Moderaattorit miksi ette moderoi?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Palstalle näyttää ilmestyneen joku häirikkö "theos", joka luulee tätä joksikin "Raamattu ja kristinusko" palstaksi, tai peräti joksikin "Raamattu ja TJT:n henk koht asiat" palstaksi. Päätellen niistä hänen aloittamistaan ketjuista joiden otsikot hän on aloittanut kirjaimilla TJT. Kyseinen henkilö näyttää olevan sama, jonka palautteeseen vastasin sivullani
http://koti.mbnet.fi/tjt2/evpalpal12.html
joten kyseessä tuntuu olevan jonkinlainen kosto ja kiukuttelu kun autoin häntä nolaamaan itsensä.

Muissakin ketjuissa hänen käytöksensä on ollut ala-arvoista, jopa moderoimattomassa sfnetissä on asiallisempia viestejä. Tämän palstan taso ei tosin ollut kovin korkea ennen tuota theosia, mutta nyt tämä palsta on theosin ansiosta mennyt sfnetin tason alapuolelle.

Tämähän on "Evoluutio ja fossiilit" jossa ilmeisesti pitäisi keskustella evoluutioteoriaan liittyvistä tieteellisistä todisteista eikä suinkaan hyökkäillä Raamattua ja kristinuskoa ja henkilöitä vastaan. Joten jos minä olisin moderaattori, potkisin theosin ja pari muuta pahinta häirikköä kokonaan pellolle ja poistaisin kaikki viestit joissa mainitaan Raamattu.

Jos tämän palstan nykyisillä moderaattoreilla ei ole aikaa moderoida, niin olen valmis ryhtymään palstan uudeksi moderaattoriksi.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Hehee... meneekö TJT:llä löysät housuun?

Nyt sinulla on mahdollisuus OIKEASTI todistaa kreationismin oppikirja oikeaksi. Kanttia ei kuitenkaan taida olla vastaamaan avauksiini, kun täytyy alkaa ruikuttamaan ja apua huutamaan moderoinnista.

Jos kerran sinä itse ylimielisenä k-nistinä julistat ensimmäiseksi NOLAAVASI ateistit keskustelussa, niin ole myös valmis ottamaan metsään huudettu palaute vastaan.

Et näytä lisäksi oivaltavan sitäkään, että evoluutiosta käytyyn keskusteluun KUULUU osana myös sen ideologian analysointi, jota esitetään tilalle oikeampana/parempana vaihtoehtona.

Eli älä sinä iso mies ruikuta vaan vastaa omaan huutoosi!

TJT toteaa omassa kirjoituksessaan (10 todistetta evoluutiosta):
oleellisinta on vastapuolen nolaaminen, joten olenkin siitä lähtien nolannut satoja tai jopa tuhansia evolutionisteja liian kiusallisilla kysymyksillä ja kommenteilla. Kts esim
koti.mbnet.fi/tjt2/evkummavt.htm

PS. Kuvitteletko sinä, että voisit päästä Tiede-lehden moderaattoriksi ja muuttaa keskustelufoorumin joksikin helluntailaisten mellastuskentäksi?

Vierailija

Eikun sillä tuli hätä käteen, kun täällä ei olekaan kill-fileä käytettävissä niinkuin nyyssigruopeissa. Siksi pitää huudella moderaattoreilta apua...

Vierailija

Killifileeseen tottunut saattaakin luulla johtavansa väittelyä, kun mitään kritiikkiä ei tule.

See no evil - hear no evil - speak no evil

Vierailija

Mun puolesta moderoinnin voisi aloittaa kreationistien jatkuvasta paskanjauhamisesta ja lähetystyöstä, joka ei todellakaan kuulu tiedefoorumille.

Tieteellisesti täysin kestämättömien propagandasivustojen jatkuva linkitys on todella ärsyttävää.

Vierailija

TJT, odottelen yhä vastauksiasi ketjussa kreationismin todisteista. Tosin yleisin kreationistien taktiikka on tehdä satunnaisia hyökkäyksiä, ja mikäli joku alkaa esittää oikeaa tiedettä mikä kumoaa heidän väitteensä, tyylinä on kadota ja/tai tehdä tällaisia ketjuja. Mutta todista toki minun olevan väärässä ja vastaile jotain kun ehdit.

Pistän vielä linkin:

"Osataanko täällä esittää 10 kretsun todistetta?"

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... c&start=30

Otsikko on vähän huono, mutta voimme silti olla asiallisia.

Vierailija

TJT lopettaisitko itkemisen ja aloittaisit vastailemaan sinulle osoitettuihin kysymyksiin, joita Theos, minä ja moni muu ovat esittäneet.

Vierailija

TJT on perusjäbä nakkikiskalla perjantaina. Haastetaan riitaa: "lähe vetää siitä jonosta, mä olin ensin, muuten tulee turpaan!" Sitten kun edelläoleva läväyttää faktaa pöytään tai tuolilla päin naamapläsiä niin mennään itkemään poliiseille, vaikka itse ollaan kaiken aloittaja. Sitten selitetään poliisille juttujaan, vaikkei ole mitään todisteita omien juttujen tueksi.

TJT kuten huomaat, elät heikolla pohjalla. Avaa silmäsi faktalle ja lopeta selittely. Kreationismi on vain vitsi.

Finlandes
Seuraa 
Viestejä1399
Liittynyt19.6.2005
TJT
Tämän palstan taso ei tosin ollut kovin korkea ennen tuota theosia, mutta nyt tämä palsta on theosin ansiosta mennyt sfnetin tason alapuolelle.

Kuinka kauan olet seurannut tämän palstan tasoa? Oletko uusi tulokas? Oletko vanhempi, multinikkejä omaava, jäsen?

TJT: Liittynyt: 15 Lok 2007.

Vierailija
Duski
TJT, odottelen yhä vastauksiasi ketjussa kreationismin todisteista. Tosin yleisin kreationistien taktiikka on tehdä satunnaisia hyökkäyksiä, ja mikäli joku alkaa esittää oikeaa tiedettä mikä kumoaa heidän väitteensä, tyylinä on kadota ja/tai tehdä tällaisia ketjuja. Mutta todista toki minun olevan väärässä ja vastaile jotain kun ehdit.

Pistän vielä linkin:

"Osataanko täällä esittää 10 kretsun todistetta?"

http://www.tiede.fi/keskustelut/viewtop ... c&start=30

Otsikko on vähän huono, mutta voimme silti olla asiallisia.

Täällä on seitsemän minun aloittamaani ketjua plus tuo sinun mainitsemani plus ne häirikkö theosin aloittamat ketjut, joissa kaikissa olisi minulle vastattavaa, joten en ennätä vastata kaikkiin, ainakaan tänään... Sitäpaitsi etkös se ollut sinä joka postaili niitä Mark Isaakin tekstejä talk.originsin ns FAQeista liittyen mm C14:ään, vaikka jo 16.10.2007 aloittamassani "Ylimääräinen C14 eli radiohiili" ketjussa osoitin, että ne on kumottu ajat sitten. Eli vaikea siinä on mitään keskustelua jatkaa jos teikäläiset palauttavat keskustelun joka kerta lähtöruutuun tai jopa sen taakse.

Eli mitäpä jos sinä ja muut evolutionistit näitä vastauksiani odotellessanne vaikkapa kumoasitte sen kreationistitoverini esittämän laskelman ja esittäisitte oman laskelman? Siis siihen taustasäteilyyn liittyen.

Vierailija
Finlandes
-theos- : Liittynyt: 26 Lok 2007.

Edellä mainittu kysymys myös tälle toiselle uudelle tulokkaalle.

Kuten itse jo huomasit, niin liityin juuri kirjoittajaksi TJT:n innoittamana.

Olen kuitenkin ollut satunnaisena lukijana jo kauan.

Vierailija
Finlandes

Kuinka kauan olet seurannut tämän palstan tasoa? Oletko uusi tulokas? Oletko vanhempi, multinikkejä omaava, jäsen?

TJT: Liittynyt: 15 Lok 2007.

Yritin aluksi rekisteröityä perinteisellä TJT2-tunnuksellani, mutta siinä meni kai jotain pieleen, koska sain sitten ilmoituksen, että ko tunnus jo käytössä. Muistelin sitten, että minähän kävin täällä useita vuosia sitten... Joten en nyt ole varma, onko minulla pelkästään tämä TJT tunnus vai myös TJT2 tunnus, mutta ainoastaan tällä yhdellä tunnun pääsevän sisään.

Tänä vuonna olen seurannut tasoa muutaman kk:n ja yritin saada sfnetissä tunnetun kreationisti JPK:n tänne, ei innostunut. Oletin hänen jotenkin pelkäävän teikäläisiä, joten kävin sitten avaamassa ne 7 ketjua osoittaakseni hänelle, kuinka heikkoja vastuksia teikäläiset ovat. Mutta ilmeisesti syy hänen tulemattomuuteensa olikin se, että hän tajusi, että täällä on lähinnä ne sfnetin häiriköt plus muutama muu häirikkö. Esim tuo Seppo Pietikäinen kirjoittaa sfnettiin tunnuksella SeppoP, ja laitoin hänet kill fileeseen jo muutama kk hänen sinne tulonsa jälkeen. Sekoili asiakysymyksissä mm väittämällä, että magn kentällä ei ole energiaa, ja siirtyi sitten vain solvaamaan kreationismia, kreationisteja ja niiden sivuja, kykenemättä ollenkaan perustelemaan väitteitään. Täällä olen kuitenkin vastaillut hänellekin, kun hän tuntuu olevan tällä foorumilla asiallisimmassa puoliskossa, siis keskitason yläpuolella... nippa nappa.

Vierailija
TJT
Täällä on seitsemän minun aloittamaani ketjua plus tuo sinun mainitsemani plus ne häirikkö theosin aloittamat ketjut, joissa kaikissa olisi minulle vastattavaa, joten en ennätä vastata kaikkiin, ainakaan tänään....

Sinä levität täällä harhaoppia nimeltä kreationismi ja minä tulin tänne todistamaan sinulle, että tuon harhaopin oppikirja, RAAMATTU, on juutalaispaimentolaisten sepitelmä heidän uskomuksistaan. Sillä ei ole minkäänlaista jumalallista taustaa.

Annat ylhäällä lupauksen vastata avauksiini. Hyvä, odotan sitä ja oman julistuksesi mukaisesti ja sille vastineena aion NOLATA sinut perusteellisesti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat