Hammaskeijusta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Eilen lähti hammas, tänään tyynyn alta löytyi 6 euroa. Voiko olla totta, että hammaskeijo tai leprekaani on käynyt öisellä vierailulla luonani?

Kommentit (7)

Vierailija

Onhan se mahdollista, mulla on yön aikana joku käyny vaihtaan mun setelit pikkurahoiks, varastanu mun lyhytmuistin, paskantanu mun suuhun ja potkassu mua päähän ja mahaan

Vierailija

Njoo no kyllähän tämä tästä paranaa, jos vähän aikaa vielä kukkuis, sitten 1mg xanor naamaan ja päätä tyynyyn niin illlalla voi jo reippaana lähtee pizza huttiin

Vierailija
Gilthanas
Onhan se mahdollista, mulla on yön aikana joku käyny vaihtaan mun setelit pikkurahoiks, varastanu mun lyhytmuistin, paskantanu mun suuhun ja potkassu mua päähän ja mahaan

Olisikohan syypäänä nestepitoinen ilta ja siitä seurannut paha krapula?
Onhan se hammaskeijukin ihan mahdollinen....

Vierailija

Mitä minäkö muka joisin??? Noh, vähän taisin eilen mutta eihän tää ny rapulaa voi olla ku alkaa jo ohikin mennä kun kiinalaista ruokaa hain. *lurps* . Tulinkin siihen lopputulokseen etten ollut/ole kanuunassa vaan sairastin vaan vakavaa kiinalaisen ruuan puutostautia.

Vierailija
Gilthanas
Mitä minäkö muka joisin??? Noh, vähän taisin eilen mutta eihän tää ny rapulaa voi olla ku alkaa jo ohikin mennä kun kiinalaista ruokaa hain. *lurps* . Tulinkin siihen lopputulokseen etten ollut/ole kanuunassa vaan sairastin vaan vakavaa kiinalaisen ruuan puutostautia.

Heh, sulla tulee pahoja oireita kiinalaisen ruuan puutteesta, kun taas minulla vastaava kärsimys tulee sen ruuan syönnistä.
Kiinalainen ruoka ei vaan sovellu minulle. Italialainen on parempaa.

Vierailija

Italialainenkin ruoka on hyvää. Ja suomalainen, ranskalainen, espanjalainen, nepalilainen, amerikkalainen, mongolialainen, japanilainen, afrikkalainen (en osaa eritellä afrikan maita ruokakulttuuriensa mukaan, erot varmasti valovuosia)...Olishan näitä. Mutta kinukki safka on yks suosikeistani.

Uusimmat

Suosituimmat