Moneenko ketjuun olet kirjoittanut?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kelailin aikani kuluksi tätä sivustoa tavallista tarkemmin ja löysin foorumin päävalikkosivulta nappulan "Katso omat viestisi". Pääsin siihen käsitykseen, että siitä saa listan kaikista ketjuista, joihin on kirjoittanut jotain. Olinko oikeassa?

Joka tapauksessa: sain itselleni vastauksena 863 osumaa. Paljon vai vähän? Kertokaa omat osumanne.

EDIT: Ja nyt siis 864 osumaa...

Sivut

Kommentit (22)

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Itselläni löytyi 444 osumaa, että mitähän se kertoo sitten? Millä tavalla noitten osumien määrä muuten mitataan, että olisiko tietoa? Liekö ko. henkilön viestien lukijamäärä kokonaisuutena vai mikä?

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

-:)lauri
Seuraa 
Viestejä26993
Liittynyt13.5.2005

Luku kertonee asiallisten viestien lukumäärää tai sitten ehkä eri aiheiden lukumäärää, joihin sitä on kirjoittanut. Itse sain 712 osumaa, joten tuosta ensimmäisestä vaihtoehdosta tuskin on kohdallani kysymys.

Riittoisampi keskustelukumppani.

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
-:)lauri
Luku kertonee asiallisten viestien lukumäärää tai sitten ehkä eri aiheiden lukumäärää, joihin sitä on kirjoittanut. Itse sain 712 osumaa, joten tuosta ensimmäisestä vaihtoehdosta tuskin on kohdallani kysymys.

Itselle tuli mieleen myös, että joskohan se on sitten tuonne varsinaisen vapaan sanan ulkopuolelle kirjoitettujen viestien määrä, etä eivät laske niitä, jotka on tälle osastolle kirjoitettu. Sinähän taidat sitä paitsi olla itseäni asiallisempi kirjoittaja, joten siinä mielessä määrän pitäisi olla suhteessa korkeampi kuin itselläni, jolla melkein puolet viestimäärästä on tuossa huomioitu. Mysteerinen juttu kuitenkin...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26890
Liittynyt16.3.2005

2287. Käsittääkseni tuo on juuri niiden ketjujen lukumäärä, joihin on kirjoittanut. Jos vastaa useamman kerran samaan ketjuun, ei saa uutta merkintää.

Vierailija
Neutroni
2287. Käsittääkseni tuo on juuri niiden ketjujen lukumäärä, joihin on kirjoittanut. Jos vastaa useamman kerran samaan ketjuun, ei saa uutta merkintää.

Huikea luku sulla! Jostain kai näkee ketjujen kokonaismäärän. Siitä sitten rosentteja...

Noin minäkin tulkitsin tuon luvun merkityksen. Sinällään kätevää, että kun hakee omia viestejään, voi keskittyä todennäköisimpiin ketjuihin niiden nimen otsikon perusteella.

Ketjut näyttää sijoittuvan ajallisesti viimeisen viestin mukaan, riippumatta siitä, kuka kirjoittaja oli. Itsellä täytyy tietenkin olla vähintään 1 viesti ketjussa.

asdf
Seuraa 
Viestejä11069
Liittynyt16.3.2005

807 eli kirjoitan samaan ketjuun keskimäärin noin kahdesti. Enemmän kuin kuvittelin, en mielestäni ole kova kirjoittamaan useisiin ketjuihin, olen luullut, että pysyn enemmän samoissa.

Edit: siis luku 807 oli enemmän kuin olin kuvitellut, ei kaksi per ketju.

Vierailija
CE-hyväksytty
1247 tätä viestiä ennen, eli nyt 1247+1=1248

Käyttäjätietojesi mukaan sinulla on tällä hetkellä 2514 kirjoitettua viestiä. Tuo luku 1248 on niiden viestiketjujen lukumäärä, joihin olet yhdenkin viestin kirjoittanut.

Keskimäärin siis niihin ketjuihin, joihin osallistut, kirjoitat
2514/1248 = 2 viestiä.

Vierailija

Aylalle olen kirjoittanut tosissaan , muihin ketjuihin kuin viimeistä päivää, Aslakille vastannu ku Mooses Jumalalle. Kaikkinensa monen monta. Olis postimerkkejä joutunu nuolemaan ku kissa käpäliään jos oltaisiin lähetelty kaikki kirjeitse.

Vierailija
Maukka Perusjatka
782 osumaa mulla.
Eli siis keskimäärin 3.8 todella asiallista viestiä per ketju.

Olen tehnyt saman havainnon viesteistäsi. Viestissäsi poraudut usein asiaan juuria myöten. Jotkut voivat jopa olla sitä mieltä, että se on aivan liian paksua ja menee aivan liian syvälle.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat