Paavin vaakunassa neekeriä alentava kuva

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ilmiselävästi kuvassa on neekeri.

Eikö tuo ole jotain rasismia, pitää orjaneekerin kuvaa Paavin vaakunassa, vaikka Paavi onkin Jumalasta seuraava ei Paavilla pitäisi olla mitään oikeutta halventaa mustia.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija
tiäremiäs
Pahkula
Tai verrata heitä kuormajuhtiin.

Onko tuo eläin kuormajuhta?
Joko se tai, muurahaiskarhu.

Vierailija
tiäremiäs
Ilmiselävästi kuvassa on neekeri.

Eikö tuo ole jotain rasismia, pitää orjaneekerin kuvaa Paavin vaakunassa, vaikka Paavi onkin Jumalasta seuraava ei Paavilla pitäisi olla mitään oikeutta halventaa mustia.

Paavi kuvittelee olevansa Apostoli Paavalin edustaja maanpäällä.
Näyttää olevan oikein kuniinkaallinen neekeri, eli majesteettirikos on kyseessä. Pallit pois moiselta kuvittelijalta.

Volitans
Seuraa 
Viestejä10670
Liittynyt16.3.2005

Mitenkäs tuo nyt on alentava?

Karhun kuva on varmasti ylentävä, sillä sehän kulkee ylöspäin.

Mutta onhan tuolla ruskeallakin kruunu päässä, punatut huulet ja näyttäisi olevan kovasti kultakorvainenkin.

Vierailija

eikös tuo ole hyvä juttu? kyllä mä ainakin olisin ylpeä jos paavi haluaisi painattaa minun pärstän omaan vaakunaansa, mutta tossa karhun ja neekerin värien samankaltaisuus on vähän epäilyttävää...

Vierailija

Ei mitään alentavaa kuvassa. Kruunu ja kaikkea. Ja en näe mitenkään miten tässä verrattaisiin eläintä ja neekeriin. Jos vaakunassa eläimen tilalla olisi puu, verrattaisiinko sitä neekeriin?
Ja kirjoitan neekeri, koska saan sanoa niin, olen itsekkin.

Hamppu
Seuraa 
Viestejä1145
Liittynyt16.3.2005
Joku
Pahkula

Mistä lähtien karhut on ollut kuormajuhtia?

Ja mistä lähtien orjat on kruunattu ja koristeltu kultaisin korvarenkain?

Vierailija
Joku
Pahkula

Mistä lähtien karhut on ollut kuormajuhtia?
Miksi karhulla on reppu selässä?

Vierailija

Nähdäkseni kuva alentaa reppuselkäistä karhua. Sille ei ole suotu kruunua vaan raskas taakka. Neekeri on riistänyt karhun kaivaman kullan eikä karhulle jää muuta kuin kurjuus, sota ja nälänhätä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat