En muista

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

En muista, mitä mun piti tänne kirjoittaa. En voi nyt mitään kirjoittaa.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Myönnän, että harvoin on osunut näin uuteen ja selkeään keskusteluaiheeseen. Tässä on piilevää potentiaalia.

Aloituksen loogisuus kyllä hieman heittää. Väittää, ettei voi nyt kirjoittaa mittän, kirjoitti kuitenkin.

Kaikenkaikkiaan enemmän ja painavampaa asiaa kuin tuolla evoluutiokeskusteluissa.

Vierailija
tiäremiäs

Odotamme malttamattomana. Jos saa arvata aihetta 3 kertaa, arvaan, että juttusi tulee kertomaan jotain

1. naisista
2. naisista
3. naisista

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Miten sä voit?

Siteerataas hieman aiheeseen..

Mummo
Huono muisti ja hyvä ruoka-halu, kuolet ilosempana

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

tiäremiäs on varmaan vanha mies jo. Siksi muisti alkaa pettää. Voi poloista. Minä ainakin muistin mitä piti tähän kirjoittaa.

EDIT
prkl, yksi sana oli väärin kirjoitettu. Mutta ei sentään huonon muistin takia.

Vierailija

Muistan että etenen, siksi kaikki näyttää kehältä jota kierrän.. eiku.. emmäää ny muista mut kuin UFOt pystyyn laihtuun viistoist kiloon meneen kans tänää mää

Vierailija

Ihan normaalia. Vai eikö kukaan tunnusta koskaan heränneensä aamulla ja miettineensä kuka minä olen ja missä minä olen. Viimeksi itse unohdin missä asun kun piti kertoa videovuokraamossa osoite klubikortin saamiseksi.

Vierailija
Ayla
tööt

Anakonda
piip

No niin tyttöset sorjat, setä SAMAELin kalevalakoulu on avattu! Maksullisten oppituntien aiheena mm. "munateorian syvemmät semanttiset merkitykset, kansantanhut ja volgan mutka-ajo-ominaisuudet" sekä "sotka vs. telkkä - pöntönrakennusopin kautta syvempiin vesiin". Lisäksi opettelemme tulkitsemaan ja palvomaan munaa, ja laittamaan rahaa minun Jerseyn tililleni.

Vierailija
taiteilijatyyppi
SAMAEL
opettelemme tulkitsemaan ja palvomaan munaa

Kenen? Sen pitää olla sitten laadukasta tavaraa.

Näin virallisesti vastaan: Sotkan.

Oletko pieni poika? Pukeudutko koskaan matruusin tai perämiehen asuihin? Haluatko istua polvelleni? Ovatko vanhempasi myöhään töissä? Onko sinulla sievä pyrstö? Lähetä vastaus YV:nä.

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Sotka tänään: ISO 7173 - testattu ja 10 vuoden runkotakuu. Ilmainen kotiinkuljetus.

Hym...

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

Vierailija

Näen että siemenet on laskettu otolliseen maaperään. Oppilaani halunnevat puristaa minusta viimeisetkin mehut irti. Ei enää saunasolmua!

Mwahahahahhaahahahaa!

[tympeää, hullua pahisnaurua, ylärekisterissä kuin struumainen marakatti]

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä18367
Liittynyt16.3.2005

Että viimeisiä viedään, no ei mee hyvin sullakaan

Mä luulin, et sä oot sohvakauppias

Toi "struumanen marakatti" on hyvä - lähtee kiertoon...

Ps. Tonttu-ukot ois oikee vastaus täst vinkkelist

Vierailija
DedMoroz
Toi "struumanen marakatti" on hyvä - lähtee kiertoon...

Anteeksi vain, te heleästi asiaanne lausuva jalosukuinen neitokainen, jonka ylevillä poskilla kisaavat myöhäisen syysyön hopeaiset kuunsäteet, ja povella uinuvat vastasyntyneet tundrakaribut, joiden suupielet tiukuvat hunajaa ja eilispäivän unelmia, mutta marakattini ei ole myytävänä. Posetiivareilta voi kysellä varamarakatteja, ja struumaa saa kaikista valtion virastoista leimaveron hinnalla.

Lisäksi on

http://www.huuto.net/

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat