Montako kertaa päivässä lähetätte virheraportin

Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Microsoftille?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

En ole koskaan lähettänyt. Aivan turhaa, eihän koskaan tiedä mitä kaikkea tietoa siiheen kerätään. Isoveli valvoo!
Siksi olen myös suojannut tietokonettani alumiinifoliokääreellä.

Vierailija

Eipä tule läheteltyä kun painan aina don't send namiskaa. Muutenkin XP on ollut yllättävän kiltisti viimeaikoina.
Olen antropomorfisoinut käyttöjärjestelmäni jo aikaa sitten ja olen siis varma , että sillä on tietoisuus ja tunteet. Joskus se on huonolla tuulella eikä mikään toimi kunnolla ja joskus kaikki toimii moitteettomasti.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

Eilen kirjoitin monta raporttia suoraan Bill Gatekselle, kun tämä foorumi oli tuntikaupalla juntturassa. Kiukkuinen palaute ilmeisesti auttoi, koska nyt tuntuu toimivan taas.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija
SiamSkull
En yhtään. Pidän virheraportointia poissa päältä.

Sama juttu. Se raportin laatiminen hidastaa kaatuneiden ohjelmien sulkeutumista. Tosin pidän kriittisten virheiden raportointia päällä.

.
Seuraa 
Viestejä846
Liittynyt10.9.2005

Asian vierestä.
Muutama vuosi sitten ostin lapsille pakettikoneen, noin vuoden kuluttua alkoi säännöllisen epäsäännöllisesti pukkaan sinistä ikkunaa. Pari kertaa asentelin XP uudestaan josta ei apua.
Lopulta testasin kaiken mahdollisen. Muistin 32 bittinen luku/kirjoitus teki satunnaisia virheitä???
No, muistin valmistajan sivuilta kaikki data muisteista ja koneen bios asetuksia tonkimaan.
Koneen bios oli muistin osalta AUTO-moodissa, mutta mutta.
AUTO-moodi asetti ko. muisteille väärät asetukset joten korjasin asetukset manuaalisesti jonka jälkeen kone ei ole kaatunut kertaakaan.

salai
Seuraa 
Viestejä7264
Liittynyt17.3.2005

On minullakin estetty kaikenlaisten raporttien lähettely varmuuden vuoksi, mutta ei niitä synnykään.

Toisessa Windows-koneessa on jouluna 2005 asennettu XP pro, eikä se ole kaatunut muistaakseni kuin näytönohjainta vaihtaessani, kun mukana tullut ajuri ei toiminut. Kokemusteni mukaan suurimmat ongelmat, sekä Win että Linux-puolella*) liittyvät juuri näytönohjaimiin.

Nykyisin käytössä on kai 75-prosenttisesti Linux digiTV-kortin paremman toiminnan takia.

*) Mäkeillähän ei ongelmia olekaan, koska Steve Jobs on karismaattinen hemmo.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Pari kertaa olen lähettänyt jostakin virheestä.

Linuxiakin kokeilin, mutta langattomalle nettikortille ei löytynyt kirveelläkään ajureita, joten linux jäi unohduksen huomaan. Linux oli ubuntu, versioa en muista.

asdf
Seuraa 
Viestejä11068
Liittynyt16.3.2005
SAMAEL
En yhtään kertaa.

Tässä kuitenkin erikoisraporttini Microsoftille:

Fuck you and die!

Nyt ne on varmaan ihan paniikissa.

Vierailija
asdf
SAMAEL
En yhtään kertaa.

Tässä kuitenkin erikoisraporttini Microsoftille:

Fuck you and die!

Nyt ne on varmaan ihan paniikissa.

Ainahan ne on.

Vierailija

Haluan auttaa microsoftia seuraavan paremman käyttöjärjestelmän suunnittelussa, siksi lähetän kaikki virheraportit, tai oikeestaa tää vista lähettää ne väkisin, ja sitä paitsi olen osallistunut ohjauspaneelin ja ohje ja tuki palvelun kehittämiseen laittamalla rastin osallistu, joten nuokin sitten lähettävät kaikenlaista tietoa koneeltani, mut mitä välii, mul ei oo mitään salattavaa.

Vierailija
jurcki
Haluan auttaa microsoftia seuraavan paremman käyttöjärjestelmän suunnittelussa, siksi lähetän kaikki virheraportit, tai oikeestaa tää vista lähettää ne väkisin, ja sitä paitsi olen osallistunut ohjauspaneelin ja ohje ja tuki palvelun kehittämiseen laittamalla rastin osallistu, joten nuokin sitten lähettävät kaikenlaista tietoa koneeltani, mut mitä välii, mul ei oo mitään salattavaa.

Ainoastaan ne joilla on jotain salattavaa, väittävät että heillä ei ole mitään salattavaa... Näin väittävät jotkut. Joskus. Tai jotain...

Aploodit kuitenkin siitä että olet mukana kehittämässä meille muille laiskoille parempaa käyttistä. Kiitos!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat