Uni ym. ongelmat

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Melkein läpi elämäni olen kärsinyt vaikeuksista nukahtaa ja herätä. Aika raskasta välillä. Luin eräästä lehdestä kilpirauhasen toiminnan häiriöistä ja siinä kuvailtu krapulainen olo herätessä sopis tuohon mun heräämisen ongelmaan. Olen miettinyt myös hormonijuttuja. Nimittäin olen aina ollut alipainoinen ja söin sitten normaalisti tai liikaa niin paino ei nouse. Ihmetystä herättää myös että olen kohta 27v mies eikä parta kasva kuin leuan päässä.

Oliskos aika käyä lekurilla vai mitä? Oon vaan kyllästyny että tuputtavat mielialalääkkeitä lähes joka vaivaan nykyään. (joita en syä enää ikinä)

Kommentit (3)

Vierailija

No tuosta elämänkuvauksesta ei saa irti juuri mitään. Unirytmi menee kun ei lepää riittävästi ja rauhoitu ennen nukkumista. Kaikki ovat kokeneet miten työvieteri tiukalla illalla ei saa unen päästä kiinni.
Telkku v****n ja pitkästyttävä kirja tilalle, muttei sängyssä, johon vasta sitten kun alkaa unettamaan.

Vierailija

Uni ongelmat on tuttu juttu. Vaikeuksia nukahtaa, tosin herään sitten vähän liiankin helposti. Harvoin pystyy yhtjaksosesti nukkuu tuntia-kahta pidempään, ilman että herää. Sit voi nukahtaminen onnistua uusiks ja sit taas herää, ja sitä rataa. Harvoin 4-5 tuntia pidempään yössä nukun, joskus onnistuu kylläkin. Mutta harvemmin. Nukun vähän niiko koiran unta aina, nuppineula jos tyyliin tipahtaa lattialle, herään. Silti näen useesti epämiellyttävän voimakkaita unia, joten ilmeisesti se univaihe on itelläni syvä, vaikka havahdun tod. helposti ja nopeesti.. rasittavaa kylläkin joo..

Oon kans ite miettint syitä moiseen, mut miula on toisaalta ollut noin niin kauan ko muistan.. vaikea sanoa, muuta ko että olis kiva nukkua kunnolla vähän useemmin

Uusimmat

Suosituimmat