Kalareissu

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Aikanen herätys, kolme puoliraakaa kananmunaa ja iso lasi vastapuristettua appelsiinimehua aamupalaksi. Kahvit Kurtin kuppilassa.
Auo täynnä porukkaa ja menoks kalastajasatamaan.

Pääsy kaksimetristin kivien yli alukseen oli hankala. Siitä huolimatta hilattiin sinne sokeekin Sweitsiläinen jannu, joka menetti näkönsä vuosi sitten.

Kolme kiloa isoja rapuja, simpukoita ja muuta merfenelävää grilliin. Pratvursti pystyssä grillillä ja pari kananmunaa juuressa oli kokkaavan naisen käsitys huumorista. Me huumorirajoitteset tietysti naurettiin vääränä ja vielä enemmän kun ”Upsi ” tuli ja puras päästä palan.

Perkele, hattu unohtu. Kolmen päivän hiuskasvu ei ole riittävä määrä suojaamaan päänahkaa ja nyt se jo punottaa pahasti.

Yks virveli veteen. Saksalaisella pariskunnalla sattu oleen. Katkarapua koukkuun ja syötti veteen. Ei edes sylkeminen ja Ave Maria auttanu. En valehtele, sinttiäkään ei saatu.

Kolme naista viidestä tuli merisairaaks ja oksensi yli laidan. Miehet, me vaan heitettiin vettä veteen kaarella. Naisilla alko sama paine muutaman oluen jälkeen. Ne kyykki mun selän takana ja lorotti mereen. Heh, se sakunainenkin isot rinnat keikkuen.

Puoli päivää merellä ja sitten jatkoille. Sokee mies sano, että sakunainen käy kuumana, mä aistin sen. Totta, tuumasin sille, kumma juttu että puhelimessakin pystyy aistimaan toisen tunnetilan.

Perkele, päätä kuumotti. Me levitettiin siihen puol purkillista rasvatonta jukurttia ja sokee teki pyhkeeseen jääpaloista hauteen. Se niskassa ja jukurtit päässä alko helpottaa.

Sakut halus polttaa pottia ja lähettiin porukalla toiseen paikkaan. Ukko sai haluamansa ja ne tupsutteli baarissa. Nainen halus antaa mulle sauhut suusta suuhun. En mä polta.

Kerpele, ei kaljapurkkia tartte heti aamusta avata. Nousin sängystä kolmen aikaan päivällä.

Kommentit (3)

Uusimmat

Suosituimmat