Olen tulossa isäksi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Olen tulossa isäksi muutaman kuukauden kuluttua. Vaimoni ei sitä vielä tiedä. Tarvitsisin hyviä neuvoja siitä, miten kerron hänelle asian.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija
Vastaaja_s24fi
Olen tulossa isäksi muutaman kuukauden kuluttua. Vaimoni ei sitä vielä tiedä. Tarvitsisin hyviä neuvoja siitä, miten kerron hänelle asian.

Mitäs turhia kertoilemaan. Koe herätys ja ryhdy mormooniksi tai islamilaiseksi.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

No, jestas. Vai tuollainen kyntömies.

Niin makaat kun petaat.

Kummankos kanssa niinku ajattelit tuota elämääs oikein jatkaa, vai onko jo kolmas kiikarissa.

Kuvotus!

Ja juu, neuvoksi ihan: rehellisyys voi olla pelottavaa, mutta kannattaa aina - loppujen lopuksi.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Vastaaja_s24fi

Joo älä kerro, jätä se raskaana oleva nainen. Mitä sitä turhia elättelemään jotakin hiton äpäräpäätä.. Ole viisas ja eroa..ei miestä ole tarkoitettu yhelle naiselle.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija

Olis kannattanut niitä neuvoja kysellä hetkeä ennen kuin aloit lasta tähän maailmaan toisen naisen kanssa siittämään.

Vierailija
Vastaaja_s24fi

Ota isällinen ote vaimon kädestä ja kerro että hänen lihomisensa ei johdukaan liiasta pullan syönnistä, vaan lisääntymisestä. Samoin tuossa vaiheessa olisi ystävällistä kertoa myös, että ne ylimääräiset kuplinnat eivät ole ilmavaivoja vaan vauva.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Vastaaja_s24fi

Meinasitko jatkaa vaimosi kanssa vai vaihtaa perhettä? Tämä tieto liittyy aika pitkälti niihin annettaviin neuvoihin.

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
DedMoroz

Kuvotus!

Koska me ei tiedetä tilannetta, niin ei pidä tuomita.

Vierailija

Kun aina mainostat sitä tuulisähköä, kokeile käyttää sitä.

Ota jatkojohto. katkase se ja kuori toinen pää, laita töpselipää seinään.
Imeskele sitä kuorittua päätä samalla kun kytket töpselin seinään.

Pääset häpeästä.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
Vastaaja_s24fi

Mitä sinä muuta voit sanoa kuin: nyt kävi näin.

Olet tekojesi armoilla. Pidä hyvä huoli lapsestasi, lapsesi äidistä ja vaimostasi. Ajattele kaikein vähiten itseäsi ja omaa egoasi. Ei kai sinulle muuta neuvoa voi antaa.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
Aweb
Koska me ei tiedetä tilannetta, niin ei pidä tuomita.
Meinaat sä, et hattuu pitäs nostaa kundille, joka hommaa itsensä tohon jamaan.

Sitä mä vaan kelasin, että missä vaiheessa se on noi mimmit hoidellu, kun se oli aika ahkeraan täällä istuksimassa - taitaa olla kusetusta koko juttu. Tai sit se on lännen nopein mies

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
DedMoroz
Meinaat sä, et hattuu pitäs nostaa kundille, joka hommaa itsensä tohon jamaan.

En.

Vierailija

Vastaaja_s24fi

Jos olet aikonut laittaa vaimosi raskaaksi ja et tiedä miten sanoisit hänelle lapsesta, niin ehkä vaimo suostuu, jos oikein kauniisti pyydät.

Mutta jos olet ollut uskoton ja ollut vieraissa ja odotat nyt lasta toisen naisen kanssa, niin teoistasi et pääse mihinkään. Niistä on otettava vastuu, tapahtui mitä tapahtui. Jos näin on asia, niin ei ole mitään väliä miten sen vaimollesi kertoisit. Se tulee olemaan yhtä vaikeaa sanoit sen miten tahansa. Jotta sylje se suustasi ja odota seurauksia. Kaikki riippuu siitä miten vaimosi suhtautuu ja miten itse puhut asiasta.

Mutta ehkä haluatkin vain lasta vaimosi kanssa muutaman kuukauden kuluttua.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005
Vastaaja_s24fi
miten kerron hänelle asian.

Sano: olen tulossa isäksi muutaman kuukauden kuluttua.

Miten niin?

Eikös asia ole niin kuin se on. En ymmärrä. Mikä siinä mättää? Sinähän siinä sanot miten sinä toimit.

Tämä mikään irrationaalipalsta ole. Kiinni elämässä idiootti, edes ton pienen solun edestä, tai soluparin.

Pikkujuttu. Esitä jokin oikea ongelma....

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
Vastaaja_s24fi

Miten vaimoltasi on jäänyt raskaus huomaamatta, eikö se oo huomannu menkkojen loppumista ?
Jos taas raskaaksi tuli tyttöystävä, niin kiellä koko homma, sano vaimolles että se on joku hysteerikko joka vainoaa sua. Sanot että se on varastanut sun spermaa työpaikan vessasta, kun olit vempannut ja unohtanut vetää vessan. Vaimot on siitä kivoja et ne haluaa uskoa hyvään, eivätkä suostu uskomaan mitään ikävää miehistään.

Vierailija
Vastaaja_s24fi

Jankuta asiaa vaimollesi 9252 kertaa, kuten olet jankuttanut ydinvoimasta täällä, ei hän varmasti muuten ymmärrä sitä, tuskin on mikään kovin fiksu nainen kyseessä kun on sinut huolinut.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat