Travellers IQ challenge

Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Linkiltä löytyy mukava peli:

http://www.travelpod.com/traveler-iq/game1?a1ff=6a5f

Testaa tietosi maantiedosta ja kerro minkä sait IQksesi.
Voit yrittää niin monta kertaa kuin haluat, leikkimieltä mukaan.

Itse en pääse level 10 pitemmälle.

Höh.

Ja ai niin cheatata ei saa.

Ja ehkä voisi testavain tätä world osiota.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Olen niin tyhmä, etten löytänyt tuolta mitään IQ:ta. 10 levelistä tuli 49500 pistettä, eikä se riittänyt jatkoon. Pitänee yrittää kunnon hiirellä seuraavaksi. Tällä läppärin kosketuslevyllä ei pääse alle 10km:n päähän edes helpommista kohteista.

iisakka
Seuraa 
Viestejä848
Liittynyt30.9.2005

Hauska!

Kokonaispisteet: 386001
Taso: 10
IQ: 114

Tällä resoluutiolla hyvä jos 50 km:n tarkkuudella osuu, mutta mikä sitten lienee vaikutus pisteisiin osuuko melkein vain tarkalleen.

Vierailija
Barbaari
Tuc, mhin leveliin pääsit?

Mikäli pääsit ylemmäs mitä me muut niin olet saanut niistä kysymyksistä ylimääräisiä pisteitä.

En oikeen muista kun on jo jokunen viikko kun kokeilin, tässä noi tiedot:

Traveler IQ 121 - Above Average
Rank Among Friends 1 of 8
Rank Overall 141,353 of 914,122
Highest score 458,007
Challenges played 5

Tossa nopeus vaikuttaa aika paljon. Mulla on tarkkuushiiri ja tarkkuushiirimatto, joten voi olla etten osaa noita paikkoja yhtään paremmin mutta välineiden ansiosta saan nopeammin naksuteltua.

Euphemos
Seuraa 
Viestejä793
Liittynyt16.3.2005

131 sain toisella yrittämällä, pisteitä 549 404. Pitäis yrittää vielä kolmannen kerran ehkä ihan varmuuden vuoksi.

Kolmannella sain 136 ja pisteitä 596 726... vielä pitäis vähän petrata.

Edit: no niin, 140 IQ ja pojoja 632 069, vaikka parissa paikassa tulikin mokailtua vielä. Lähimmillään onnistuin paikantamaan kohteen 4 kilometrin tarkkuudella.

Nervus rerum

Ding Ding
Seuraa 
Viestejä9031
Liittynyt16.3.2005

Nyt pääsin neljännellä yrittämällä 135:een, vaikka tämä työpaikan hiiri aiheuttaa suuria tarkkuusongelmia. Kohteet alkavat jo toistaa itseään, joten ei ole järkeä enää yrittää. Liian vähän kohteita tässä on, ja kartta on liian pieni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat