Mikä harrastus?

Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005

Onko mitään harrastusta missä on paljon naisia, mutta se soveltuu yhtälailla miehille myös.

Sivut

Kommentit (23)

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

Myöskin kickboxing on sellainen harrastus missä on yllättävän paljon naisia. Jos oikein muistan niin sen sivuilla luki että 40% kaikista harrastajista on naisia. Ja se on myöskin äijälaji.

Olen fiksu ja älykäs!

Aweb
Seuraa 
Viestejä41238
Liittynyt16.3.2005
tiäremiäs
Onko mitään harrastusta missä on paljon naisia, mutta se soveltuu yhtälailla miehille myös.

Osaatko ommella?

Teuvo: "Aweb on tosi tyhmä eikä Hänen tyhmempää ole kuin Phony, asdf, Mummo"

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
Aweb
tiäremiäs

Osaatko ommella?

Saako muuten nalle lääkärit hyvin palkkaa?

Olen fiksu ja älykäs!

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006

Työttömälle hyviä harrastuksia, joissa voi saada lisätienestejäkin tai ainakin täydennystä ravintoon ja samalla liikuntaakin ovat esim. marjastus, sienestys ja kalastus. Välineisiin ei kulu paljoa rahaa ja innostuessaan enemmänkin sitten voi esim. marjoja myymällä saada vähän lisätienestiäkin. Jos paikkakunnalla on noitten suhteen kerhoja tms. vastaavia, niin kannattaa liittyä niihin ainakin alussa, jolloin oppii sitten aihealueesta enemmänkin.

Kyllä ainakin sienimetsässä liikkuu nuoria opiskelijaneitosia väliin ihan itsenäisestikin ja jos olet sitten esim. sellaisessa kerhossa oppinut sienistä jotain, niin voit keskustella eri sienilajeista sitten näitten kanssa vielä siinä vaiheessakin, kun itsestä puhuminen vähän ujostuttaa. Jos et itse syö sieniä paljoa, niin esim. kanttarelleja voi myyntiin kerätä (ellei suppilovahverojakin), jolloin tulee sitten vähän ansaittuakin jotain. Sienikirjoja voi lainata kirjastosta, joten niihin ei rahaa kulu siinä mielessä kuluinakaan ja jos tykkäät sienistä ruokana, niin keittokirjojakin löytyneen samasta putiikista. Voit sitten sienireissulla tapaamisillesi tytöille noista itse testaamistasi resepteistäkin keskustella ja kysellä heidän omia reseptejään.

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
Stinger
Työttömälle hyviä harrastuksia, joissa voi saada lisätienestejäkin tai ainakin täydennystä ravintoon ja samalla liikuntaakin ovat esim. marjastus, sienestys ja kalastus. Välineisiin ei kulu paljoa rahaa ja innostuessaan enemmänkin sitten voi esim. marjoja myymällä saada vähän lisätienestiäkin. Jos paikkakunnalla on noitten suhteen kerhoja tms. vastaavia, niin kannattaa liittyä niihin ainakin alussa, jolloin oppii sitten aihealueesta enemmänkin.

Kyllä ainakin sienimetsässä liikkuu nuoria opiskelijaneitosia väliin ihan itsenäisestikin ja jos olet sitten esim. sellaisessa kerhossa oppinut sienistä jotain, niin voit keskustella eri sienilajeista sitten näitten kanssa vielä siinä vaiheessakin, kun itsestä puhuminen vähän ujostuttaa. Jos et itse syö sieniä paljoa, niin esim. kanttarelleja voi myyntiin kerätä (ellei suppilovahverojakin), jolloin tulee sitten vähän ansaittuakin jotain. Sienikirjoja voi lainata kirjastosta, joten niihin ei rahaa kulu siinä mielessä kuluinakaan ja jos tykkäät sienistä ruokana, niin keittokirjojakin löytyneen samasta putiikista. Voit sitten sienireissulla tapaamisillesi tytöille noista itse testaamistasi resepteistäkin keskustella ja kysellä heidän omia reseptejään.

Sulla noita sienikuvia näyttää olevan. Ootko paljoki sielä tavannu porukkaa?

Vierailija

Hiphop-tanssi, baletti (pari breikkioppilastani, siis poikaa, käy myös baletissa ja modernissa -> ovat sitä mieltä, että se ei ole yhtään gay niin kauan kuin he ovat siellä kahdestaan julmetun hyvännäköisten naikkosten seurassa).

Mitäs muuta... jos käsitöitä rupeisi harrastamaan, niin taitaa virkkauspiireissä olla naisenemmistö.

Vierailija
Aamutuima
Tervetuloa ratsastamaan!

Mulla on hyviä muistoja ratasatuksen opettajasta, aij, ai...

Alottajan kannattais laittaa äänestys pystyyn näitten vaihtoehtojen pohjalta.

Vierailija

Myös koiran hankkiminen voisi auttaa. Sitten vaan koiranäyttelyyn naisia bongaamaan. Siellä ei paljon miehiä näy, paitsi homoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat