeeksi syönyt kuitupitoista ruokaa, kuin paska oli tarttunut reunoille pöntön sisäpintaan.

Minkä takia nämä ei syö oikeaoppisesti?, on iljettävää käydä vessassa kuin paskaa on pöntön sisäreunat täynnä. Myöskin ummetuksesta kärsivät roiskivat pöntön sisäpinnan likaisesti. Joudun käymään Yliopiston vessassa paskalla 4 korttelin päässä koska se on kohtuu puhdas yleiseksi vessaksi.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Jos vatsa on sekaisin ja paska roiskuu kakatessa, niin on käyttäjän velvollisuus huolehtia että pönttö(ja ympäristö) on siinä kunnossa kuin se oli pöntölle istahtaessakin.

Vessan ylläpitäjän tehtävä on taasen huolehtia siitä että vessasta löytyy tarvittavat välineet tähän.

Vierailija

Aina ei voi valittaa.
Aasianprojekteissa vatsa ei aina toimi. Vessana on vain reikä lattiassa. reiälle päästäkseen tarvitsisi ainakin haisaappaat, usein siinä on lattialla viiden sentin kusikerros.

Kerran mittailtiin jälkeä, jota joku länsimaalainen oli tehnyt seinään. Oli ollut sellainen ripuli, että suihkun keskus oli 1,00 metrin korkeudella kaakeliseinässä reiän takana. Oli sentään ehtinyt housunsa avata.

Vierailija
tiäremiäs
Joudun käymään Yliopiston vessassa paskalla.. [].. []Ulosteen laadusta näkee viitteitä ruokavaliosta.

Nyt kun sinulla on empiirisiä havaintoja koko hämäläisen akateemisen kentän leveydeltä aina Jankan ryhmäkodista, Tesoman uimahalliin ja sieltä yliopiston wc-pönttöihin, niin oletko huomannut onko ulosteen laadun ja koulutuksen välillä korrelaatiota?

Vierailija

Kaupunkini yliopiston vessat ovat pääsääntöisesti puhtaita. Vain seinien homojutut pöyristyttävät.

Opiskelijoiden ruokavalio on todennäköisesti niin niukkaa, ettei ole tarvetta ulostamiseen..

Vierailija
Ananda
onko ulosteen laadun ja koulutuksen välillä korrelaatiota?

Missä ulostetta koulutetaan? Poliisikoulussako?

Vierailija

Seinäjoki Areenan ne miesten huusit joissa olen käynyt, ovat olleet melkoisia käymälöitä. Kusialtaat tukossa. Asioidessani kuulinkin: "tääl haisee ihan vehkeelt".

Vierailija

Nokialla on ainakin juotu oikeaoppisesti suoraan hanasta. Sitten vaan pöntölle norottamaan.

Ainakin suolisto puhdistuu ilman kalliita luontaistuotteita.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008

Tampereen bussiaseman vessat on kyl aika kaameet. Jotkut kakkinu siihen renkaan päälle.. Miksi jotkut miehet kakkii seisoviltaan? Mä en ainakaa kaki..se on paljon helpompaa kakkia istuviltaan.

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH
Tampereen bussiaseman vessat on kyl aika kaameet. Jotkut kakkinu siihen renkaan päälle.. Miksi jotkut miehet kakkii seisoviltaan? Mä en ainakaa kaki..se on paljon helpompaa kakkia istuviltaan.

Jos rengas on kusessa, eikä jaksa alkaa putsaamaan, pakko paskoa seisovilleen. Näin käy aina joskus.

TERÄS NALLEPUH
Seuraa 
Viestejä5662
Liittynyt31.1.2008
Olli V
TERÄS NALLEPUH

Jos rengas on kusessa, eikä jaksa alkaa putsaamaan, pakko paskoa seisovilleen. Näin käy aina joskus.

Eikö olisi helpompaa vain pidätellä kakkaa, ja ulostaa sitten vasta kotona? Itse kyllä välttelen julkisilla vessoilla käymistä niinpaljon kuin on mahdollista.
Täytyy tosin sanoa, että äänekoskella on hyvät vessat. Hyvässä kunnossa ja silleen. Tosin jos ei lasketa kauppiksen vessoja...

Olen syönyt hunajapurkin ja minusta tuli.. SUPER PUH!! TITTIDII!!
Kaikkien aikojen paras BB asukas: BB-Marika (SBB6)

Vierailija
TERÄS NALLEPUH

Eikö olisi helpompaa vain pidätellä kakkaa, ja ulostaa sitten vasta kotona? Itse kyllä välttelen julkisilla vessoilla käymistä niinpaljon kuin on mahdollista.

Pidättely on vaarallista. Säännöllinen jumittaminen aiheuttaa joidenkin tutkimusten mukaan paksusuolen syöpää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat