Kuinka torjua jehovan todistaja?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minun asunnon ovella on viimeaikoina käynyt aivan liikaa jehovan todistajia(jopa lauantai aamuisin). Onko teillä antaa vinkkejä kuinka torjua moiset tuholaiset, selkeä pyyntö ei tunnu auttavan.

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Hanki vanha pakeliittikuorinen puhelin. Maalaa se punaiseksi ja osoita sitä sanoen onnellisen näköisenä: "Minulla on suora linja ylös"

Vierailija

Erilaisia okkultismiin viittaavia koristeita ovenpieluksiin voisi toimia. Tietty eteiseen voi myös varastoida aiheeseen liittyvää rekvisiittaa, joka ovea avatessa on "unohtunut käteen".

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Laita tarjolle makeaa alkoholijuomaa, jehova juo itsensä sammuksiin, mahdollisesti kuolee alkoholimyrkytykseen.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
Ilmuri
Erilaisia okkultismiin viittaavia koristeita ovenpieluksiin voisi toimia. Tietty eteiseen voi myös varastoida aiheeseen liittyvää rekvisiittaa, joka ovea avatessa on "unohtunut käteen".
Olen kerran mennyt krapulaisena ja kalsareissani avaamaan oven jehovan todistajille, eivät edes hammentyneet siintä, jatkoivat vain todistamistaan kunnes löin oven kiinni.

Vierailija
Pahkula
Ilmuri
Olen kerran mennyt krapulaisena ja kalsareissani avaamaan oven jehovan todistajille, eivät edes hammentyneet siintä, jatkoivat vain todistamistaan kunnes löin oven kiinni.

Luonnollisesti sinun olisi pitänyt olla alasti. Mielellään vielä kiihottuneessa tilassa... Tepsii varmasti, vaikken kokeillut olekaan

Vierailija
Pahkula
Minun asunnon ovella on viimeaikoina käynyt aivan liikaa jehovan todistajia(jopa lauantai aamuisin). Onko teillä antaa vinkkejä kuinka torjua moiset tuholaiset, selkeä pyyntö ei tunnu auttavan.

Miksi torjua kylmästi, he toimivat vain syvän vakaumuksensa ohjaamina aivan kuten sinäkin siinä epäonnistuneessa "torjunnassasi".

Pyydä sisälle vaikkapa kahveelle ja keskustele asioista heidän kanssaan järkevästi ja hyvässä sovussa ja esitä päättäväisesti sekä perustellen heille oman elämänkatsomuksesi. Kyllä nämä Jehovan Todistajatkin järkeviä ihmisiä ovat ja kun huomaavat, ettet ole potentiaalinen "käännytettävä" niin eivät enää sinua "kiusaa". Itse olen ainakin hyvällä menestyksellä toiminut suunnilleen tällä tapaa.

Toisaalta, ei minulla mitään suuremmin ole ollut vastaankin heidän kanssaan käymiini jutustulehetkiin - ovat joskus olleet ihan antoisiakin noin tieteellisessä mielessä.

Vierailija

Part 1: kiltit kysymykset

http://ircquotes.net/?28843

Part 2: jos kiltit eivät auta, niin kokeile tätä:

"Jos ihminen on Jumalan luoma ja homous on syntiä, niin miksi homoilla on g-piste persaukossa?"

Kokeilin. En oo ikinä nähny parikymppistä tyttöä ja poikaa niin vaikeena. Sen jälkeen ei oo näkyny.

Vierailija
Snaut

Miksi torjua kylmästi, he toimivat vain syvän vakaumuksensa ohjaamina aivan kuten sinäkin siinä epäonnistuneessa "torjunnassasi".

Pyydä sisälle vaikkapa kahveelle ja keskustele asioista heidän kanssaan järkevästi ja hyvässä sovussa ja esitä päättäväisesti sekä perustellen heille oman elämänkatsomuksesi. Kyllä nämä Jehovan Todistajatkin järkeviä ihmisiä ovat ja kun huomaavat, ettet ole potentiaalinen "käännytettävä" niin eivät enää sinua "kiusaa". Itse olen ainakin hyvällä menestyksellä toiminut suunnilleen tällä tapaa.

Toisaalta, ei minulla mitään suuremmin ole ollut vastaankin heidän kanssaan käymiini jutustulehetkiin - ovat joskus olleet ihan antoisiakin noin tieteellisessä mielessä.

Oikein! Kyllä ne lähtevät jos/kun huomaavat että sinua ei kiinnosta. Mukavahan niitten kanssa on aina välillä keskustellakkin. Elävästi on muuten yhdestä lehtisestä painunut mieleen kuva jossa on tikkari katuojassa ja kuvatekstinä "Söisisitkö sinä tämän?" Aiheena oli verensiirrot

Vierailija
Snaut
Pahkula

Näin minäkin tämän ongelman aikoinani selvitin.

Vierailija

Luulisi jumalan lampaiden ymmartävän jos selkokielellä sanoo että EI KIINNOSTA. ei siis todellakaan kiinnosta tarjota heille kahvia, tai käydä syvällisiä keskusteluja jumalan olemassaolosta.

Vierailija

Mutta pitää seuraavan kerran sitten kait paijata päätä, tarjota kaffeeta ja jutskailla vähän aikaa, ehkä he sitten ymmärtävät että en ole saatavilla.

Vierailija
-:)lauri
Oveen lappu: "ei jehovan todistajia".

Tämäkin varmaan toimii. Pahkulan asenteella tämä voisi olla parempi tapa.

Vierailija
Pahkula
Luulisi jumalan lampaiden ymmartävän jos selkokielellä sanoo että EI KIINNOSTA. ei siis todellakaan kiinnosta tarjota heille kahvia, tai käydä syvällisiä keskusteluja jumalan olemassaolosta.

Kireys äänessä voidaan heidän taholtaan tulkita epävarmuudeksi asian suhteen ja siksi herättää käännytyshalun.
Tyyni varmuus ei provoa heitä, kuten ei kevyt jutustelu tyyliin "Kunhan aikani kuluksi juttelen".
Jopa erotiikkaa on käytetty minun käännytysyrityksessä erään lahkon taholta: Ovelle tuli tyttö avokaulaisessa kesämekossa liki puolenyön aikaan. Alkoi kujertaa että "voisimmeko puhua jeesuksesta?" Ei puhuttu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat