tiäremiäs on helmi

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Parasta antia muun muassa tuo "kokeilin rukousta -ei toiminut" -ketju.

Tapausta tuntemattomalle lukijalle, hänen viestinsä voi aluksi toimia jopa ärsykkeenä,
mutta äkkiäkös sen oppii, että tiäremiäs on tiäremiäs.

Tiedepalstan maskotti.

Kommentit (10)

Stinger
Seuraa 
Viestejä4719
Liittynyt18.2.2006
Kultamuna
Mä ehdotan tiäremiestä palstan modeks. Se on avarakatseinen, luova ja innokas.

Juu, ja oma ego ei vie tilaa ja järkeä päästä kuten joillakin...

”Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.”
-George Eliot

Vierailija
Stinger
Kultamuna
Mä ehdotan tiäremiestä palstan modeks. Se on avarakatseinen, luova ja innokas.

Juu, ja oma ego ei vie tilaa ja järkeä päästä kuten joillakin...

Vihjaatko nyt minuun?
Mullahan on tunnetusti iso oma ego.

Mut kaikista valitsisin sen ja toiselle tilalle Snautin.
Viilipytty joka ymmärtää myös elämäää.

Vierailija

Myös arvostettu Rooman klubi käytti aikanaan argumentaatioanalyysissään Argumentum ad auctoritatem-perustetta eli auktoriteettiin vetoamista. Mutta jos tiedeyhteisön dialogissa toimiva subjekti on itse kaikkien objektiivisten auktoriteettien, logiikan sääntöjen, Apostolin kirjeiden sekä ontologisten entiteettien yläpuolella vuorovaikutusta hallitseva [size=150:30zpeyj6]Tiäremiäs[/size:30zpeyj6], silloin on eräissä tapauksissa mahdollista että hän itse, siis vain hän itse voi rakentaa logiikan säännöt rikkovat väitteensä Argumentum ad Mahtifallos Mansetum-perusteelle. Tässä tapauksessa on yhdentekevää mitä subjekti väittää tai esittää - menee aina oikein! Tässä löydettävissä sinänsä mielenkiintoinen yhteinen rajapinta ad hoc-väitteiden kanssa.

tiäremiäs
Mun neuvot oli parhaat. Toimii noin, tai sitten jos ei tee mitään. Niin kyllä se toimii niinkin päin.
Vierailija

tiäremiäs voitais nimittää vuoden 2007 ennakkoluulottomimmaksi palstalaiseksi. Ennakkoluulothan on tunnetusti monenmoisen kehityksen este, ja jonkun niitä on kyettävä rikkomaan kehityksen turvaamiseksi.

Paras lukeman tm-juttu on se "sossusta rahaa pumppuhaulikkoa varten ufojen teilaamiseksi" tjsp. Olen niin ennakkoluulojen ja sääntöjen kahlitsema, etten millään olisi kyennyt kehittämään mitään lähellekään vastaavaa.

Uusimmat

Suosituimmat