8.40 euroa meni rahaa

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Ostin kerrospurilaisen ja kahvin. Olis saanut parempaakin ruokaa kyseisellä rahalla.

Miksi tommoista roskaa ihmiset syö, olen mainoksen uhri kävin Hesburgerissa

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Saman verran meni rahaa KILOn kirjolohifileeseen ja sitruunaan Anandalla tänään. Osti Ananda marketista toki muutakin. Mutta näin vertailun vuoksi.

Vierailija

Pikaruuan hintaan sisältyy palvelu. Hamppari on valmiiksi paketoitu ja syötävissä, mutta kirjolohifilettä täytyy kotona vielä justeerata. Kahvi taas on kallista, koska ihmiset haluavat kuitenkin aina kahvin, eivät ne hintaa katso.

Vierailija
Ananda
Saman verran meni rahaa KILOn sitruunaan Anandalla tänään.

Hah hah. Jätkä osti kilon sitruunan.

Life is a lemon

And I want my money back

Vierailija

Kuinkahan monta aamua voi herätä tuimaan sitruunamehujuomaan kilon sitruunan oston jälkeen? Siinäpä pulma. Eikä varmaan edes rahansa väärti. Itse tykkään makeammista eineksistä.

asdf
Seuraa 
Viestejä11078
Liittynyt16.3.2005

Oon melko varma, että Ananda osti greipin, mutta luuli ostaneensa sitruunan. Tai sitten väittää luullensa, koska punnitsikin kiloisen sitruunansa greippinä ja säästi.

salai
Seuraa 
Viestejä7266
Liittynyt17.3.2005

Minä ostin 16.4.2007 puolenkymmentä sitruunaa simaa varten (jäi silloin tekemättä). Männäviikonloppuna tein niistä sitruunamehua, joten hyvin olivat jääkaapissa säilyneet.

Mitä tahansa edellä esitetyistä väitteistä saa epäillä ja ne voidaan muuttaa toisiksi ilman erillistä ilmoitusta. Kirjoittaja pyrkii kuitenkin toimimaan rehellisesti ja noudattamaan voimassa olevia lakeja.

Vierailija

Määse puolustan ja tuen Anandaa, six must sillä lukee ett se ahvena oli kiloinen ja sitruuna vaan sitruuna. Toi Samael vähäse oikoo niinko musta näyttää tota textiä, voidaaks kysyy, ett mix?

Mä ostin olusen, se makso 9 euroo ravintolassa, ja ei ollu suomalaine

Vierailija
CE-hyväksytty
Nazgúl
Määse puolustan ja tuen Anandaa, six must sillä lukee ett se ahvena oli kiloinen ja sitruuna vaan sitruuna.

Ei kun siinä lukee kirjolohifile.

Anakondan kirjelmässä todetaan sekä sitruunan että kalmarin molempien painaneen kilon verran.

Vierailija
SAMAEL
CE-hyväksytty
Nazgúl
Määse puolustan ja tuen Anandaa, six must sillä lukee ett se ahvena oli kiloinen ja sitruuna vaan sitruuna.

Ei kun siinä lukee kirjolohifile.

Anakondan kirjelmässä todetaan sekä sitruunan että kalmarin molempien painaneen kilon verran.

Hänelä meni yli 8 euroo kalan sisään ja sitruunaan siis se paino päälle.

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Maailman painavin sitruuna oli 5.265 kg:n painoinen. Kasvattaja oli Aharan Shemoel, nimensä perusteella mahdollisesti sukua tämän foorumin Samaelille.

Vierailija

Ihan tavallisen kokoisen sitruunan Ananda taisi ostaa.
Kun puuttui sana yksi, sitruunan edestä, niin pilkun viilaajat alkoi puhua kilon painoisesta sitruunasta.
Niin se sana luistaa kun haluaa vitsailla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat