Mikä on elämäntilanteesi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Heräsipä tuosta miksi valvot yöllä ketjusta mieleen kysymys, minkälaista porukkaa täällä on....

Kerro mielellään hieman elämäntilanteesta ja ikäsi.

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ensisijaisesti töissä täysipäiväisenä, puolet työajasta projektisuunnittelijana ja puolet työajasta tutkimushommissa.

Lisäksi osa-aikatyötä iltaisin ja opiskelua sen verran kuin päälle jaksaa, muutama kurssi uupuu valmistumisesta.

26 vuotta on ikää.

Vierailija

Opiskelen kemiaa yliopistossa toista vuotta. Töitä eli satunnaisia hanttihommia teen kesäisin, jouluisin ja aina kun aikatauluun sopivaa urakkahommaa on tarjolla, eli lähinnä sijaisuuksia, muuttohommia yms.

Vierailija

Olen sitten näköjään hieman Aylaa vanhempi... Elämäntilanteeni on tällä hetkellä että elämäni on tilanteessa.

Vierailija

Ayla kirjoitti: "Nainen ei aina kerro ikäänsä, mutta suunnilleen,
olen hieman alle kolmekymppinen."

Eikös se ollut niin, että nainen lakkaa täyttämästä vuosia 25:n jälkeen...

Vierailija

Listalta puuttuu työttömän ja oikeaa palkkaa saavan välissä olevan titteli, eli työharjoittelija yms vastaavat ilmaistyöntekijät. Nehän ei ole työttömiä eikä oikeastaan töissäkään, josta saisivat palkkaa mistä maksaa veroa.

Mutta heräävät joka aamu tekemään taksvärkkinsä jollekin firmalle.

Vierailija

Opiskelija, mutten ole varma aionko opiskella tutkinnon loppuun kun minulla on jo yhdet maisterin paperit. Muu elämä odottaa, tekisi mieli luovuttaa, pakata kamat ja lähteä suuren lammen tuolle puolen. Olen siis vaiheessa.

Vierailija

Opiskelija, uutta alaa kemian tilalle. ja tiedoksi kaikille, kemian alan työt ja palkkaus ovat nykyään surkeita.
Älkää_hakeutuko_kemian_alalle. Discust it!

Vierailija
Desi
Muu elämä odottaa, tekisi mieli luovuttaa, pakata kamat ja lähteä suuren lammen tuolle puolen.

Tampereelta Ruovedelle?

Vierailija
Moses Leone
Desi
Muu elämä odottaa, tekisi mieli luovuttaa, pakata kamat ja lähteä suuren lammen tuolle puolen.

Tampereelta Ruovedelle?

Melkein osuit oikeaan

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
lapatossu
Keski-ikäinen, työssä käyvä valkokaulustyöläinen, onnellisesti naimisissa. Elän suomalaista "unelmaa" johon sisältyvät perhe, omakotitalo, koira ja vakaa talous. Tylsää ja turvallista
LOL, ääniä menneisyydestä jos tuohon heittää vielä kaksi tenavaa, anopin ja toisen koiran. Unelmaa ei kyllä olleet ne 20 vuotta, anoppi piti siitä äärimmäisen hyvän huolen (pärkkele). Kyllä oppi tietämään, mitä on kun ihmisen sisällä ei ole yhtäään mitään.

Nykyisin vakiduuni 8/5, numeeriset opiskelut loppusuoralla, ... Eikä lainkaan tylsää - ylämäki, alamäki, heikun keikun

Kellossa on vain välillä aivan liian vähän lukuja.

Taiteilijapersoona, entisenä kemian(kin) tavaajana sanoisin, että kyllä "Antikainen" oli ihan mukavaa.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat