Miksi evolutionistit käännyttävät ihmisiä kreationisteiksi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Niin, kertokaapas, rakkaat evolutionistit, että miksi te käännytätte ihmisiä kreationisteiksi? Minä olen, kuten olen sfnetissä ym jo useasti kertonut, entinen evolutionisti, ja syy kääntymiseeni oli evolutionistien epäasiallisen käytös.

Olenkin listannut evolutionistien käytöksen sivullani
http://koti.mbnet.fi/tjt2/evvastaisettod.html
heti ensimmäiseksi evolutionismin vastaiseksi todisteeksi.

MBnetissä havaitsin, että kreationisteilla on vastauksia, evolutionisteilta tulee vain samaa lapsellista pelleilyä kuin mitä täälläkin on nyt nähty. Paitsi että MBnetin evolutionistit olivat teikäläisiin verrattuna paljon asiallisempia, eli evolutionistien taso näyttää tässä n. 15 vuoden aikana tippuneen roimasti.

Ja koska jo se silloinen taso riitti käännyttämään, niin tämä teikäläisten taso varmasti käännyttää kaikki ns kahden vaiheilla olijat kreationisteiksi. Eli tämänkin foorumin evolutionistit toimivat evolutionistien etuja vastaan, siis toimitte omaa etuanne vastaan. Miksi? (uskokaa tai älkää, mutta tämä kiinnostaa minua ihan oikeasti)

Sivut

Kommentit (82)

Vierailija

Jos muutat mielipidettäsi sen mukaan, että jos sinun kannattamasi asian jotkut kannattajat käyttäytyvät asiattomasti niin käännät takkia, niin ensi tilassa kutsun muutaman lihansyöjäkaverin aukomaan päätä sinulle josko vaikka ryhtyisit kasvissyöjäksi.

Argumenttisi ovat sitä tasoa, ettei niihin kannata argumentoida mitään kun ne perustuvat täysin tieteen vastaisiin näkemyksiin, mutta tässä kysymys:

99,9 % eläinlajeista on kuollut sukupuuttoon fossiilien perusteella. Millä tahdilla eläimiä on kuollut ja mistä julmetun suuret massasukupuutot ovat johtuneet?

Vierailija

Minä taas olen ihmetelly kreationistien taktiikkaa. Eikös hyvien kristittyjen tulisi käännyttää ihmisiä jessen tykö?

Kreationismi tekee päinvastaista työtä. Luulenpa että saamme olla kiitollisia kretskuille monista uusista ateisteista.
.

Vierailija

itse olen käyttynyt melko asiallisesti vaikka kreatonistit ottavat TODELLA paljon päähän ja mitä tarkoitat asiattomalla käytöksellä muutamaa kirosanaa vai nimittelyä?

Vierailija

Tuolta linkin takaa.

Todiste 2: Kemiallisen evoluution mahdottomuus. Useat tieteelliset todisteet tukevat näkemystä, että kemiallinen evoluutio eli abiogeneesi eli elämän itsestään syntyminen on mahdotonta.

Esimerkkejä näistä tieteellisistä todisteista, kiitos. Minua kiinnostaisi. On hyvin vaikeaa osoittaa jokin tällainen tapahtuma mahdottomaksi. Esim. se, että Millerin pikakokeessa ei mitään elämää ilmestynyt, ei ole mahdottomuuden todiste.
Todiste 4: Maapallon ikä. Evolutionismin oikeellisuuden eräs perusedellys on, että maapallo on miljardien vuosien ikäinen, jotta evoluutiolla olisi ollut aikaa kehittää siitä väitetystä alkeellisesta alkukopioitujasta kaikki monimutkaiset lajit. Useat todisteet kuitenkin osoittavat, että maapallo on nuori.

Mitkä todisteet? Luulenpa useamman todisteen osoittavan, että maapallo todella on miljardeja vuosia vanha. Ja tietääkseni ikä ei ole tullut evoluution vaatimuksesta, vaan lähinnä yhteensopivana havaintona.

Vierailija

TJT:llä on hienot sivut, joilla "kumotaan" evoluution "epäkohdat". Mikset esitä näitä mahtavia todisteitasi yliopistojen biologeille, fyysikoille jne.

Ai niin. He eivät taida ottaa sinua vakavasti.

Uudelleen käännyttäminen lienee turhaa, sillä olet ottanut sen kannan, ettet halua uskoa muuhun kuin kreationistien oppeihin. Epäasiallista käytöstä tavataan kaikkialla. Netissä on helppoa sanoa oikeastaan mitä vain, koska on mahdollista pysyä anonyyminä. Livenä saattaisi hyvinkin olla toisin. Se, että koit joskus epämiellyttävää käytöstä itseäsi kohtaan, on todella huono syy vaihtaa uskomuksiaan.

E: korjailuja

Vierailija

Enpä enää minäkään ihmettele että ID heppulit haluavat tehdä tiedettä äänestämällä.

Uskon litteään maahan, koska minusta maapallo ei näytä pyöreältä ja ne jotka pyöreää maata puolustavat ovat todellisuuden kieltäviä idiootteja, tylsiä ja pahoja ihmisiä. Minusta tästäkin pitäisi äänestää että saataisiin totuus julki.

Vierailija
Edu
Tuolta linkin takaa.
Todiste 2: Kemiallisen evoluution mahdottomuus. Useat tieteelliset todisteet tukevat näkemystä, että kemiallinen evoluutio eli abiogeneesi eli elämän itsestään syntyminen on mahdotonta.

Esimerkkejä näistä tieteellisistä todisteista, kiitos. Minua kiinnostaisi. On hyvin vaikeaa osoittaa jokin tällainen tapahtuma mahdottomaksi. Esim. se, että Millerin pikakokeessa ei mitään elämää ilmestynyt, ei ole mahdottomuuden todiste.

Ei olematonta pystytä todistamaan...

Vierailija
pseudotieteilijä
Enpä enää minäkään ihmettele että ID heppulit haluavat tehdä tiedettä äänestämällä.

Uskon litteään maahan, koska minusta maapallo ei näytä pyöreältä ja ne jotka pyöreää maata puolustavat ovat todellisuuden kieltäviä idiootteja, tylsiä ja pahoja ihmisiä. Minusta tästäkin pitäisi äänestää että saataisiin totuus julki.

Maa on navoiltaan litistynyt ellipsoidi.

Vierailija

Sinänsä hyvä tulla valittamaan evolutionistien käyttäytymisestä, kun itse huutaa muna vaahdossa kahta kertaa kovempaa...

Vierailija
TJT
Minä olen, kuten olen sfnetissä ym jo useasti kertonut, entinen evolutionisti, ja syy kääntymiseeni oli evolutionistien epäasiallisen käytös.

Se, mitä sinä olet ollut tai kuvitellut olevasi, ei kiinnosta pätkääkään.

TJT

Olet siis kumonnut evolutionismin ja tästä on todisteena evolutionistien käytös.

Minkä helvetin evolutionismin?:lol:

TJT
Paitsi että MBnetin evolutionistit olivat teikäläisiin verrattuna paljon asiallisempia, eli evolutionistien taso näyttää tässä n. 15 vuoden aikana tippuneen roimasti.

Ja voitkin mielihyvin jatkaa propagandasi levittämistä kyseisessä foorumissa. Ei sinua tänne kukaan pyytänyt päätäsi aukomaan, oletan.

TJT
Eli tämänkin foorumin evolutionistit toimivat evolutionistien etuja vastaan, siis toimitte omaa etuanne vastaan. Miksi? (uskokaa tai älkää, mutta tämä kiinnostaa minua ihan oikeasti)

Miksi se sinua kiinnostaa?

Vierailija
TJT
Niin, kertokaapas, rakkaat evolutionistit, että miksi te käännytätte ihmisiä kreationisteiksi? Minä olen, kuten olen sfnetissä ym jo useasti kertonut, entinen evolutionisti, ja syy kääntymiseeni oli evolutionistien epäasiallisen käytös.

Osa ihmisistä ymmärtää, että tieteelliset tosiseikat ovat riippumattomia keskustelufoorumeilla hilluvien henkilöiden käyttäytymisestä. Nämä ihmiset lukevat kirjoja. Toiset taas tykkäävät nahistella virtuaalisilla hiekkalaatikoilla, koska oikea maailma on perseestä. Nämä ihmiset ovat aina oikeassa.

Evoluution todisteita käsittelevässä ketjussasi useat nimimerkit vastasivat sinulle asiallisesti ja kertoivat niistä todisteista, jotka ovat saaneet tiedemaailman hyväksymään evoluution tosiasiana. On tosin mahdollista, että tiedemiehiä on estetty käymästä CreationWikissä tarkistamassa viimeisintä totuutta asiasta. Ehkäpä sinun kannattaisi alkaa kiertämään yliopistoilla kertomassa kyseisestä sivustosta?

Onnea matkaan.

Vierailija

Todistelistassa esiintyvät "useat tieteelliset todisteet", ilman esimerkkejä tai viitteitä perässään, ovat erittäin hyvää liikuntaa yläraajoille.

Vierailija
TJT

http://koti.mbnet.fi/tjt2/evvastaisettod.html

MBnetissä havaitsin, että kreationisteilla on vastauksia, evolutionisteilta tulee vain samaa lapsellista pelleilyä kuin mitä täälläkin on nyt nähty. Paitsi että MBnetin evolutionistit olivat teikäläisiin verrattuna paljon asiallisempia, eli evolutionistien taso näyttää tässä n. 15 vuoden aikana tippuneen roimasti.

Ja koska jo se silloinen taso riitti käännyttämään, niin tämä teikäläisten taso varmasti käännyttää kaikki ns kahden vaiheilla olijat kreationisteiksi. Eli tämänkin foorumin evolutionistit toimivat evolutionistien etuja vastaan, siis toimitte omaa etuanne vastaan. Miksi? (uskokaa tai älkää, mutta tämä kiinnostaa minua ihan oikeasti)

i lold! säälittävä yritys... when u pop... evo u cannot stop

sitäpaitsi se että olet saannut joskus bioligian oppitunteja koulussa ja käännettyä ittees jonku raamatun avulla ja about tälläisellä asenteella "yeah right that must be bullshit coz i cannot see it" niistä poispäin tuskin tekee susta evolutionistin imo

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat