Amerikkalaisilla homoilla on jälleen aihetta vahingoniloon

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Oklahomalainen oikeuden tuomari Donald Thompson joutuu neljäksi vuodeksi laskemaan tiilenpäitä. Syynä on penispumpun käyttö oikeudessa samaan aikaan kun hän johti oikeuden istuntoa. Hänet tuomittiin neljästä säädyttömästä paljastelusta. Hän yritti estää pumpun toiminnan esittelyn oikeudenkäynnissä, jossa hän tuli tuomituksi. Penispumpun surina tallettui myös oikeusistuntojen nauhoituksiin.

Thomson oli toiminut 23 vuotta tuomarina. Hän oli tullut kuuluisaksi ankarista tuomioista. Kerran hän yritti langettaa elinkautistuomion miehelle, joka oli sylkenyt poliisin päälle.

Thomson vastusti aktiivisesti homojen oikeuksia toimiessaan ennen tuomarin virkaansa Oklahoman edustajanhuoneen jäsenenä.

365gay.com -uutinen sisältää yksityiskohtaisen kuvauksen kuinka Thompson oli penispumppua oikeudessa käyttänyt. Olen liian ujo sitä tänne kääntämään. Ken sen haluaa lukea, löytää uutisen osoitteesta:

http://www.365gay.com/Newscon07/10/100207court.htm

Kommentit (8)

Vierailija

Eikös tuo ollut sama kun soittelee seksilinjoille kesken työpäivän, oli työ sitten mitä tahansa. Rutiineja pitää pehmentää, jottei vaikuta aivokuolleelta. Onko penispumppu pahempi kuin runkkaaminen? Miten koko juttu liittyy homoseksuaalisuuteen, jos mies on hetero, jolla on pieni-penissyntrooma.

Kuka muuten vielä uskoo ettei tuomarointi ole osaksi pelkkää rutiinia? Kuvitteletteko olevanne aina erityistapaus, kun olette järjestelmän kynsissä? Tuomari tuskin muistaa naamaanne kun tapahtuma on ohi.

Vierailija

Itse en myöskään näe aiheen yhteyttä homoseksuaalisuuteen. Tietysti te fanaatikot jonkun linkin löydätte, samanlaisen kun on löydettävissä renkaan ja television keksimisin välillä.

Alveron
Seuraa 
Viestejä3638
Liittynyt12.8.2007

Tuomarihan vastusti homojen oikeiksia, ilmeisesti piti homoutta liian perverssinä. Onhan siinä homoilla aihetta pilkkaan kun äijä itse tekee tuollaisia. Toisaalta, jos olisin homo, en välttämättä nauraisi kun näin tekopyhiä tuomareita on virassa. Ei kovin hauskaa itse homoille.

Mulgeron

Vierailija

Mikä tuossa nyt on niin merkillistä? Mitä se haittaa, jos tuomari masturboi aikansa kuluksi tylsässä oikeudenkäynnissä? Eikö nykyisin muutenkin tyrkytetä seksuaalisuutta joka tuutista, joten ei pitäisi olla uutinen.

Vierailija

"Penispumpun surina tallentui myös oikeuden nauhoituksin" - mahtaa olla faktaa. Mikrofonit saa reagoimaan monilla tavoilla. Reagunin ja Bushin aikana on siistitty paljon paikkakunnan tuomarilistaa.

Koominen uutinen, mutta en jaksa uskoa. Reaalimaailmaa koskettavampi uutinen oli aikoinaan Bilin sikaritemppu, kun Monica teki hommia alhaalla, Bill kävi puhelinkeskusteluja budjetin leikkauksista.

Lehtimiehet jäljestivät aikoinaan keskustelukumppanin, joka totesi: "Ajatella, minä kuvittelin hänen huokailevan suuria määrärahaleikkauksia".

installer
Seuraa 
Viestejä9908
Liittynyt16.9.2005

Ei penispumppu ole tarkoitettu masturbointiin vaan peniksen kehittämiseen.Yhtä noloa mielestäni kuin käsipainojen nostelu työaikana.

"Kenet jumalat tahtovat tuhota, sen he lyövät ensiksi sokeudella. "

Uusimmat

Suosituimmat