Raamatussa paljon vääristettyä tietoa.

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Minä en itse usko kristinopin kaikkiin kohtiin ja mielestäni raamatun sisältöä on muokattu alkuperäisistä tapahtumista.
Otan esille muutamat kiistanalaiset kohdat ja toivottovasti löydätte itse mielenkiintoisia lauseita, jotka ovat mielestänne vastoin meidän filosofiaa jne

Kiistanalainen kohta raamatussa:
[code:2tj51n84]Viides Mooseksen kirja:
20"Älä peri toiselta israelilaiselta korkoa rahasta, ruoasta äläkä mistään muustakaan, mitä yleensä korkoa vastaan lainataan. 21 Vierasmaalaiselta voit periä korkoa mutta maanmieheltäsi et. Kun noudatat näitä määräyksiä, Herra, sinun Jumalasi, siunaa sinua kaikissa toimissasi siinä maassa, jonka nyt menet ottamaan haltuusi.[/code:2tj51n84]

Hauska tilanne tulee: Bush menee Irakiin ottamaan sen haltuun ja Jumala siunaa häntä kaikissa toimissa siellä?

Kommentit (3)

Vierailija
dimcaz
Minä en itse usko kristinopin kaikkiin kohtiin ja mielestäni raamatun sisältöä on muokattu alkuperäisistä tapahtumista.
Otan esille muutamat kiistanalaiset kohdat ja toivottovasti löydätte itse mielenkiintoisia lauseita, jotka ovat mielestänne vastoin meidän filosofiaa jne

Kiistanalainen kohta raamatussa:
[code:3ne0nwa9]Viides Mooseksen kirja:
20"Älä peri toiselta israelilaiselta korkoa rahasta, ruoasta äläkä mistään muustakaan, mitä yleensä korkoa vastaan lainataan. 21 Vierasmaalaiselta voit periä korkoa mutta maanmieheltäsi et. Kun noudatat näitä määräyksiä, Herra, sinun Jumalasi, siunaa sinua kaikissa toimissasi siinä maassa, jonka nyt menet ottamaan haltuusi.[/code:3ne0nwa9]

Hauska tilanne tulee: Bush menee Irakiin ottamaan sen haltuun ja Jumala siunaa häntä kaikissa toimissa siellä?

Bush?

Vierailija

Jesajan kirja, 60 (VT)
[code:3kw88c69]10 Muukalaiset rakentavat sinun muurisi,
heidän kuninkaansa palvelevat sinua.
Vihassani olen sinua lyönyt,
mutta rakkaudessani minä sinua armahdan.
11 Sinun porttisi ovat aina avoinna, niitä ei suljeta päivällä eikä yöllä. Niiden kautta sinulle tuodaan kansojen rikkaudet, niistä saatetaan kuninkaat sinun luoksesi.[/code:3kw88c69]

Uusimmat

Suosituimmat