Mielipide hoitovirheestä?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Taas eräs esimerkki, mutta leikitäänpä hiukan.

Katsokaapa kuvaa ja kertokaa mikä vialla?

”Lääkäreiden hoitovirhe tuhosi elämäni!”

Lääketieteen mukaan mitään toiminnallista vikaa ei ole vaikka useita oireita tuli välittömästi. (Jutusta ei selviä, jos mahdollisesti vika on vuosia myöhemmin havaittu, mutta kuitenkaan mitään ei ole tehty silloinkaan, kun kuva otettiin.)

Potilas sekä hänen vanhemmat kertovat: ”Hoitovirhe!”
”Lääkäri sanoi, että mulla on 80-vuotiaan selkä.”

Vinkkejä:
Potilas on nyt 19-vuotias nainen, jolla on ollut terveydellisiä ongelmia jo n. 12 vuoden ajan, lähtöisin siis onnettomuudesta, jossa hän putosi 7-vuotiaana päälleen 1,5m:n korkeudesta. (Itsekin olen kyllä aivan vastaavan kokenut kerran - joku varmaan kommentoi tähänkin?)

Asiantuntijakysymyksiä:
Millaisia oireita kuvassa näkyvästä ongelmasta voi seurata?
Voiko asialle tehdä mitään? Olisiko pitänyt tehdä jotain?

Laitan huomenissa koko jutun, josta selviää lisää--.
Tällaista tämä monesti on…

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ravintoa lisää. Tuohan näyttää siltä kuin olisi kuollut jo vuosia sitten.

Suoraan sanottuna ei näytä edes ihmiseltä.

Vierailija

Todella asiantuntevia vastauksia. Teille pitäis antaa diplomi. Juuri tällaisia vastauksia tarvitaankin Suomen tiedemaailman kehdon keskusteluissa. Exellente!

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Olemme kaikki hiton pahoillamme puolestasi, puolestamme ja puolestanne. Ota seleeniä. Se on hyvää keltaisiin nuoliin Tämän oli tässä. Onneksi emme kuule asiasta enempää, nyt kun se on kerran, tämän kerran esitetty.

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija

Kyseessä on selvästi akuutti vuorikristallin puutostila. Mahdollisesti yhdistettynä suitsukedeprivaatioon ja riivattuihin nikamiin. Vuohen uhraamisella selvitään, jos paikalla on asiantunteva voodoopappi.

Lääkäreitä ja muita ateisteja on turha kuunnella, he ovat liitossa pirun kanssa.

Vaari
Seuraa 
Viestejä3330
Liittynyt22.3.2005

Liitossa pierun kanssa?

"Jos sanon olevani väärässä siinä että Jumala on olemassa, väitän samalla Jumalan olevan väärässä, mitä hän taas ei voi olla. Olen siis oikeassa m.o.t." (LivingHeart)

Vierailija
parantunut
Todella asiantuntevia vastauksia. Teille pitäis antaa diplomi. Juuri tällaisia vastauksia tarvitaankin Suomen tiedemaailman kehdon keskusteluissa. Exellente!

no mitäs muuta oletit
tuskin täällä hirveän moni on lääketieteen lisensiaatteja ja kaikki nyt osaavat sanoa että tuossa on jotain pielessä.

mikäs tossa muuten on?
reuma, raju whiplash tj?

Vierailija

Mikä liito-orava? POISTU RUUMIISTANI RIiVAAja!

VAARI = RIiVAAja!

Sinut on tunnistettu, totisesti minä sanon KATOA!

Vierailija

Mustan maan, valkoisen kuun, punaisen tulen ja sinisen veden kautta minä nostatan taikani aikaa vastaan ja kutsun elementit avukseni.

Jumalatar Pyhä, Äiti Maan, Valtiatar Kuun, kuule mua, kuule mua, kuule mua...

Vierailija

Nuoli niskassa viittaa kyllä intiaaneihin mutta... kyseinen selitys täytyy hylätä liian ateistisena. Intiaaneissa kun ei ole mitään erityisen yliluonnollista. En ole koskaan nähnyt intiaanien polttelevan mustia kynttilöitä, tai edes havainnut Voimassa minkäänlaista intiaanivärinää.

Vierailija

Printtasin kuvan ja kastelin sen lepakonvirtsassa sekä metsäkauriin laskimoveressä, ja sainkin heti voimakkaan aistimuksen, että uhri oli edellisessä elämässään korkea-arvoinen ranskalainen sotilasattasea. Olenko oikeassa? Hänen etunimensä ensimmäinen tai toinen kirjain oli g tai b tai e, tai jokin vastaava? Olenko oikeassa? Saan voimakkaita tuntemuksia merenrannasta, tai kenties metsästä. Olenko oikeassa?

Vierailija

Ai siis mikä se hoitovirhe olisi? Se että asialle ei aikanaan mitään tehty? Sinänsä kuulostaa hieman oman syyllisyyden purkamiselta se jos ruvetaan hoitovirhettä huutamaan siitä että 7-vuotias on pudonnut päälleen.

Ainahan voi mennä yksityiselle pyytämään mielipiteen asiasta jos epäilee että julkinen terveydenhuolto ei anna tarvittavaa palvelua.

Vierailija
rantapanda

tuskin täällä hirveän moni on lääketieteen lisensiaatteja ja kaikki nyt osaavat sanoa että tuossa on jotain pielessä.

Kaikkiko? Pointti onkin se, että lääkäreiden mielestä mitään vikaa ei ole. Vasta 12-vuotta ovat potilas ja vanhemmat yrittäneet kertoa lääkäreille, että vikahan on ihan selkeästi näkyvissä tuossa kuvassa.

rantapanda
mikäs tossa muuten on?
reuma, raju whiplash tj?

No aloitusviestissä kerroin...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat