Maailmamme kontrollissa

Kommentit (8)

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005

Onko tänään joku avohoidokkien kokoontuminen tiedepalstalle, vai miksi tämä hörhöketjuindeksi hipoo ennätyksiä?

Vierailija
asdf
Onko tänään joku avohoidokkien kokoontuminen tiedepalstalle, vai miksi tämä hörhöketjuindeksi hipoo ennätyksiä?

Taitaapi olla heittin "sormenjälkiä" maan mannut pullollaan. Milläs pyyhit pois?...
hmmm...mitenkäs olisi fotonivyö?

Vierailija

Viisaiden miesten kerho kokoontuu ja pohtii, mikä olisi hyvää tulevaisuuden kannalta. Onko siinä jotain pahaa? Kennedyn ja 100 muun kuolema tosin ei kuulosta hyvältä... Mutta sille ei nyt mahda mitään.

Vierailija
Dredex
Viisaiden miesten kerho kokoontuu ja pohtii, mikä olisi hyvää tulevaisuuden kannalta. Onko siinä jotain pahaa? Kennedyn ja 100 muun kuolema tosin ei kuulosta hyvältä... Mutta sille ei nyt mahda mitään.

Niinhän ne tapansa mukaan kokoontuvat...

Olisiko heillä hyviäkin uutisia kansoille jakaa? Mitäs pidätte tästä:

Washington Post, 16. tammikuuta, 2007 julkaisi artikkelin aiheena mielenhallinta.

http://www.benfrank.net/blog/

Vierailija

Yhdyn Dredexin kantaan... ei ole helppo hallita +miljardia mieltä, tavalla jotta ei synny kesäkeittoa. (kesäkeitostakin tosin pidän). Kyllä siellä oikeasti istuu viisaita miehiä, tavallaan muinainen salaliitto, mutta se voipi olla ihmiskunnan edunmukaista... tämä on mielipide, jos sen pystytte kumoamaan, olen vain kiitollinen... itse olen ainakin yrittänyt perehtyä aiheeseen... mieleni muutan mielelläni tarvittaessa.

Asiaa on silti hyvä tuoda esille ihmisten tietoisuuteen, kyllä se totuus kuuluu jokaiselle, myös orjalle... jos orja niin tahtoo.

Näitä viisaita miehiä on vainottu kautta aikain, siksi kaikki on hieman salamyhkäistä, ja vaikeaselkoista, symboliikkaa, filosofiaa, esoteerisiä, okkultistisiä oppeja...

Välillä kuolee viattomia, mutta vähemmän, jos joku ei viisas johtaisi. Poika Bushman ei mitään johda.

Veikkaan, että ovat Irakissa, koska tavoite on hillitä äärimuslimilaista vaikutusvaltaa ja kiihkoilua...

Muslimin uskossa mitään vikaa oo, mutta uskonto kuin uskonto, jopa tiede uskonto... aina löytyy niitä kiihkoilijoita.

Aina pitäs olla samaa mieltä, että pääsee porukkaan, jos ei kuulu porukkaan sut tapetaan...

Tsekatkaa toi kooste vapaamuurarien opeista, itse en näe pahoina heppuina...erään opin mukaan se on paha, joka pahuuden toisessa näkee... illuminaattikin tarkottaa valaistuneita. Buddha tais olla yks ensimmäisiä.

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... highlight=

Yksi mieli tai sit suvaitset kaikki mielet. Sama asia? Ratkaisu.

Vierailija

Mielestäni todella viisaat naiset ja miehet vasta ovat tulossa kokoontumaan. Ei heti vielä, mutta pian.
Uskoisin, että nuorempi sukupolvi hoitaa asiat kotiin tyylillä, jota nämä sotasiat maailman johtokeskuksissa ja hallituksissa hämmästellen ihmettelevät. Ei käy surku maailman aseteollisuus-busineksen hautaamisen.
Ihmiskunnalla ei ole kuin kaksi vaihtoehtoa.
Jakamisen opetteleminen, kasvatusmielessä, tai siirtyminen kehittymään planeetoille (kuoleman portin kautta), jotka vastaavat kunkin yksilön kehittyneisyyttä ja kehityksen jatkamista siellä, omaan rauhalliseen tahtiin.
Taivaaseen, absoluuttiseen tosiolevaisuuteen, ei ole tiettävästi yhdelläkään asiaa tämän planeetan asukilta. Vaikka papit niin kovasti uskottelevatkin.
Miksikö näin? Koska on olemassa muutos-syklit tai kehitys-syklit.

Vierailija

On huvittavaa rakentaa ihmiskunnan tulevaisuuden kuvia scifi/fantasia-kirjasarjan pohjalle

Todellisuudessa kaikki menee päin helvettiä, ainahan se on mennyt, ihmiskunnan vahvuus on selviytyä silloinkin kun mikään ei onnistu.

Vierailija

Älä elämää pelkää

Älä elämää pelkää,
älä sen kauneutta kiellä.
Suo sen tupaasi tulla
tai jos liettä ei sulla,
sitä vastaan käy tiellä,
älä käännä sille selkää.
Älä haudoille elämää lymyyn kulje:
Ei kuolema sinulta oveaan sulje.
Kuin lintu lennä,
älä viipyen menneen rauniolla
nykyhetkeä häädä.
Suo jääneen jäädä,
suo olleen haudassa olla,
tulevaa koe vastaan mennä.
Ole vapaa, kahleeton tuulen tavoin:
On kuoleman portti aina avoin.

Älä koskaan sano:
"Tämä on iäti minun."
Elon maljasta juovu,
taas siitä, jos tarpeen, kivutta luovu.
On maailman rikkaus sinun,
kun mitään et omakses ano.
Elä pelotta varassa yhden kortin:
Näet aina avoinna kuoleman portin.

*Kaarlo Sarkia*

Täällä vankilassa on vaan niin mukavaa rellestää... hyppiä seinille, kiivetä kaltereissa, kusta housuunsa...
Kunnes huomaan...
Uudet seikkailut koittavat, unohdus valtaa mielen... kun portista astun, päätökseeni olen saanut tämänkin merkityksellisen retken...

http://www.suositut.net/pelit/pako-vankilasta/index.php

T: Great Escape

Uusimmat

Suosituimmat