Energiajuomat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Onko nämä vaarallisia terveydelle, kun itse juon melkein joka päivä yhden tällaisen?

Jos niitä alkaa juomaan tulee riippuvaiseksi tai joku tapa siitä on itselle pinttynyt.

Kommentit (7)

Vierailija
eternit
Onko nämä vaarallisia terveydelle, kun itse juon melkein joka päivä yhden tällaisen?

Jos niitä alkaa juomaan tulee riippuvaiseksi tai joku tapa siitä on itselle pinttynyt.

Eipä tuo haittaa, jos noin kohtuudessa pysyy. Energiajuomat tosin voivat olla hyvinkin erillaisia sisältönsä puolesta, mutta energiaa niistä ei juurikaan saa...

Mitä merkkiä muuten juot?

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Vaarallisia hampaille kyllä, koska ovat pirun happamia. Myös kofeiinipitoisuudet ovat usien tähtitieteellisiä.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

Vierailija
Lovemachine
eternit

Eipä tuo haittaa, jos noin kohtuudessa pysyy. Energiajuomat tosin voivat olla hyvinkin erillaisia sisältönsä puolesta, mutta energiaa niistä ei juurikaan saa...

Mitä merkkiä muuten juot?

Vähän kaikkea paitsi Batterya kun on niin pirun kirpakkaa. Red Bull on parasta. On tullut ostettua jopa Ruotsistakin muutama.

Vierailija

Kaikki tässä maailmassa tappaa, ennemmin tai myöhemmin. Kyllä niistä sitä paitsi aivoille saa energiaa. Fyysinen energian tunne tullee sitten sieltä ajatusten kautta.

Vierailija
eternit
Vähän kaikkea paitsi Batterya kun on niin pirun kirpakkaa. Red Bull on parasta. On tullut ostettua jopa Ruotsistakin muutama.

Jumalauta. Ruotsista!

Vierailija
Kerberoosi
eternit

Jumalauta. Ruotsista!

Niin siis en Red Bullia ole sieltä ostanut, mutta Krankkia, jota ei myydä Suomessa.

Uusimmat

Suosituimmat