Ihme kyttiä

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

On taas ollut pakettiautomiehet kämpän ikkunan alla kadun varressa monta päivää. En ole varma mitä ne multa haluaa. Jos vielä ens yön ovat, niin vien niille aamulla kahvia ja paahtoleipää.

Kommentit (15)

Vierailija
CE-hyväksytty
On taas ollut pakettiautomiehet kämpän ikkunan alla kadun varressa monta päivää. En ole varma mitä ne multa haluaa. Jos vielä ens yön ovat, niin vien niille aamulla kahvia ja paahtoleipää.

Oletko varma että ne ovat siinä sinun takia, vaikuttaa vähän vainoharhaiselta viestiltä.

Vierailija
CE-hyväksytty
Mä olen nähnyt ne ennenkin. Miksi ne olisi aina siellä missä minä olen, muutakuin minun takiani.

Ei ne varmaan aina ole siellä missä sinäkin.
Jos et valmista tai välitä huumeita, ei ole syytä kuvitella että sinua olisi syytä kytätä.

Vierailija
CE-hyväksytty
Mä olen nähnyt ne ennenkin. Miksi ne olisi aina siellä missä minä olen, muutakuin minun takiani.

Ole posetiivinen. Suomen valtio on todennut Sinut erityisen arvokkaaksi henkilöksi ja pistänyt turvamiehet.

Vierailija

Asutko mahdollisesti kerrostalossa tai lähellä sellaista? Kerrostalokyttääjillä on jo pitkään ollut oma yhdistyksensä. Tiärä häntä sitten mitä kyttäämistä taloissa on, korkeintaan romahtavat putkiremonteissa. Yhtä mielenkiintoista kuin kuivuvan maalin katseleminen, mikä toisaalta on yhtä mielikuvitusta ruokkivaa kuin onkiminen ilman koukkua.

49 ehdottaa tilanteen toistuessa ottamaan valokuvan julkisella paikalla kyttääjistä ja myymään sen Metro-lehdelle.

Ja tietenkin varautumaan entistä enempään kyttäämiseen

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005
49
Asutko mahdollisesti kerrostalossa tai lähellä sellaista? Kerrostalokyttääjillä on jo pitkään ollut oma yhdistyksensä. Tiärä häntä sitten mitä kyttäämistä taloissa on, korkeintaan romahtavat putkiremonteissa. Yhtä mielenkiintoista kuin kuivuvan maalin katseleminen, mikä toisaalta on yhtä mielikuvitusta ruokkivaa kuin onkiminen ilman koukkua.

49 ehdottaa tilanteen toistuessa ottamaan valokuvan julkisella paikalla kyttääjistä ja myymään sen Metro-lehdelle.

Ja tietenkin varautumaan entistä enempään kyttäämiseen

Ei ne ollut kerrostalokyttääjiä.

Vierailija

No, uskotaan. Runoilija Nuwas (n. 760 - 815):

"Viinituvasta tullessani
luulin, että kaikki katsovat
horjuvia jalkojani.

Elämän iloja kolme:
viini, naiset ja hyvä seura

Teltassani
minua ymmärtää,
lämmittää vain
viinilasini,
ja horjumaton koira".

Olethan edelleen posetiivinen!

49

Peiliinhän ne vain katsovat, kyttääjähät ja naapurihipit.

Uusimmat

Suosituimmat