Köpösen Xboxi

Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Sai tuollaisen läksijäislahjaksi serkultaan. Miten se kytketään että saa telkkariinsa pelit? TV- haku ei auta, vaikka pelin pitäisi pyöriä. Itse laitteen takana on yksi liitin, tuntematon tyyppi minulle, ja tietämätön mihin se kytkettäisiin. Tosin johtoakaan ei ole, tarvitaanko sellainen, ja mistä niitä saa jos ja mihin se liitettäisiin? Boxissa on 4 lähtöä, why? Sitten vielä itse pelivälineessä kaksi minulle tuntematonta liitintyyppiä. Mitä ne ovat?

Köpönen olisi itse saanut hoitaa tämänkin, olen opettanut korjaamaan helpoimmat PC-viat, mutta heti kun tulee taas ongelmia, huudetaan idiootti-insinööriä apuun. Sen verran pitää tyttöä kehua, kun koneensa tilttasi ja soitin parille enemmän ammattilaiselle, kuin minä, hän sai sen omin nokkineen kuntoon kuitenkin. Vika oli yksinkertainen, kun uskaltaa avata kuoret. Mutta tuollaisesta veen xbokseista en tiedä mitään. Insinööri ei lue manuaaleja, eikä varsinkaan sitten, kun niitä ei ole.

Lierikki Riikonen

Kommentit (3)

olli-san
Seuraa 
Viestejä419
Liittynyt28.1.2007
Itse laitteen takana on yksi liitin, tuntematon tyyppi minulle, ja tietämätön mihin se kytkettäisiin. Tosin johtoakaan ei ole, tarvitaanko sellainen, ja mistä niitä saa jos ja mihin se liitettäisiin?

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14159 <- Tuollaisella saat kuvan ulos. Luulisi vielä löytyvän Prismoista ja Citymarketeista.

Boxissa on 4 lähtöä, why? Sitten vielä itse pelivälineessä kaksi minulle tuntematonta liitintyyppiä. Mitä ne ovat?

Ilmeisestikin tarkoitat neljää ohjainporttia? Ohjaimessa on muistaakseni 2 paikkaa muistikorteille. (jotka kyllä ovat kyseisessä koneessa turhia)

Vierailija

Telkkarista ei tarvi kanavaa ettiä ---> scart liitin vie suoraan av-kanavalle.
laitteen takana on paikka virtapiuhalle ja "scartille". Xboxin päähän tulee vain oma liittimisensä scart, toisesta, tvn päästä, siis normi malli.

boxin 4 lähtöä ovat ohjaimille, ohjaimessa on kaksi paikkaa muistikorteille, jotta kun menet kaverin luo pelaamaan voit tallentaa muistikortille oman hahmosi tms. jottet joudu ns. aloittamaan alusta vieraissa.

Kodinkoneliikkeestä ostamaan scartpiuha, ja nimenomaan sitten xboxia varten!
Jollei ohjaimia ole, niin yksi, mieluummin kaksi sitten suoraan, tarvikemalleina eivät ole niin julmetun kalliita, löytynee esim hongkong yms halpistavarataloista.

Pelit kantsii ostaa käytettyinä, ei tule niin suuria takaiskuja, jos osuukin huono peli kohdalle. Ja tipsinä vielä, moninpelit yleensä ovat rattoisimpia..

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Kiitos, näyttää yksi piuha puuttuvan. Katotaan nyt,kun se saadaan. Laitehan sinänsä vaikuttaa teknisesti mielenkiintoiselta.

Lierikki Riikonen

Uusimmat

Suosituimmat