Tietääkö joku tradenomille sopivaa työpaikkaa?

Seuraa 
Viestejä45973
Liittynyt3.9.2015

Lyhyesti: Vaimoni on tradenomi ja toimii etuuskäsittelijänä liitoissa. Hän on ollut paperialan, Superin eli Suomen perus- ja lähihoitajien liitossa ym. etuuskäsittelijänä työttömyyskassoissa. Kaikenlainen toimistoalan työ häntä kiinnostaa...

Ilmapiiri oli kauhea, häntä kiusattiin ja mielipuolinen kiire ja työpaineet vielä päälle. Hyvä ettei päänuppi sanonut poks, tuli burn-out. Totaalinen mental breakdown, uupumus. Silti se vielä vaan puurtaa siellä... Löytyisikö/tietäisikö joku jotain toimistoalan työtä vapaana? Ketjuttaminen ja sanan kiertäminen on kuulemma päivän sana. Tuumin, että jos täälläkin joku tietäisi. Nettiyhteisönä tää on kuitenkin parhaimpia mitä olen nähnyt.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Kelalta voisi kysyä, samoin eläkevakuutusyhtiöistä. Toki muissakin työttömyyskassoissa on vastaavia töitä.

lierik
Seuraa 
Viestejä4922
Liittynyt31.3.2005

Seurakunnalta voisi kysyä ruohonleikkaajan paikkaa ensikesäksi. Samalla saa hyppiä jo maatuneiden arkkujen päällä, että tulee tasaista nurmikkoa, kun se litistyy. Sitten vaan lisää maata, ja ruohonsiemeniä, niin on siistiä. Kokemusta on insinöörilläkin, eikä ainakaan asiakkaat kiusaa.

Lierikki Riikonen

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007

lierik sen sanoi. Eipä sillä koulutuksella muualle tahdo päästäkkään.
Tradenomi on kyllä niin huono semmoinen ylemmän asteen koulutus kuin olla ja voi. Siis mä en tajua miksi joku ees ylipäätänsä haluaa sen koulutuksen.

Olen fiksu ja älykäs!

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
tiäremiäs
Nykyään ei kannata työttömäksi jäädä ainakaan, heti on viallinen ihminen.

Näiden työnantajien mielestä.

Joo, ja ei kannata asua pienessä kaupungissa koska täällä on aina samat työpaikat vapaana, ja niihin kukaan halua kouluttautua.

Olen fiksu ja älykäs!

Vierailija
taiteilijatyyppi
Lyhyesti: Vaimoni on tradenomi ja toimii etuuskäsittelijänä liitoissa. Hän on ollut paperialan, Superin eli Suomen perus- ja lähihoitajien liitossa ym. etuuskäsittelijänä työttömyyskassoissa. Kaikenlainen toimistoalan työ häntä kiinnostaa...

Ilmapiiri oli kauhea, häntä kiusattiin ja mielipuolinen kiire ja työpaineet vielä päälle. Hyvä ettei päänuppi sanonut poks, tuli burn-out. Totaalinen mental breakdown, uupumus. Silti se vielä vaan puurtaa siellä... Löytyisikö/tietäisikö joku jotain toimistoalan työtä vapaana? Ketjuttaminen ja sanan kiertäminen on kuulemma päivän sana. Tuumin, että jos täälläkin joku tietäisi. Nettiyhteisönä tää on kuitenkin parhaimpia mitä olen nähnyt.

Miksi häntä kiusataan?

Voi kai sitä jotain muutakin hommaa hakea? Toimistoissa on paljon erilaisia duuneja, vientiassistentistä, osaston sihteeriin jne.
Kannattaa varmaan käydä isommista firmoista henkilöstö hallinosta ihan kyselemässä. Jos on asenne kohdallaan niin ne saattaa järjestää postin vaikka mitään ei olis haussakaan.

Vanhasta työilmapiiristä ei sitten kannata mainita. Ne leimaa luuseriks helposti jos valittaa uupumusta.

Vierailija

Orjafirmat kannattaa jättää pois laskuista. Miksi vitussa ei voisi laittaa hakemusta suoraan työnantajalle. Orjafirma repäsee omat sivusta pois.

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
NallePuh
tiäremiäs

Joo, ja ei kannata asua pienessä kaupungissa koska täällä on aina samat työpaikat vapaana, ja niihin kukaan halua kouluttautua.

Sama juttu Tampereella. samat isot firmat pyörittää paikkoja kokoajan, itsekin hakenut muutamaan, mutta olen varmaan useamman kerran hakenut. Niin joutunut mustalle listalle.

Ei viitti ihan kokoajan hakea, kun pitää odottaa että rekisterit tyhjentyy. Onneksi säästävät tietoja jokin noin 3 kuukautta.

Kesän jälkeen en ole viititnyt hakea mitään.

Barbaari
Seuraa 
Viestejä13621
Liittynyt4.10.2007
tiäremiäs

Sama juttu Tampereella. samat isot firmat pyörittää paikkoja kokoajan, itsekin hakenut muutamaan, mutta olen varmaan useamman kerran hakenut. Niin joutunut mustalle listalle.

Ei viitti ihan kokoajan hakea, kun pitää odottaa että rekisterit tyhjentyy. Onneksi säästävät tietoja jokin noin 3 kuukautta.

Voitko yrittää jotain vuokratyö firmaa?

NallePuh
Seuraa 
Viestejä1151
Liittynyt19.7.2007
tiäremiäs
NallePuh
tiäremiäs

No, mä taas oon saanu 4 työpaikka tarjousta tampereelta, mutta ne meni taas plörinäksi sen takia koska ei ollu asuntoa.
Nyt täytyy hankkia semmoinen ekaksi. Vaikka niitä ny saakkaa enää ku jostai hervannan perskolosta.

Tässä äänekosken massiivinen työtarjonta:
http://www.mol.fi/paikat/Search.do?lang=fi&searchExecute=true&municipali...

Hei ne on saanu hammaslääkäreitä!!VAU!! ei kestänykkää kuin vuoden.. -_-

Olen fiksu ja älykäs!

tiäremiäs
Seuraa 
Viestejä13176
Liittynyt3.4.2005
Barbaari
tiäremiäs

Voitko yrittää jotain vuokratyö firmaa?

Niitä myös olen yrittänyt.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat