Kromosomit todentavat ihmisen ja ihmisapinoiden yhteisyyden

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

http://www.milkandcookies.com/link/75646/detail/

Denverin oikeudenkäynnissä esitettyä aineistoa, joka on kaunista falsifoitavuudessaan ihmisen ja apioiden yhteisestä alkuperästä.

1 Isoilla apinoilla on 48 kromosomia;

2 Ihmisellä on 46 ja tarkemmin siis 23 paria;

3 Mikäli ihmisellä ja isoilla apinoilla on yhteinen esi-isä, on yhden ihmisen kromosomiparin pitänyt fuusioita, muuten yhteistä esi-isää ei ole;

4 Äärimmäisen kaunis falsifioitava teoria; Pitääkö evoluutio paikkansa, ovatko tiedemiehet oikeassa vaiko ID-väki? Miten tämä yleensä voidaan todentaa rriittävällä tarkkuudella?

Katso itse

D

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Katsoin videon.

Ken Miller sanoi että hän on roomalais-katolinen uskovainen, mutta että ei usko että geeni #2 on luotu tarkoituksella semmoiseksi kuin se on.

Tämä oli siis viimeisillä sekunneilla. Vai ymmärsinkö jotenkin väärin ?

Vierailija
oge
Katsoin videon.

Ken Miller sanoi että hän on roomalais-katolinen uskovainen, mutta että ei usko että geeni #2 on luotu tarkoituksella semmoiseksi kuin se on.

Tämä oli siis viimeisillä sekunneilla. Vai ymmärsinkö jotenkin väärin ?

Katsopa se kokonaan uudestaan ja koita ymmärtää koko juttu.

D

ps. muille voi kertoa, että Miller kertoi, miten id-väki heiluttaa käsiään eikä osaa kommentoida mitenkään tuota kromosomikysymystä. Oge on kyllä loistava tuossa kuullun ja nähdyn ymmärtämisessä - miten voi ymmärtää noin tasan tarkkaan pieleen?

ps2. joillakin ironia taitaa ylittää henkisen kapasiteetin.

Vierailija
Narsisti
Tyrkytin samaa jo kerran toisaalla, mutta laihoiksi jäivät tulokset.

Meitä on siis kaksi

On se jännää, kun Miller vääntää rautalangasta kiistattoman näytön yhteisestä esi-isästämme, niin toinen kuulee Millerin puhuvan jumalasta.

Haloo, jossain kyllä mättää ja pahasti, eikä se ole Millerin luennossa.

Onkohan oikeasti myös niin, että fundiksilla ei oikein ironian tajua ole?

Vierailija

Myös päät(1 kpl), raajat(4+1kpl), jalat(ihminen 2, apinat 0), kädet(ihminen 2kpl, apinat 4kpl) todistaa kiistatta että apina on koiran esi-isä. Häntäkin on molemmilla.

Vierailija

Halusin vaan tietää että mitä se sanoi roomalaiskatolisuudesta siinä lopussa. En itse saanut oikein selvää. Sana teistinen ja ateistinen kuulostaa samalta, lisäksi jos välistä jää "not" kuulematta, niin merkitys muuttuu. "I'm roman catholic" tai "I'mnot roman catholic"

En ole mikään Paavin kannattaja, en minä sitä tässä hurraa. Se oli vaan mielestäni kiinnostava detalji.

Eli voisiko joku englantia paremmin osaava kertoa mitä siinä loppusekunneilla sanotaan.

Vierailija
Damasio
Meitä on siis kaksi

On se jännää, kun Miller vääntää rautalangasta kiistattoman näytön yhteisestä esi-isästämme, niin toinen kuulee Millerin puhuvan jumalasta.

Haloo, jossain kyllä mättää ja pahasti, eikä se ole Millerin luennossa.

Onkohan oikeasti myös niin, että fundiksilla ei oikein ironian tajua ole?

Jep. Eipä asiaa juuri tuota yksinkertaisempaan muotoon enää voi pukea, kuin miten Miller sen tekee, mutta viesti ei jostain syystä mene perille. Nostan kyllä hattua korkealle, että jaksat toistuvasti tuoda esiin faktaa aiheeseen liittyen, jottei ohikulkijat saa sellaista käsitystä, että tämä on jokin kretiini-foorumi.

Komukka-sanaa tarpeeksi toistamalla pääsee tältä foorumilta helpommin pois, kuin raamatun lauseita useita vuosia floodaamalla. Lähinnä huvittavaa.

Mutta peliähän tämä vain on. Säännöt ovat huonot ja molemmille osapuolille erit, mutta peli on joka tapauksessa pelattava loppuun asti.

Vierailija
Narsisti

Jep. Eipä asiaa juuri tuota yksinkertaisempaan muotoon enää voi pukea, kuin miten Miller sen tekee, mutta viesti ei jostain syystä mene perille. Nostan kyllä hattua korkealle, että jaksat toistuvasti tuoda esiin faktaa aiheeseen liittyen, jottei ohikulkijat saa sellaista käsitystä, että tämä on jokin kretiini-foorumi.

Damasio taas marssitti esiin täysuskovaisen, en minä. Samoin kävi tuossa Euroopan Neuvosto asiassa. Tahattomasti silloinkin.

Alla on Ken Millerin haastattelu osittain: http://www.actionbioscience.org/evolution/miller.html

-Do science and religion rule each other out?
-Miller: No, I certainly don’t think they do.

-Can science prove or disprove the existence of a higher being?
-Miller: No, it can’t.

-How is it possible to believe in the evolution of a complex world and God?
-Miller: That’s an interesting question. God, for those of us who believe in Him, is the Creator and the Master of the universe. As C. S. Lewis once said, “[God] likes matter. He invented it.”

jne.jne

Milloin Damasio lopettaa tämän kristillisen piilovaikuttamisen ? Minä sentään pelaan avoimilla korteilla.

Vierailija
teijoster
Myös päät(1 kpl), raajat(4+1kpl), jalat(ihminen 2, apinat 0), kädet(ihminen 2kpl, apinat 4kpl) todistaa kiistatta että apina on koiran esi-isä. Häntäkin on molemmilla.

Melkein oikein, arvaappas mistä nisäkkäiden samankaltaisuus johtuu?

Vierailija
Duski
[
Melkein oikein, arvaappas mistä nisäkkäiden samankaltaisuus johtuu?

Samasta luojasta ?

Olen ollut havaitsevinani, että eri ikäiset ja -malliset Mersut muistuttavat hieman toisiaan.

Vierailija
oge
Halusin vaan tietää että mitä se sanoi roomalaiskatolisuudesta siinä lopussa. En itse saanut oikein selvää. Sana teistinen ja ateistinen kuulostaa samalta, lisäksi jos välistä jää "not" kuulematta, niin merkitys muuttuu. "I'm roman catholic" tai "I'mnot roman catholic"

En ole mikään Paavin kannattaja, en minä sitä tässä hurraa. Se oli vaan mielestäni kiinnostava detalji.

Eli voisiko joku englantia paremmin osaava kertoa mitä siinä loppusekunneilla sanotaan.

Miller uskoo "suunnittelijaan", muttei sellaiseen, joka harhaanjohtavasti ja kusetustarkoituksella suunnittelisi ihmisen ja simpanssin kromosomiston näyttämään siltä, että heillä on yhteinen esi-isä.

Kromosomien fuusiosta on selvä todiste (K#2), joten Miller järkevänä miehenä hyväksyy sukulaisuuden.

Mitkä olisivat muuten sellaisen "kusettaja-suunnittelijan" motiivit mielestäsi, oge?

Vierailija
oge
Damasio taas marssitti esiin täysuskovaisen, en minä. Samoin kävi tuossa Euroopan Neuvosto asiassa. Tahattomasti silloinkin.

Alla on Ken Millerin haastattelu osittain: http://www.actionbioscience.org/evolution/miller.html

-Do science and religion rule each other out?
-Miller: No, I certainly don’t think they do.

-Can science prove or disprove the existence of a higher being?
-Miller: No, it can’t.

-How is it possible to believe in the evolution of a complex world and God?
-Miller: That’s an interesting question. God, for those of us who believe in Him, is the Creator and the Master of the universe. As C. S. Lewis once said, “[God] likes matter. He invented it.”

jne.jne

Milloin Damasio lopettaa tämän kristillisen piilovaikuttamisen ? Minä sentään pelaan avoimilla korteilla.

Ja tiedätkös mitä. Doverin oikeudenkäynnin tuomari oli myös täysuskovainen, eikä siltikään hyväksynyt ID:tä koulujen biologiantunneille. Fabulous!

Ehkä tässä ei ole niinkään kyse itse uskonnosta, vaan puhtaasta idiotismista kretiinien kohdalla. Tarkistapa ev.lut.srk:n virallinen kanta asiaan.

Vierailija

Ööö, valistuneet lapset voi tietysti olla biologian tunnilla ja kuunnella evo-opetusta. Heillä on kuitenkin syvempi ymmärrys asioista eikä evo-opetus horjuta heitä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat