Mikä on elämäntilanteesi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Heräsipä tuosta miksi valvot yöllä ketjusta mieleen kysymys, minkälaista porukkaa täällä on....

Kerro mielellään hieman elämäntilanteesta ja ikäsi.

Kommentit (12)

Marssilainen
Seuraa 
Viestejä3337
Liittynyt29.3.2005

Saman ikäinen. Työsoppari loppui juuri. Nyt on sitten uuden työpaikan metsästys käynnissä. Työkkärissä ne ei osaa auttaa. Mitähän ne sitten siellä tekevät kaiket päivät?

edit. Mikä se on sellainen vakituinen työ? Sellaista ei ole olemassakaan. Voi olla toistaiseksi tai määräaikainen. Osa-aikainen on ihan eri juttu sitten. Se liittyy työaikoihin ja tunteihin.

Siinä se taas nähtiin, kuinka vilunki rehellistä huiputtaa...

Vierailija
Leuka
Mihin ihmeeseen tuosta katosivat vaihtoehdot "opiskelija", "sairaseläkkeellä" ja "eläkeläinen" ??

Sitä se Onanin synti teettää.

Neonomide
Seuraa 
Viestejä14029
Liittynyt23.6.2005

Opiskelen montaa alaa, pääasiassa kulttuuritutkimusta, kandintyö lopultakin putkahtamassa pihalle, samoin opettajasuuntautumis-vaihtoehto selviää aivan pian.

Pretending to be certain about propositions for which no evidence is even conceivable—is both an intellectual and a moral failing. —Sam Harris

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Työtön, olen saanut kyllä eripaikka kunnalta pari työilmoitusta mutta ne meni pipariksi sentakia koska ei ollut juuri silloin vuokraasuntoa..mietin tässä että jos riskillä lainalla hankkisi joulukuuhun vuokraasunnon, ja toivoa että silloin tärppäisisi.

On se kummakun näin vanhana ei ole lainaa ollenkaan.

Olen fiksu ja älykäs!

CE-hyväksytty
Seuraa 
Viestejä29006
Liittynyt30.4.2005

Ei ole mullakaan lainaa. Makselen vaan voutille vanhoja rälläämisiä. Kolmasosa nettotuloista. Siksi pitäisi saada pimeitä hommia. Olisiko teillä jotain tiedossa? Olen ahkera ja luotettava. Osaan monenlaisia hhommi.a

Reiska
Seuraa 
Viestejä5100
Liittynyt6.5.2007
CE-hyväksytty
Ei ole mullakaan lainaa. Makselen vaan voutille vanhoja rälläämisiä. Kolmasosa nettotuloista. Siksi pitäisi saada pimeitä hommia. Olisiko teillä jotain tiedossa? Olen ahkera ja luotettava. Osaan monenlaisia hhommi.a

Mee raksalle, sieltä saa yleensä jotai

Per se

Uusimmat

Suosituimmat