Ihan sairasta

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015
Brittikeittiön tuntija ja huippukokki Gordon Ramsay haukkui suomalaisen perinneruoan.

Millaisia kamalia kokemuksia sinulla on brittiruoasta?

Kerro meille kamalimmat kokemuksesi!

Ihan sairasta tommonen. Välittää nyt jostain idiootin mielipiteestä. Suomalainen ruoka ei tosin oo kovin hyvää, mutta pidän ite ainakin lohesta ja poronlihasta. Jos ruoka on pahaa, sen laatua voi yrittää parantaa.

Mut toi on ihan sairasta mitä Ilta-Sanomat tekee.

Kommentit (9)

Vierailija

Pakkohan se on Suomen perinneruokaa haukkua kun Englannin omat perinneruoat ovat niin ihania ja maukkaita. Ja niitä onkin niin paljon.

Ja Skotlannin perinneruoka haggis on tietenkin ihan sikahyvää.

Vierailija
SAMAEL
Poro ei ole mitenkään ihmeellistä, ylituettua tosin, ja lohi tulee yleensä Norjasta.

Mä tykkään poronlihasta ja sillä selvä. Lohta valmistetaan Suomessa esim. kasvatusaltaissa, tosin se maistuu aika mauttomalle niissä. Älä sä tuu mulle poronlihasta...

Pakkohan se on Suomen perinneruokaa haukkua kun Englannin omat perinneruoat ovat niin ihania ja maukkaita. Ja niitä onkin niin paljon.

Eri asia on sitten alentua näiden engelsmannien tasolle.

Vierailija

Tässä on tosiaan väännetty väkisin myrsky vesilasiin, mutta sehän on keltaisen lehdistön tyyli. Makuasioista on paha mennä kiistelemään, niitä kun on niin monia.

Vierailija

Suomalainen ruoka ON hyvää IMO!

Lohi,poro,karjalanpaisti,lakkahillo,puolukat/marjat,laatikot yms. ihan prkleen hyvää

Vierailija

Karjalanpiirakat ja munavoi ovat hyviä, jos on ollut 2 viikkoa metsätöissä eikä ole syönyt mitään. Gastronomisesti tarkasteltuna kuitenkin melko mielikuvituksetonta ja mitätöntä. Suomalainen ruoka on perinteisesti ollut käytännöllistä, mutta kulinaristiselta kannalta katsottuna karmeaa muhjua.

Vierailija

Minä noista ruuista, yleensä ovat hyviä. Lehdissä kuitenkin väitettiin, että tyyppi sanois piirakan maistuvan kamelinpaskalta.

Mistä se jätkä tiesi kamelinpaskan maun?

Uusimmat

Suosituimmat