Seuraa 
Viestejä13176

Paras naisten pyydystyskausi on siinä 30-35 ikävuoden välissä.

Itellä ei oo kiirettä viä.

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (52)

tiäremiäs

Minkälaisen pyydyksen mainasit laittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Maukka Perusjatka
tiäremiäs
En tiä.

Sellanen, mikä kaataa, vois olla hyvä.

miten ois semmonen "tipu tipu täällä mato"?

NallePuh
SAMAEL
Äitisi varmaankin antaa sinulle iltaisin myös lasin lämmintä maitoa?

Hiljaa teinix!

HOMO NALLE!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
SAMAEL
NallePuh
SAMAEL

Hiljaa teinix!

HOMO NALLE!

SPEDE [size=200:l20122ft]KOMUKKA[/size:l20122ft] Suklaapoju

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
SAMAEL
NallePuh
SAMAEL

Hiljaa teinix!

HOMO NALLE!

SPEDE [size=200:2eldndtt]KOMUKKA[/size:2eldndtt] Suklaapoju

HOMO NALLE!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
SAMAEL
NallePuh
SAMAEL
NallePuh
SAMAEL

Hiljaa teinix!

HOMO NALLE!

SPEDE [size=200:12zixv4i]KOMUKKA[/size:12zixv4i] Suklaapoju

HOMO NALLE!

Hahahaa et sanonu puh, joten en ole. HAHAHA LUKITUS!

[size=200:12zixv4i]KOMUKKA[/size:12zixv4i] painu sä niiden muiden suklaapojujen kanssa pitämään niitä nahka leikkejänne.

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh

[size=200:3ad4vapc]KOMUKKA[/size:3ad4vapc] painu sä niiden muiden suklaapojujen kanssa pitämään niitä nahka leikkejänne.

HOMO NALLE! PUH!

Ne on suklaapoijuja. Sä oot kakkaan dipattu kuivaliha.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
SAMAEL
NallePuh

[size=200:2gx6ifsf]KOMUKKA[/size:2gx6ifsf] painu sä niiden muiden suklaapojujen kanssa pitämään niitä nahka leikkejänne.

HOMO NALLE! PUH!

Noob! Sinusta on tehty ilmoitus asiattomasta käytöksestä! [size=200:2gx6ifsf]KOMUKA[/size:2gx6ifsf] saa kohta bannit! HAHAHAA!

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
SAMAEL
NallePuh

[size=200:3a19488f]KOMUKKA[/size:3a19488f] painu sä niiden muiden suklaapojujen kanssa pitämään niitä nahka leikkejänne.

HOMO NALLE! PUH!

Noob! Sinusta on tehty ilmoitus asiattomasta käytöksestä! [size=200:3a19488f]KOMUKA[/size:3a19488f] saa kohta bannit! HAHAHAA!

Yhyy! Armoa! HOMO NALLE!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
SAMAEL
NallePuh
SAMAEL
NallePuh

[size=200:3fuzt910]KOMUKKA[/size:3fuzt910] painu sä niiden muiden suklaapojujen kanssa pitämään niitä nahka leikkejänne.

HOMO NALLE! PUH!

Noob! Sinusta on tehty ilmoitus asiattomasta käytöksestä! [size=200:3fuzt910]KOMUKA[/size:3fuzt910] saa kohta bannit! HAHAHAA!

Yhyy! Armoa! HOMO NALLE!

Alkaako [size=200:3fuzt910]KOMUKKA[/size:3fuzt910] suklaapojun polvet tutisemaan.. HAHAHAHAA EI ARMOA KOMUKOILLE!!!!

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
SAMAEL
NallePuh
SAMAEL
NallePuh

[size=200:3irym46h]KOMUKKA[/size:3irym46h] painu sä niiden muiden suklaapojujen kanssa pitämään niitä nahka leikkejänne.

HOMO NALLE! PUH!

Noob! Sinusta on tehty ilmoitus asiattomasta käytöksestä! [size=200:3irym46h]KOMUKA[/size:3irym46h] saa kohta bannit! HAHAHAA!

Yhyy! Armoa! HOMO NALLE!

Alkaako [size=200:3irym46h]KOMUKKA[/size:3irym46h] suklaapojun polvet tutisemaan.. HAHAHAHAA EI ARMOA KOMUKOILLE!!!!

Mul polvet tutizee iha niinq sikana, gaikki qolme.

KuivaliHA!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
SAMAEL
NallePuh
SAMAEL
NallePuh
SAMAEL
NallePuh

[size=200:2mzjwbpv]KOMUKKA[/size:2mzjwbpv] painu sä niiden muiden suklaapojujen kanssa pitämään niitä nahka leikkejänne.

HOMO NALLE! PUH!

Noob! Sinusta on tehty ilmoitus asiattomasta käytöksestä! [size=200:2mzjwbpv]KOMUKA[/size:2mzjwbpv] saa kohta bannit! HAHAHAA!

Yhyy! Armoa! HOMO NALLE!

Alkaako [size=200:2mzjwbpv]KOMUKKA[/size:2mzjwbpv] suklaapojun polvet tutisemaan.. HAHAHAHAA EI ARMOA KOMUKOILLE!!!!

Mul polvet tutizee iha niinq sikana, gaikki qolme.

KuivaliHA!

HAHHAHAHAAHAHHAAHA!!!PELEKURI!!!!! YOU HAVE BEEN PWNED!!! NALLE PUH RULES! NALLE PUH RULES!

Olen fiksu ja älykäs!

Cargo
Seuraa 
Viestejä979
tiäremiäs

Eli oot kuitenkin [size=150:12dr4pcr]neitsyt![/size:12dr4pcr] No, sitähän me kaikki ollaan arveltukin....

Mutta sunkin oloa helpottaakseni, voin kertoa että melko monet tytöt on ihan valmiita seksiin
jos nyt ensin edes tutustuisit niihin!

" sähkö (se sähkö, jota tuotetaan mm. voimalaitoksissa) ei ole energiaa "
- Vastaaja_s24fi

“Jos et ole kaksikymppisenä vihreä, sinulla ei ole sydäntä. Mutta jos et ole nelikymppisenä perussuomalainen, sinulla ei ole aivoja.”
- Cargo

DedMoroz
Seuraa 
Viestejä19204
NallePuh
joo, 30-40 vee naiset antaa kaikista helpoiten piparia.
Onko noin?
Mä oon täs kato ihmetelly silmät ymmyrkäisenä, et miks tollaset 15-20 vuotta nuoremmat kollit yrittää tunkee luitaan kuvioihin.

Mä ku olin ihan varma, et kysees on joku mutsikompleksi tai jotain tollast. Mä en viel saanu - onneks - mun teoriaa valmiiks.

Joten tänksit vaan tiedosta et tollasii juorui... Paluupostissa saat säki informaatioo - toi on kuule poitsu ihan kaupunkistoorii. Nii, ja kantsii olla varovainen, sillä ton ikästen daamien selustas saattaa olla nyrkkirautaa.

I usually give people more chances than they deserve but once I'm done, I'm done.

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
DedMoroz
NallePuh
joo, 30-40 vee naiset antaa kaikista helpoiten piparia.
Onko noin?
Mä oon täs kato ihmetelly silmät ymmyrkäisenä, et miks tollaset 15-20 vuotta nuoremmat kollit yrittää tunkee luitaan kuvioihin.

Mä ku olin ihan varma, et kysees on joku mutsikompleksi tai jotain tollast. Mä en viel saanu - onneks - mun teoriaa valmiiks.

Joten tänksit vaan tiedosta et tollasii juorui... Paluupostissa saat säki informaatioo - toi on kuule poitsu ihan kaupunkistoorii. Nii, ja kantsii olla varovainen, sillä ton ikästen daamien selustas saattaa olla nyrkkirautaa.

No ethän sä trolli sitä tajuu. No kyllä sille on biologisiakin perusteita että miksi 30-40 weet antaa piparia helpommin, silloinhan naisilla seksuaalinen vireys on suurimmillaan.

Olen fiksu ja älykäs!

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat