Paljonko saatte rahaa

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

About.

Kysymys on köyhille.

Kommentit (15)

Vierailija

0-5000e. En ole töissä, enkä opiskele. Ajattelin pitää välivuoden nyt lukion jälkeen - ens tammikuussa meen armeijaan. Pappa betalar on mun motto tällä hetkellä! Säästän rahaa syömällä oman pihan nurmikkoa ja metsästän naapurin kissoja. Nurmikosta saa ihan hyvin hiilihydraatteja sekä kuituja ja kissoista saa tarpeellisen proteiinin. Vaatteissa säästän siten, että pukeudun vanhaan lakanaan - näytän Sokrateelta tooga päällään.

Vierailija

Tienaan 0-5000 tänä vuonna, mutta pidän itseäni hyvinkin varakkaana tällä hetkellä. Asun kotona ja äiti kustantaa kirjat, ruuan, vuokran, sähkön ja veden, joten kaikki töistä tienaamani palkat menevät säästöön ja itseni hemmotteluun.
Ei hullumpaa.

Vierailija

Joka sekunti. Tässä tietokoneessa ei nollat edes riitä kertomaan kuinka rikas olen. Olen täysin vapaa kaikista maallisista huolista.

Vierailija
Enpäs
Joka sekunti. Tässä tietokoneessa ei nollat edes riitä kertomaan kuinka rikas olen. Olen täysin vapaa kaikista maallisista huolista.

Rahallako niistä pääsee eroon? Tylsä elämä?

Vierailija
Huomen
Enpäs

Mietippä sitä, veivinkääntäjä.

Vierailija
Enpäs
Huomen
Enpäs

Mietippä sitä, veivinkääntäjä.

Kovasti mietin. Minkä veivin?

bosoni
Seuraa 
Viestejä2704
Liittynyt16.3.2005

Mielenkiintoinen tuo järjestys. Ensin katsoin, että välistä puuttuu se viiden ja kymmenen tuhannen väli.

Jos sorruin (taas) virheeseen, niin tukka varmaan vain oli silmillä, kuten kuva osoittaa...

asdf
Seuraa 
Viestejä11066
Liittynyt16.3.2005

Mäkin saan valtiolta ihan liian vähän elämiseen. Joudun jumalauta käymään töissä, jotta perheellä on varaa elää. Systeemi on mätä.

Uusimmat

Suosituimmat