mount everest on iso

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Haluisin todellakin että

joku vois selittää mulle yhen homman

niin joo et siis.. miten sitä voi sanoa että jokin on pieni
jos sille alueelle mahtuu enemmän mitä voitte sanoa..

on kysymys ( ette ymmärrä ):tä ?
miten oikeastaan voi teidän kiinnostus olla isoudessa ku jos
ajattelee niin siinnä ei oo mitään eroa pienuuteen..

iso ei ole pieni ja pieni ei ole iso...iso on pieni ja pieni on ( nojoo? )

(lämpötila on suhteellista)

mun mielestä on pieni mahdollisuus siihen että
kaikki aurinkokunnat ja galaxit on vaa jotain ihme rakennuspaloja jossain helvetin paljo isommassa todellisuudessa.. ( esim niiku me ymmärr---
--etään atomit ) [ me koostumme niistä ]

Miten sitä vois ikinä todistaa
mut tärkein juttu mun mielestä on että jos haluaa tietää sen vastauksen mitä te monet haluatte tietää on se että pitää osaa hallita tilavuuden suhteellisuus..elis siis.. mount everest on pieni ja suuri samaan aikaan
piste

Kommentit (12)

Vierailija

(viisi tähteä) nuubi funaa niiku meitsiki on kelannu näit juttui niiku et maunt everest on iso mut funaa jotai aurinkoo niiku kelaa

noi parpaari öögät on iha jees mut niis ei oo mitää maskaraa ku leijjerii ja sit parit filsut funaa se sano et on iha pihal ku joku muija tuli kelaa sille öögää pihal ku duunas enkelii funaa niiku ilma röökiii

Vierailija

Outoa olen ajatellut aivan samaa, niinku et galaksi joukot muodostais esim. kvarkin sit ne atomin se ois universumi sit molekyyli on multiversumi ja niineespäin

Vierailija

Ja universumeja on loputon määrä. Meitin universumi on jonku koiran silmärähmässä tai papana-aukossa, ja ku koira delaa tai joku pyyhkii rähmät, ni meki kuoallaan.

mikrocosmos = MAKROCOSMOS

t: OsmozCosmoz

Aslak
Seuraa 
Viestejä9177
Liittynyt2.4.2005
Tästä puuttuu enää matalamietteinen ja epätosi väittämä: Kaikki on suhteellista...

Kaikkihan onki suhthellista.
Jos otethan sinapin siemen ja se jajethan kahtija , ja puolisko taas kahtia
ja puolisko taas kahtia, ja puolisko taas kahtia..... j.n.e.

Ja jos tätä voihan
jatkaa loputtomhin , niin eikö sinapinsiemen ja Mount Everest silloin olekkin yhtäsuuria ? Eikö kumpaakin jakoa kestä loputtomhin asti ?

Jaethan Mount Everest kahtia ja puolisko taas kahtia, ja puolisko taas kahtia
ja puolisko taas kahtia...j.n.e.

Väittämäni on toellakin matalamietteinen ja epätosi .
Niin että saitta mitä tilasitta , olkaa tyytyväisijä.

Vierailija
peippo
Outoa olen ajatellut aivan samaa, niinku et galaksi joukot muodostais esim. kvarkin sit ne atomin se ois universumi sit molekyyli on multiversumi ja niineespäin

Näitähän se Robert Bloch:kin kelaili happopäissään. "Entä jos koko universumimme onkin vain molekyyli jonkin suunnattoman hirviön verenkierrossa?"

Uusimmat

Suosituimmat