Miten rakkaudesta pääsee eroon?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Kun on rakastunut tyyppiin joka ei taatusti tunne samoin ..
Ja haluaisi tunteesta eroon niin mikä neuvoksi ? Onko kellään ideoita?

Sivut

Kommentit (107)

Vierailija

Ei siitä eroon pääse. Helpottaa kun löytää jonkun muun eikä tarvitse tätä toista henkilöä nähdä ympärillään. Aikaa se voi silti ottaa, paljonkin.

Joskus myöhemmin voi ehkä huomata että henkilö ei edes ollut sen arvoinen miltä silloin tuntui.

Ronron
Seuraa 
Viestejä9265
Liittynyt10.12.2006

Itse käytän systeemiä että ajattelen tuon kohteen huonoja puolia ja sitä että hänkin on vain ihminen, pelkkä paskiainen, ajattelen kaikkia niitä huonoja ominaisuuksia joita hänestä keksin, ajattelen millaista olisi loppujen lopuksi olla tämän kanssa ja todeta että se voisi olla aika persiistä pitemmän päälle. Että turha tuhlata enempää ajatuksia tuollaiseen, huoh.

Joskus se ei tosin toimi.. no okei se ei toimi koskaan..

くそっ!

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007

Rakkaudesta ei voi päästä eroon, en ainakaan usko.

Opiskelija-aikoina tunsin erään naisen johon rakastuin joka mitä ilmeisemmin on se oikea. Kuitenkin samaan aikaan samalle luokalle tuli tämä minun ensirakkaus enkä siksi voinut tehdä asialle mitään. En vain voinut sulkea pois ajatusta siitä kuinka paljon tältä toiselta olin oppinut ja kuinka tärkeä hän minulle oli.

Rakkauteen kun ei vaikuta se varsinainen lähellä oleminen lainkaan.
Tämän jutun tajuaa vasta kun kaikki on ohi.

Jos epäilet että tämä on se sun oikea niin sinun täytyy yrittää.
Miehet eivät vain voi muuttaa asioita sisällään vaikka haluaisikin.

Mene siis vonkaamaan "miten saan naisen pitämään minusta" ketjuun.

Toisaalta jos olet joku lemmenkipeä teini niin et välttämättä osaa erottaa todellisia tunteita toisista.

Vierailija

En tiedä, pää täyteen joka viikonloppu? Ehkä masislääkkeet. Rakkaus ja kiintymys ovat kuitenkin biokemiallinen ilmiö, niin eiköhän siihenkin keksittäisi toimiva lääkeyhdistelmä.

Vierailija
lit3wd

Minulla asia on päinvastoin. En tällähetkellä yritä lähestymistä tietyistä teknisistä syistä ja toisaalta uskon, että ko. henkilö(t) eivät todellisuudessa, pidemmän päälle, sietäisi minua. Muistutan persoonaltani enemmän mr Spokkia kuin Roomeota ja minua sietämään vaaditaan toinen samaa kaliperia.

Taas mitä tulee kysymykseen, niin en usko että siihen voi tehdä paljoakaan. Ihmislai ei olisi selvinnyt jos joku radikaali ratkaisu olisi olemassa. Kemikaallien vaikutusaika on muistaakseni puolesta kahteen vuoteen?

Vierailija
Barbaari

Täytyy myöntää että siinä vaiheessa kun totesin että olen rakastunut
häneen niin joku mielessäni 'kuiskasi' hänen olevan se oikea, vaikka
en sinänsä usko 'sen oikean' olemassa oloon ..

Pystyykö miehet tykästymään kehenkään ajan kanssa
vai onko se aina kaikki tunteet samantien tai ei ollenkaan ?

Barbaari
Toisaalta jos olet joku lemmenkipeä teini niin et välttämättä
osaa erottaa todellisia tunteita toisista.

Olen jo 27 ja se jätkä on 28. Joten ei tässä enää teinejä olla.
Se jätkä kylläkin on kuin ikuinen kakara ja kieltämättä vaikea tapaus..
Tällä hetkellä se jätkä on vaan kaveri ..

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
lit3wd
Barbaari

Täytyy myöntää että siinä vaiheessa kun totesin että olen rakastunut
häneen niin joku mielessäni 'kuiskasi' hänen olevan se oikea, vaikka
en sinänsä usko 'sen oikean' olemassa oloon ..

Sori, nimimerkistä päätellen luulin että olisit mies.

Itse olen ihastunut vain ensisilmäyksellä joskin tunnen joitain kivoja naisia
jotka tosin ovat tehneet suuren vaikutuksen seuraavilla asioilla.

-Kokeile herättää hänessä jonkinlaisia suojelevia tunteita. Yleensä hyvä tapa erottaa rentut niistä toisista.

-Ala käymään Amnestyn kokouksissa tai vastaavissa.

-Opettele tekemään hyvää ruokaa. Toimii aina.

-Pukeudu asiallisesti, elä käytä sellaista muotia jonka uskot olevan naurettavaa 5-10 vuoden kuluttua. Koska meistä se on jo nyt.

-Lue filosofiaa, niin opit miesten ajattelumalleja. Keskustelut tällaisten naisten kanssa on tosi ajatuksia herättäviä. Oikeastaan kaikki naiset jotka on jollain tavalla kiehtoneet minua ovat keskustelleet niin että he ovat aidosti kiinnostuneita toisen mielipiteestä.

Nämä ovat vain minun omia mielipiteitäni ja toimii kait samanlaisiin ihmisiin kuin mitä itse olen.

Jos epäilet että hän on renttu tai varattu niin en voi suositella edes yrittämään.

Neutroni
Seuraa 
Viestejä26835
Liittynyt16.3.2005
lit3wd

Tuo on hyvin yksilöllistä, ja tietysti useimmat yksilötkin rakastuvat eri kerroilla eri tavoilla. Itse en varovaisena ja turvallisuushakuisena kykene ymmärtämään ollenkaan sitä "ensi silmäyksellä" rakastumista. Rakastumisen tunne tulee vähitellen. Mutta toisaalta on sitä niitäkin, joiden mielestä suhteella ei ole mitään mahdollisuuksia, jos eivät tunteet ole täysillä mukana alusta asti.

Olen jo 27 ja se jätkä on 28. Joten ei tässä enää teinejä olla.
Se jätkä kylläkin on kuin ikuinen kakara ja kieltämättä vaikea tapaus..
Tällä hetkellä se jätkä on vaan kaveri ..

Jos mies on vapaana, varmaan saat hänet hurmattua. Ei se yleensä ole naiselle edes vaikeaa, useimmat miehet kun ovat heikkoja naisten viehätysvoiman edessä. Mutta jos mies on vastuuntunnoton renttu, mieti mitä haluat elämältäsi. Intohimoa, turvallisuutta vai vähän molempia. Haluaisitko vastuuttoman miehen kanssa hetken hurmaa, vai kenties lapsia ja yhteistä omaisuutta? Tuo tuntuu olevan jonkinlainen naisten heikkous, että ne rennot ja itsevarmat ikuiset kakarat ovat niin ihania, mutta annas olla kun miehen pitäisi osallistua lastenhoitoon ja mies todella on henkisesti yksi lapsi muiden joukossa, niin sitten alkaa parku ja poru - ja avioeron lähtölaskenta.

Muista nyt ainakin, ettet voi muuttaa miestä. Mies muuttuu itsestään jos on muuttuakseen. Jotkut kyllä aikuistuvat, kun saavat perheen, mutta kaikki eivät osaa aikustua, vaikka on neljäs perhe menossa.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
lit3wd

Kerro sille, niin varmasti voi tuntea samoin. Naiset nyt yleensä aika passiivisia näissä parisuhteen aloituksissa. Tee poikkeus, niin voi ollakin että kyseinen yksilö voi siitä lämmetä.

Ei se miehillä ole sen helpompaa kertoa tunteistaan.

miehille nyt teoriassa kelpaa minkälainen nainen tahansa, varsinkin ovat yleensä ihan innoissaan jos nainen joskus heihin kiintymyksen merkkejä osottaa.

Vierailija

Olen minäkin pahoillani, mutta et mitenkään. Se on maailman mystisin tunne, jota ei voi kukaan selittää. Otan osaa.

Vierailija

Onko takana paljonki yhdessäoloa tahi suhde? Mitä paremmin tunnet sitä vaikeampi on unohtaa, mutta ei sen nyt mikään pitäis olla. Keskity omiin tekemisiin ja koeta tavata muita ihmisiä.

Vierailija

Kahdella tavalla ainakin pääsee eroon, mutta riippuu myös ainakin kahdesta asiasta; oletko tarpeeksi tiedostava henkilö, ja haluatko tosiaan päästä siitä eroon.

Eli, kadota itsetärkeytesi. En tarkoita missään nimessä että olisit nokka pystyssä kävelevä, vaan ihan sitä perus itsetärkeyttä joka meillä kaikilla taitaa olla jollain tavalla. Tai ainakin lähes kaikilla. Kun ajattelet, niin jos et pidä itseäsi lainkaan tärkeänä, itsellesi, niin silloin mikään tunne ei vaikuta sinuun.

Sitten toinen tapa, se mikä on mennyttä, sillä ei ole yhtään mitään tekemistä tämän hetken kanssa. Oletteko muuten miettineet tai lukeneet tai kuulleet, että ihminen elää todella suuren osan elämästään ajatuksissaan menneisyydessä tai tulevassa? Jatkuvasti pyörii se sisäinen dialogi mitä tapahtu pari tuntia sitten tai mitä tulen tekemään ylihuomenna. Eli on täysin mahdollista jättää mikä tahansa asia pois mielestä. Ja kannattaakin, mitä sillä on merkitystä ku se on mennyttä. Sitä, miten sen saa alitajunnasta pois, on sitten eri asia.

Se vaan on probleema, että tota elämäntapaa on hieman vaikea ainakin näin länkkärille elää. Jäljelle jää vaan sellainen universaali "rakkaus" kaikkea ja ei mitään kohtaan. Ja jos täysin kaikissa asioissa eläisi noin niin elämä muutenkin saisi aivan toisen merkityksen...Vai menettäisikö se kaiken merkityksen...huh. Ja oisko sillä enää merkitystä sitten...Ehkä muille voisi olla. Miten sitten pääsee toisin-ajattelemaan, niin luonnossa piilee se salaisuus............

Vierailija

Ihme epeleitä, kaverit mollaa renttuja.
Miehet on yksinkertasia otuksia, siis mennään ihan perus tasolle kaikessa.
Eka kandee kysyä et: Mitä haluat?
Ei sillä että osasaisin laittaa jotain syvempää analyysiä, miesten kanssa siihen ei pysty, ei ole olemassa yleisellä tasolla mitään syvempää.
Toi kysymys on siks et osaa välttää sitä mitä ei halua, koska soon muuten ihan fakta että teitä ohjaa vaistot, mikään muu ei selitä rentun charmia.
Olkaa tytöt varovaisia ja välttäkää semmosia miehiä jotka ajattelee, koska ette te sitä oikeasti halua.

ja palaten topicciin, rakkaus on hirvittävää hormooni myllerrystä, se menee korvaushoidolle ja ajalle ohi. Jos olet nainen, eti joku uus, sen ei pitäis olla vaikeaa koska miehet ei ole vaikeita, käytä sitä hyväksesi ja dominoi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat